Zoals je zelf zegt, je moet het ruim zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:10 schreef ManAtWork het volgende:
Hmmm, je wisselt nogal van kleur. Heb je wel de goede foto?
Dat maakt toch niet uit? Het gaat om de sport, niet om de kleding (of het gebrek daaraan)!quote:
Zelfs iemand die kleurendoof is ziet het verschil nog!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zoals je zelf zegt, je moet het ruim zien
iedere keer dezelfde persoon is anders ook maar saaiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zelfs iemand die kleurendoof is ziet het verschil nog!
Ik heb een boel fantasie maar hier kan ik met de beste wil van de wereld niet dezelfde persoon van maken.
Foute opmerking voor bij je vriendin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:10 schreef sanger het volgende:
[..]
iedere keer dezelfde persoon is anders ook maar saai
Zoveel fantasie heb je blijkbaar ook weer nietquote:
Vriendin? Ik ben getrouwd, dus een vriendin is sowieso al foutquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Foute opmerking voor bij je vriendin.
Dat is niet waar. Vrouwensport dankt zijn bestaansrecht aan korte hockeyrokjes, skintight schaatspakken, strakke tennispolo's, bikini's en net-iets-te-weinig ondersteunende sport-BH's bij sporten waarbij gesprongen dient te worden. Ik voorspel dat als de sharia in Nederland wordt ingevoerd, er veel minder zendtijd naar damessporten zal gaan omdat ze allemaal in een burka moeten sportenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het gaat om de sport, niet om de kleding (of het gebrek daaraan)!
Dat klinkt als muziekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zoveel fantasie heb je blijkbaar ook weer niet
Niet erg. Ik kijk toch liever in het echtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vrouwensport dankt zijn bestaansrecht aan korte hockeyrokjes, skintight schaatspakken, strakke tennispolo's, bikini's en net-iets-te-weinig ondersteunende sport-BH's bij sporten waarbij gesprongen dient te worden. Ik voorspel dat als de sharia in Nederland wordt ingevoerd, er veel minder zendtijd naar damessporten zal gaan omdat ze allemaal in een burka moeten sporten
Geen fantasie dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Vriendin? Ik ben getrouwd, dus een vriendin is sowieso al fout
Ik wel .......quote:
ja maar, dat geldt toch heul niet meer. Het gaat alweer een totaal andere richting op in het topic.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef ManAtWork het volgende:
Nog 10 posts en we kunnen het weekend met een schoon topic beginnen.
Nizno had al een voorstel voor een TT.
Gelukkig wordt het mooi motortourweerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Opschieten dus
Whirlpool aan het installeren hier.... doet de drukregelaar het niet. Hij staat nu permanent in de laagste stand, dus er komt een fijn pisstraaltje uit de jets....
Ik kan dus niet verder klussen, want dat was (op de vloer en wastafelmeubel) het laatste....
Dus maar verder met het pakket dat ik gisteren van de motoraccessoireboer kreeg opgestuurd: een joekel van een topkoffer met hoerenverlichting.
Bijna weekend
Dan is het aan jou om een relevante TT te bedenken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar, dat geldt toch heul niet meer. Het gaat alweer een totaal andere richting op in het topic.
Ik ook hoor. Maar dan wel in de autoquote:
Een topkoffer? Ben je al zó oud dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Opschieten dus
Whirlpool aan het installeren hier.... doet de drukregelaar het niet. Hij staat nu permanent in de laagste stand, dus er komt een fijn pisstraaltje uit de jets....
Ik kan dus niet verder klussen, want dat was (op de vloer en wastafelmeubel) het laatste....
Dus maar verder met het pakket dat ik gisteren van de motoraccessoireboer kreeg opgestuurd: een joekel van een topkoffer met hoerenverlichting.
Bijna weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |