Mjah, maar ik heb liever 13 met zon dan 18 bewolktquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan nog zal het vast warmer zijn dan 13 graden bij jullie
Ik doe waarschijnlijk gewoon net als ik anders ook doe: datgene wat niemand verwacht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:17 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed plan. Iedere mogelijkheid, ongeacht het onderwerp, moet altijd goed worden overwogen voordat hij ofwel wordt uitgevoerd ofwel aan de kant geschoven wordt.
Dan wordt het van belang om te weten wat jouw omgeving van jou verwachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik doe waarschijnlijk gewoon net als ik anders ook doe: datgene wat niemand verwacht.
Fascinerend als mensen van jou verwachten dat je een correcte aangifte voor hun maaktquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik doe waarschijnlijk gewoon net als ik anders ook doe: datgene wat niemand verwacht.
Maar ze verwachten niet dat ik daar nog een stukje extra service en aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Fascinerend als mensen van jou verwachten dat je een correcte aangifte voor hun maakt
Uitprinten op geparfumeerd roze papier?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar ze verwachten niet dat ik daar nog een stukje extra service en aandacht aan besteed.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef ManAtWork het volgende:
Misschien alleen bij jonge vrijgezelle dames.
Geen van deze woorden staat in de regel die je quote. Ik zou nog maar eens lezen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik lees:
- leeftijdsdiscriminatie
- discriminatie op basis van burgelijke staat
- discriminatie op geslacht
Zelfkennis.quote:En waarom alleen bij vrijgezelle? Wie weet kun je haar vrijgezel krijgen. Toch weer goed voor een R&P en een WGR topic hier op FOK!
Topless?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Fogel het volgende:
14,5 graden, zon, een berg zand, een net en dames die bij de universiteit topless beachvolleybal aan het spelen zijn! Rare meiden, die Noren
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Fogel het volgende:
14,5 graden, zon, een berg zand, een net en dames die bij de universiteit topless beachvolleybal aan het spelen zijn! Rare meiden, die Noren
Niet eens meteen emigreren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Topless?![]()
* DonJames cursus Noors-voor-dummies besteldt
Waarom? JJ komt hier toch ook regelmatig voorbij op foto's in spannende poses.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Topless?![]()
* DonJames cursus Noors-voor-dummies besteldt
Ja, maar niet al volleyballende.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom? JJ komt hier toch ook regelmatig voorbij op foto's in spannende poses.![]()
En misschien kunnen we Nizno ook wel overhalen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef Fogel het volgende:
Ik reed net weer langt de universiteit, en deze keer waren er weer veel topless mensen, mannen deze keer, helaas.
1 keer <> regelmatig. Je verwisselt hier duidelijk de realiteit met de wens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef ManAtWork het volgende:
Waarom? JJ komt hier toch ook regelmatig voorbij op foto's in spannende poses.![]()
En misschien kunnen we Nizno ook wel overhalen.
Oke, oke, helaas waren we hier net niet meer aan het volleyballen, maar toch.... Vermoedelijk kan je het wel waarderen. Dan weet je ook gelijk mijn echte naam.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork stuurt JJ een PM met het verzoek om bij de volgende foto te volleyballen.
En dan neemtie geen foto....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef Fogel het volgende:
Ik reed net weer langt de universiteit, en deze keer waren er weer veel topless mensen, mannen deze keer, helaas.
*zucht*quote:
Je moet het ruim zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:38 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
1 keer <> regelmatig. Je verwisselt hier duidelijk de realiteit met de wens.![]()
Hmmm, je wisselt nogal van kleur. Heb je wel de goede foto?quote:[..]
Oke, oke, helaas waren we hier net niet meer aan het volleyballen, maar toch.... Vermoedelijk kan je het wel waarderen. Dan weet je ook gelijk mijn echte naam.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |