quote:
Las het vanmorgen in de krant. Wat een stel randdiebielen zeg.quote:
Ik wil zulke mensen nooit als buren hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Las het vanmorgen in de krant. Wat een stel randdiebielen zeg.Diepgezonken alcoholisten.
Allebei fout:quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is het:Kan jij afwassen?
ofKun jij afwassen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Allebei fout:
Het is:
Kende gij afwassen?
Zou je daar dan niet te laat achter komen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil zulke mensen nooit als buren hebben.
Dat is waar, maar dan nog wil ik ze niet hebben als burenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou je daar dan niet te laat achter komen?
Ik weet niet wat mijn buren allemaal uitspoken hoor.
Ik heb buren die nog net boven dat niveau zitten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil zulke mensen nooit als buren hebben.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb buren die nog net boven dat niveau zitten.![]()
Al meldde V gisteren dat het er op lijkt dat ze de vitrage gewassen hebben en dat zou echt een godswonder zijn.![]()
Wij hebben een leuke buurman, de buuv is mij wat te bemoeizuchtigquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Wat dat betreft hebben wij nog geluk. Wij hebben op zich aardige en leuke buren
ik ben heul goed met mijn handenquote:
En jij kan lekker op haar katten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij hebben een leuke buurman, de buuv is mij wat te bemoeizuchtig
Onze andere buren zijn wel heel lief.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Wat dat betreft hebben wij nog geluk. Wij hebben op zich aardige en leuke buren
Ik laat de buren niet in ons huis als wij er niet zijn, de post e.d. doen mijn schoonouders welquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Onze andere buren zijn wel heel lief.Die zorgen altijd voor onze post en plantjes als we op vakantie zijn.
Die buren durf ik wel in mijn huis te laten, zijn echt lieve mensen. Mijn schoonouders wonen in Rooi en om die nu 50km te laten rijden om de plantjes water te geven, vind ik een beetje onzinnig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik laat de buren niet in ons huis als wij er niet zijn, de post e.d. doen mijn schoonouders wel
Ieder zijn/haar keuzequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die buren durf ik wel in mijn huis te laten, zijn echt lieve mensen. Mijn schoonouders wonen in Rooi en om die nu 50km te laten rijden om de plantjes water te geven, vind ik een beetje onzinnig.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Precies, ik zou de plantjes hondjes dood laten gaan.
Prince2 is ook best k*t.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Precies, ik zou de plantjes dood laten gaan.
Geloof dat wij alleen de PID gebruiken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat ik ooit een project op wil zetten met Prince2, wat een rompslomp
Ik zou er gewoon een ernstige allergie voor ontwikkelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook.Sommige planten probeer ik ook opzettelijk dood te krijgen, maar V. verzorgt ze liefdevol en zo willen ze niet dood.
![]()
* Levi heeft veeeeel teveel planten in huis.
Ik heb nog nooit een project dat uberhaupt netjes via een methodiek verliep, dus ach.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat ik ooit een project op wil zetten met Prince2, wat een rompslomp
Volgens mij Foundation... ik heb Nederlandse terminologie, dus het klinkt soms ook echt ernstig raar allemaal... maar ik heb nu 75 opstartvragen waarvan ik er volgens mij 50 fout hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een project dat uberhaupt netjes via een methodiek verliep, dus ach.
Maak je je vooral geen zorgen.
Doe je trouwens Foundation of Practitioner?
Ik moet eigenlijk nog een keer mijn ASL Certificaat halen.
En Prince2 Practitioner is wellicht ook wel een geinige om te hebben voor de vorm.
Ja, want ik had nog niet genoeg allergieën.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een ernstige allergie voor ontwikkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik denk dat het eigenlijk geen enkel probleem is om zo te worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:![]()
Wat zou je toch moeten eten om zo te worden..
die benen ook
Gewoon weer vervangenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef bleiblei het volgende:
Oh, SQ!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We hebben alleen net al het schakelmateriaal vervangen![]()
.
[/quote][/url]quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
In de categorie "Oh my God" hebben we vandaag weer een intelligente Engelse dame...
Moeder voert baby's fastfood
Met foto natuurlijk, maar u bent gewaarschuwd...]http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2399352.eceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld zatquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Inu het volgende:Ik ben geslaagd voor de voorbereiding met een 5.5
Denk dat vet voedsel heel slecht is voor je hersenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Juupzonderc het volgende:
[..]
Heb het stukje gelezen, die vrouw is niet echt slim bezig iig
Ook leuk voor die kinderen als ze straks 6 zijn en hun moeder dood is. Wat leert ze hen daarmee?quote:
ja, die zijn echt uberquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef bleiblei het volgende:
Oh, SQ!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We hebben alleen net al het schakelmateriaal vervangen![]()
.
en de vader is een negertquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef bleiblei het volgende:
De combinatie van engels, lomp, dik, relatief jong en een drieling is meestal niet de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |