GROOT he. Dat was toen echt zo "in", mijn vriendinnetje had hetzelfde motief, maar dan een iets ander model. Op onze allereerste dag op de middelbare school werd onze klas aan onze mentor voorgesteld, die had ook zo'n bril op. Dus die komt naar ons toe: "Hee! Twee meisjes met twee brilletjes!" Vonden we zo niet tofquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Toen ik 14 was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
. Ik moet die van mij ook nog eens allemaal inscannen voor de lol
.
Niet meer actief op Fok!
Yep... dus er is nog hoop.quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar wel als je bij een universiteit/school/bank werkt volgens mij... mini's stage is volgens mij bij de uni toch?
Mij is ook zoiets overkomen op mijn eerste schooldag. Bij Engels. Heb er nog jaren een trauma van gehadquote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
GROOT he. Dat was toen echt zo "in", mijn vriendinnetje had hetzelfde motief, maar dan een iets ander model. Op onze allereerste dag op de middelbare school werd onze klas aan onze mentor voorgesteld, die had ook zo'n bril op. Dus die komt naar ons toe: "Hee! Twee meisjes met twee brilletjes!" Vonden we zo niet tof
Onze mentor gaf idd ook Engelsquote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mij is ook zoiets overkomen op mijn eerste schooldag. Bij Engels. Heb er nog jaren een trauma van gehad
Oh ik vind het ook niet uitgemergeld hoor. Ik denk dat het meer hoek is waarop de foto's genomen zijn. En het zijn geen bijster charmante foto's. LL ziet er inderdaad enger uit.quote:Op maandag 27 april 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Dat mag, maar ik vind Sharon nog lang geen Lindsey Lohan!
Uitgemergeld... tssssk. Wat een onzin. Ik teken er voor dat ik er zo uit zie als ik 51 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |