quote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?
[TT aangepast heeft op Rarhilde niveau]
Inderdaad gewoon afwachten, ik zie soms heel erg tegen dingen op, maar als ik dan eenmaal in de situatie zit valt het heel erg meequote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?
[TT aangepast heeft op Rarhilde niveau]
Hij eet minder, maar nog wel acceptabel en drinkt veel. En pijn weet ik niet zo goed, hij is heel huilerig, dat wel... Voelt zich beroerd. En ik weet niet waarom.. lastig!quote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef Lois het volgende:
Eet en drinkt hij nog gewoon Freecell? Lijkt hij veel pijn te hebben? Ik liet het meestal een beetje van die factoren afhangen.
Als je het zelf raar vind gewoon even je huisarts bellen joh! Ben je van die onzekerheid af, dat is dan al one downquote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
Luchtbel als je zo een dorst blijft houden kan je ook eens vragen aan je huisarts of hij kan bloedprikken om je suikerspiegel te controleren. Dorst hebben is namelijk 1 van de symptonen van diabetes.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
(bubbeltjes)water met een beetje citroensap werkt ook vaak wel hierquote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. I know. Maar ik was te laat voor beluur. En tijd om langs te gaan heb ik niet meer vandaag. Planning heIk probeer het dadelijk met karnemelk en niet meer aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |