Voor velen is 't enorm leuk om 't uberhaupt live te kunnen zien, ongeacht of je dan koffie moet halen. Ik heb m'n ogen uitgekeken hoe zo'n redactie eruit ziet en hoe 't allemaal in z'n werk gaat. Ik heb eerder aangegeven wat je ongeveer gaat doen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je dan de Ali van de crew?
Ja dat is de bedoeling. Hoe we de selectie gaan doen is nog niet bekend. Je krijgt hier in de komende dagen uitsluitsel over. Dementor zit er nu.quote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef Passie36 het volgende:
Is het de bedoeling dat er elke dag iemand van Fok daar bij de redactie gaat zitten?
Dat zouden dan 25 uhh herstel minus vandaag 24 dagen zijn?
Hoe gaat het dan gebeuren, wordt er gelood of iets dergelijks onder diegene die graag willen?
Wanneer krijgen we hierover meer te horen?
Alvast bedankt Pascale
En ik blijf hier zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor velen is 't enorm leuk om 't uberhaupt live te kunnen zien, ongeacht of je dan koffie moet halen. Ik heb m'n ogen uitgekeken hoe zo'n redactie eruit ziet en hoe 't allemaal in z'n werk gaat. Ik heb eerder aangegeven wat je ongeveer gaat doen.
[..]
Ja dat is de bedoeling. Hoe we de selectie gaan doen is nog niet bekend. Je krijgt hier in de komende dagen uitsluitsel over. Dementor zit er nu.
quote:
Ik ga er ook vanuit dat ze gewoon een gratis extra hulp willen. Het is niet echt alsof het budget maar niet opkan he?quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Pl0x het volgende:
( Gratis! ik doe alles voor niks hoef geen betaling)
hoi eendje!quote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er ook vanuit dat ze gewoon een gratis extra hulp willen. Het is niet echt alsof het budget maar niet opkan he?
Overigens kan het natuurlijk wel leuk zijn voor mensen die er op een of andere manier iets in zien qua programma of techniek om je toch aan te melden.
Toppie Dementorquote:
Wanneer horen de mensen die aan hebben gegeven een helpende hand te willen bieden of ze welkom zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je nog uitschrijven wat je precies zo leuk vond, wat je allemaal gedaan hebt etc. Dat is natuurlijk leuk voor de thuisblijvers, en kan mensen lokken die nog willen gaan. Een apart topic daarvoor is prima
.
Duidelijk. Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Per pm worden steeds een aantal mensen benaderd, er wordt veel geschoven aangezien niet iedereen altijd kan. Dit zal een doorlopend proces zijn. Aanmelden blijft mogelijk, er dus niet echt een einddatum.
O dat is goed hoor, zal ik zodra ik tijd heb even doen danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je nog uitschrijven wat je precies zo leuk vond, wat je allemaal gedaan hebt etc. Dat is natuurlijk leuk voor de thuisblijvers, en kan mensen lokken die nog willen gaan. Een apart topic daarvoor is prima
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |