AAAAAAAAAAH wat een vreselijke dingen. Mijn ganse schoonfamilie (minnares incluis) heeft die dingen gekocht, en bespreken dan ook uitgebreid hoe geweldig die woestijnsluipers wel niet zijn.quote:
I'm done with this shit.quote:X: Vind je ze mooi?
T: Nee
X: Maar die zool zorgt er voor dat je geen pijn krijgt aan je voeten.
T:Des te meer aan mn ogen
X: JA MAAR HET IS HIP BLABLA.
Je ziet ze ook bij de taft in de neppe uitvoering, dus ja ze zullen wel in de mode zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef vlinderrs het volgende:
foei! zo lelijk
die schoenen zeg.. moet dit de nieuwe trend gaan worden?
quote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Je ziet ze ook bij de taft in de neppe uitvoering, dus ja ze zullen wel in de mode zijn.
die oranje vind ik erg leuk.quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Deze heb ik
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel fancy
[ afbeelding ]
Evenals deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Ze lopen heerlijk, zijn voor verantwoorde slippers ook nog toonbaar en zorgen ervoor dat ik tijdens m'n werk geen platpoten krijg.
Je voet valt binnen die randjes, en de randen zorgen ervoor dat je niet gaat "schuiven" over de bodem. Je krijgt er dus juist geen blaren van.quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef quirina het volgende:
Wat zijn die krengen lelijk!
Maar ff voor de fans een paar vragen.
Zitten ze echt zo lekker? ( het lijkt mij vrij bobbelig)
Waarom zijn ze mooi/lelijk? ( ik vind ze lomp en groot en ik heb nog geen mooie soorten gezien)
Krijg je er blaren van? ( die randen krijg je toch last van?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien er wel iets leuker uit met die kraaltjes erop.quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik associeerde ze heel lang met mijn vroegere werk in de zorg.
Maar toen ik deze zag was ik toch om en draag ze lekker toch
[ afbeelding ]
(ik heb ze in het d.bruin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |