AAAAAAAAAAH wat een vreselijke dingen. Mijn ganse schoonfamilie (minnares incluis) heeft die dingen gekocht, en bespreken dan ook uitgebreid hoe geweldig die woestijnsluipers wel niet zijn.quote:
I'm done with this shit.quote:X: Vind je ze mooi?
T: Nee
X: Maar die zool zorgt er voor dat je geen pijn krijgt aan je voeten.
T:Des te meer aan mn ogen
X: JA MAAR HET IS HIP BLABLA.
Je ziet ze ook bij de taft in de neppe uitvoering, dus ja ze zullen wel in de mode zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef vlinderrs het volgende:
foei! zo lelijk
die schoenen zeg.. moet dit de nieuwe trend gaan worden?
quote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Je ziet ze ook bij de taft in de neppe uitvoering, dus ja ze zullen wel in de mode zijn.
die oranje vind ik erg leuk.quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Deze heb ik
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel fancy
[ afbeelding ]
Evenals deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Ze lopen heerlijk, zijn voor verantwoorde slippers ook nog toonbaar en zorgen ervoor dat ik tijdens m'n werk geen platpoten krijg.
Je voet valt binnen die randjes, en de randen zorgen ervoor dat je niet gaat "schuiven" over de bodem. Je krijgt er dus juist geen blaren van.quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef quirina het volgende:
Wat zijn die krengen lelijk!
Maar ff voor de fans een paar vragen.
Zitten ze echt zo lekker? ( het lijkt mij vrij bobbelig)
Waarom zijn ze mooi/lelijk? ( ik vind ze lomp en groot en ik heb nog geen mooie soorten gezien)
Krijg je er blaren van? ( die randen krijg je toch last van?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien er wel iets leuker uit met die kraaltjes erop.quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik associeerde ze heel lang met mijn vroegere werk in de zorg.
Maar toen ik deze zag was ik toch om en draag ze lekker toch
[ afbeelding ]
(ik heb ze in het d.bruin)
quote:Op maandag 27 april 2009 12:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb één teenslipper gepast. Crisis, wat doet dat pijn tussen je tenen! Hebben jullie daar geen last van?
Ik vraag me dus af of dat ding tussen je tenen een kwestie van wennen is.quote:Op maandag 27 april 2009 12:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien kan je niet tegen dat teenslipperbandje tussen je teen?
Mij lijkt die rand die net onder je tenen zit erg pijnlijk.
Nou ja, het goede voetbed is dus voor mij wel de eerste reden om ermee te lopen! En om het dan leuker te maken kies je het leukste model. Merk ook wel, hoe langer ik ze draag, hoe leuker ik ze ga vinden. Het is even wennenquote:Op maandag 27 april 2009 13:14 schreef DarkElf het volgende:
ik kan altijd zo weinig met de opermking "ja echt mooi zijn ze niet maar ze lopen zo lekker..."
dat zou voor mij nooit een reden zijn om ergens mee te gaan lopen.en dan zeker niet met zulke
onflatteuze dingen...
Als jij er maar gelukkig mee bentquote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het goede voetbed is dus voor mij wel de eerste reden om ermee te lopen! En om het dan leuker te maken kies je het leukste model. Merk ook wel, hoe langer ik ze draag, hoe leuker ik ze ga vinden. Het is even wennen.
'Flatteus' en 'goed op te lopen' gaan maar zo zelden samen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:14 schreef DarkElf het volgende:
ik kan altijd zo weinig met de opermking "ja echt mooi zijn ze niet maar ze lopen zo lekker..."
dat zou voor mij nooit een reden zijn om ergens mee te gaan lopen.en dan zeker niet met zulke
onflatteuze dingen...
Onder een jurkje staan ze in ieder geval niet flatteus.quote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Flatteus' en 'goed op te lopen' gaan maar zo zelden samen.
das niet waarquote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Flatteus' en 'goed op te lopen' gaan maar zo zelden samen.
Ik zie toch veel hippie-achtige jurken in de winkel hangen waar ze best onder zouden kunnen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Onder een jurkje staan ze in ieder geval niet flatteus.
Mijn ervaring met brede voeten is dat 'flatteus' het eerst de deur uit is.quote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das niet waar![]()
Er zijn plenty schoenen met goeie voetbedden die ondersteuning geven en mooi zijn.
Slippers is gewoon een ander verhaal, die dingen zijn gewoon niet goed voor je voeten en
knietjes meestal... en misschien is birckenstock wel een uitzondering qua voetbed enzo maar
in mijn opinie ziet t er gewoon niet uit.
Dat zou kunnen hoor, ik heb geen brede voet, eerder een smalle maar wel een diequote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ervaring met brede voeten is dat 'flatteus' het eerst de deur uit is.
past mooi bij je korte vlotte koppie wat je tegen die tijd ook hebtquote:Op maandag 27 april 2009 13:56 schreef loveli het volgende:
Als ik ooit extra ani-conceptie nodig heb koop ik wel een paar. Eerder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |