jij niet inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is waar, natuurlijk. En ach, zo ontspoord ben ik ook niet, hoor
quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef freecell het volgende:
Je TT
Ik zei dus:
[..]
jij niet inderdaadJij bent hip!
Dankzij of ondanks?
Ja, ja en jaquote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehhh... laten we dat maar via MSN doen
En: ohhh, ik heb zin in chips met dipsaus. Ik heb vandaag hardgelopen en buikspierkwartier gedaan en 3x10 opgedruktMag wel, toch?
Ik heb een jonge jenever ingeschonkenquote:Op zondag 26 april 2009 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit aan mijn 2e wijntje en ik heb ook al het gevoel dat er anderhalve fles inzit
Borisz, jij ouwe lulquote:Op zondag 26 april 2009 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een jonge jenever ingeschonken.
Ik hou van ouwe lullen drankjesquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Borisz, jij ouwe lul
Ik heb anderhalf glas witte wijn op. Misschien neem ik zo nog een kleine whisky; ik slaap altijd zo heerlijk van dat spul
Gewoon doen! Ik drink ook heel onlady-like dingen en TARA drinkt safariquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hou van ouwe lullen drankjes. Lekkere jonge of ouwe jenever
Met bier ben ik ook eigenwijs. 9vd 10x is het thuis dat ik een speciaalbiertje wat ik drink.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik drink ook heel onlady-like dingen en TARA drinkt safari
Gewoon drinken wat je lekker vindt! hoezee!
Safariquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik drink ook heel onlady-like dingen en TARA drinkt safari
Gewoon drinken wat je lekker vindt! hoezee!
Geen idee!quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat maakt drank dan vrouwelijk of mannelijk
Zo van bier = mannelijk en witte wijn = vrouwelijk? Wie bepaalt dat
Tja imagomakers denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat maakt drank dan vrouwelijk of mannelijk
Zo van bier = mannelijk en witte wijn = vrouwelijk? Wie bepaalt dat
Ja ik wil ook alle sterke dranken puurquote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bananenbier is lekker! Heel zoet, dat wel.
En ik weet 't niet, Isabeau. Ik weet wel dat bier niet mijn ding is. Althans, pils. Te bitter.
Volgens mij moeten mannen alle 'vieze' smaken verduren; bitter bier, en heel sterke drank puur.
Ohh boy that's not good iddquote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1x een tik van mijn vader gehad en die was uit onmacht. Ik voelde me zo vernederd en ben héél lang boos op hem geweest, plus hij daalde in mijn achtingIk begrijp het nu wel, maar toen had de tik echt niet het gewenste effect (wat dat dan ook was), eerder het tegenovergestelde.
En ik ga zo ook maar slapenHobje nog veel succes vannacht!
Kind, leg een draakquote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef Isabeau het volgende:
En ik zet mijn eieren in het verkeerde topic
Ja helemaalquote:Op maandag 27 april 2009 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, leg een draak
@ hobb lekker dat het snel gaat
Enneh utereg is
Morning, hopen dat hij idd om 8 uur ofzo komt kan je daarna lekker slapenquote:Op maandag 27 april 2009 07:35 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen Darkelf
stom weer vandaag boehoe.
ben net thuis en moet nog even wachten met slapen, komt zo een monteur voor rioolbuis wc, die staat op knappen namelijk, gaat hij even bekijken enzo.
Uur of 8 zei meneer! ben benieuwd.. val zowat om nl
vergeet je paraplu nietquote:Op maandag 27 april 2009 07:38 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge popjes
Ik ga maar 's op de trein springen
en ook goedemorgen Den_Haagquote:
Ik hoop dat de rioolbuismeneer klaar isquote:Op maandag 27 april 2009 08:32 schreef MissHobje het volgende:
Nou hij is er hoor ( net wat na 8uur) de monteur, wc gedemonteerd, buis aan het uithakken nu.. en heb hem maar vast een bakkie koffie net gegeven
quote:
Zet ouderwets een zwarte bak of neem een ander koffieapparaatquote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er niet mee omgaanMet de senseo.
Het zijn teveel stappen.
Of ik vergeet de pad, of ik vergeet op het knopje te drukken of ik vergeet de koffie te pakken
Apraxie, lieverd?quote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
![]()
Ik kan er niet mee omgaanMet de senseo.
Het zijn teveel stappen.
Of ik vergeet de pad, of ik vergeet op het knopje te drukken of ik vergeet de koffie te pakken
Dat vind ik dan weer teveel werkquote:Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zet ouderwets een zwarte bak of neem een ander koffieapparaat.
Volgordes verkeerd doen hoort ook bij apraxiequote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef freecell het volgende:
Ik stop geen tandpasta in de waterhouder
Hij is klaarquote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rioolbuismeneer klaar isNeem anders zelf ook een aantal bakjes koffie
Met zijn 2? of pp ?quote:Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte, Hobske![]()
En voor de Librije was ik 150 euro kwijt, zonder wijn, alleen water gedronken.
Ik doe het niet verkeerd, ik stop halverwegequote:Op maandag 27 april 2009 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgordes verkeerd doen hoort ook bij apraxie
Ja ook weer zo.. daarom dit arrangement maybe :quote:Op maandag 27 april 2009 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik was alleen (nou ja, ik hoefde niet voor de rest te betalen) en we hadden allemaal het verrassingsmenu (enorme aanrader). Bedenk wel dat dingen als koffie toe en glaasjes water ook niet bepaald gratis zijn.
Zo hey, dat lijkt me echt geweldig!! Ik zeg doen!quote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef MissHobje het volgende:
Ja ook weer zo.. daarom dit arrangement maybe :
klikkerdeklik
En ja ok best hoop centjes maar wel ergen
WTMIquote:Op maandag 27 april 2009 10:15 schreef MissHobje het volgende:
ik ga zo die wc eens goed inweiden denk ik zo![]()
of is dat too much info!
Ze houden van jequote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, dat lijkt me echt geweldig!! Ik zeg doen!
En ik zit weer in een keuzemenu hel, dit keer van ziggo.
altijd goed maar vaak kan email/fax ook ff informeren dan ernaarquote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
Volgens mij moet opzeggen schriftelijk?
nee hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
Volgens mij moet opzeggen schriftelijk?
Jahe??quote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, dat lijkt me echt geweldig!! Ik zeg doen!
En ik zit weer in een keuzemenu hel, dit keer van ziggo.
Hoezee! En klik!quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee hoorhet kan ook schriftelijk, maar telefonisch vond ik makkelijker. TV opgezegd per 31 mei.
En deze moet wat meer warmte en liefde van hier krijgen: [ link | afbeelding ]
Jepquote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de site ook supermooi gemaakt, past echt bij haar
Zet een pannetje buitenquote:Op maandag 27 april 2009 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ze waren er mee bezig, maar ik dacht een paar weken geleden al
Brief natuurlijk daarover weer weggegooid
Whehquote:Op maandag 27 april 2009 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ze waren er mee bezig, maar ik dacht een paar weken geleden al
Brief natuurlijk daarover weer weggegooid
quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Ik heb net succesvol senseo gemaakt
* freecell neemt een award!
Hobsquote:Op maandag 27 april 2009 09:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en ook goedemorgen Den_Haag
lijk wel een personal weet ik het wat hier![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Den_Haag het volgende:
morgen Raad van State zitting. En ik ben een van de gemachtigd sprekers
Klinkt heavy D_H .....quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Den_Haag het volgende:
morgen Raad van State zitting. En ik ben een van de gemachtigd sprekers
precies zoals ik het zei, ik was vleesch aan het marineren in mayo ipv mosterd en honing endezoquote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
MK, hoe bedoel je dat je het vlees in de mayonaise aan het marineren wasEn leuk dat het weekend zo leuk was.
quote:Op maandag 27 april 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
DarkElf, heb je 'Ciao Bella' al gezien, van Tessa Kiros?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: heb je 13 juni iets te doen?? Zeemeermin mag ook mee
Nee 13 juni staat nog lekker op en in mijn agenda.. (niet dat ik een agenda heb of zo maar het klinkt leukquote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi allemaal! Pfff ik ben eindelijk even ontsnapt aan het lurkersbestaan. Mijn laptoptoetsenbord is stuk, wacht op een nieuwe, heb nu die van vriendlief gekaapt. Kan ik eindelijk weer wat zeggen hier![]()
Heb de laatste tijd wel alles mee gelezen en zo, dus ben nog helemaal op de hoogte: drakeeitjes, tikken, jeukende damborden, water toevoeren en afvoeren, hardloopperikelen (klinkt trouwens erg interessant die lessen!)..Maar dit is toch wat leuker zo
![]()
Heb lekker 1,5 week vrij. En de week van hemelvaart ben ik ook vrij!! Ik ben van plan dan een korte wandeltrektocht met tent en hond te gaan doen in de Achterhoek die week!! Helemaal in mijn uppie (maar met Sam dus)Laat ik me in Doesburg droppen door Thijs, en dan 4 dagen later weer oppikken in Lochem.. Onderweg op natuurkampeerterreinen staan.. Kan ik eindelijk mijn lichtgewicht uitrusting gebruiken! whoei!
@ Kres: heb je 13 juni iets te doen?? Zeemeermin mag ook mee
En wat bedoel je hier nou mee ?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je mag mij ook wel vragen, nu ik weet wie Tessa is
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
DarkElf, heb je 'Ciao Bella' al gezien, van Tessa Kiros?
Snel dichtgooien dan, crew BBQ iddquote:Op maandag 27 april 2009 14:37 schreef kres het volgende:
[..]
Nee 13 juni staat nog lekker op en in mijn agenda.. (niet dat ik een agenda heb of zo maar het klinkt leuk)
Crew BBQ ?
Lekker hequote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Wat stoer sunny, zo in je uppie!
En ik ben ook heerlijk vrij, een hele week![]()
Het is denk ik wat 'fancier' dan haar andere boeken. Maar ik werd erg hebberig; mooie uitvoering, mooi opgemaakt, veel foto's etc.quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
JaHeb er even vluchtig doorheen gebladerd een keertje.
moet het nog een keer echt bekijken zeg maar... maar tis weer een erg mooi boek
Die andere, vooral twaalf, zijn soberder idd...quote:Op maandag 27 april 2009 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is denk ik wat 'fancier' dan haar andere boeken. Maar ik werd erg hebberig; mooie uitvoering, mooi opgemaakt, veel foto's etc.
Voetbalvereniging SDZZ.quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor wat voor soort vereniging is dat Karrel?
Hoi Hobje!
Mijn pa schijnt me ook 1x getikt te hebben, maar dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1x een tik van mijn vader gehad en die was uit onmacht. Ik voelde me zo vernederd en ben héél lang boos op hem geweest, plus hij daalde in mijn achtingIk begrijp het nu wel, maar toen had de tik echt niet het gewenste effect (wat dat dan ook was), eerder het tegenovergestelde.
En ik ga zo ook maar slapenHobje nog veel succes vannacht!
Ik kan me er niks van herinneren dat ik geslagen ben, of toch hal een beetje. Ik denk niet dat ik er veel moeite me zou hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn pa schijnt me ook 1x getikt te hebben, maar dat kan ik me niet meer herinneren.
Mijn moeder wel vaker, maar dat was dan ook de heethoofd thuis.
Euh... Kindermishandeling?quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vriend van mmij kreeg afentoe wel een klap. Toen hij een keer huilend schreeuwde:"Is dat alles wat je hebt?"
Badacht zijn vader de ultieme afstraffin. Hij moest in de tuin gaan staan in z'n onderbroek, zijn oren spreiden alsof hij een aap was en door z'n knieen zakken terwijl een vriend toe stond te kijken
Aha! Dan gaat de L het ook vast weer doen!quote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:Hoi!
Ik hb mijn ign aptop wr aangzin Thijs wr thuis is dus typn gaat nit mr zo god...Jui motn d ontbrekende etters er maar zef bij denken. Hey de e doet het weer even, mazzetje..
Nee wat dat knopje igt er echt heemaa afquote:Op maandag 27 april 2009 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aha! Dan gaat de L het ook vast weer doen!
*hap*quote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor de formule 1 liefhebbers:
Button injured in horrific F1 accident
Ik heb geen ervaring, maar volgens mij is het zoiets als wanneer je helemaal in een goed boek of goede film zit. Na afloop vind ik dat ook net of je wakker wordt.quote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, hypnose bestaat, dat is zeker. En heeft in de psychiatrie ook al ruimschoots waarde bewezen.
Lijkt me trouwens wel leuk, een keer onder hypnose zijn. Ben benieuwd wat dat met je doet.
Nee, internetstream gekeken.quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Was je gister trouwens nog in Alkmaar wezen kijken Steer?
Ja te kort dus en ja toilet doet het goedquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker geslapen Hobs? en nu wel weer een toilet?
Ik tuinde er in.quote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor de formule 1 liefhebbers:
Button injured in horrific F1 accident
Verschil tussen de Belgische en Nederlandse overheid?quote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef borisz het volgende:
Wel leuk college gehad vandaag. We hadden een gastspreker van ABN Amro en die ging uitleggen hoe de organisatieverschillen waren tussen NL en Belgie. Intressant.
Neuh ABN en Fortis Belgiequote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Verschil tussen de Belgische en Nederlandse overheid?
Eeehhhh....?quote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Verschil tussen de Belgische en Nederlandse overheid?
dat schreeuwt eigenlijk om foto's hequote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja te kort dus en ja toilet doet het goed
Ben leuk geslaagd in de stad netnavigatie ding en leuke boxers
nee ik was klaar met nachtdienstenquote:
Beterschappiesquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:38 schreef freecell het volgende:
Hob succes met hobbelen!
En veel plezier met de rest
Hier oppas-uk, zieke eigen uk en nog steeds een dikke keel
Ik ga maar een ijsje eten denk ik.
Schrikkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:40 schreef MissHobje het volgende:
en weer "live"een ongeluk voor de deur..
denk aan Tsplitsing../ rijdt iemand netjes rechtdoor, komt een malloot achter die auto aangescheurd remt gewoon niet en knalt er boven op..
Denk een gevalletje bril niet op ofzo
Wel harde plof.. mensen ongedeurd,.. auto's wel auw
Das nog wel te doen, maar een chaos-huis en een oppas-baby erbij zijn niet heel handig nuquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Beterschappiesdas nie lekker als je ziekig bent en uk ook
Ijsjes roelen
Ben je nou zo uit het veld geslagen omdat een examinator vond dat je nog niet goed genoeg reed voor je rijbewijs? Kom, hup, het is geen ramp, je best blijven doen en dan komt het absoluut goed hoor! Je zat nog lang niet aan het gemiddeld aantal lessen dat iemand nodig heeft om te slagenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
Vanmiddag weer rijles, wie schopt me even aan?
Ik vind het niet meer tof
Gisteravond privélesje gehad van een goede vriendin op een industrieterrein. Dat is véél tofferGeen instructeur naast je
Waarom vind je het niet meer tof dan? Ja, het zuigt om steeds maar te doen wat die meneer/mevrouw van je wilt, maar het zijn best wel dingen die ik nog regelmatig gebruik nu ik er aan terugdenk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
Vanmiddag weer rijles, wie schopt me even aan?
Ik vind het niet meer tof
Persoonlijk vind ik dat erg gevaarlijk. Het gaat misschien om een verlaten stukje Nederland, maar als er iets gebeurd dan kan je vriendin niet ingrijpen, jij wrs ook niet (vanwege het gebrek aan ervaring), de verzekering dekt niets (immers, je hebt geen rijbewijs) en de ervaring die je opdoet is nihill (behalve dat het gezellig is)quote:Gisteravond privélesje gehad van een goede vriendin op een industrieterrein. Dat is véél tofferGeen instructeur naast je
Dat zuigtquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef freecell het volgende:
Mea Maxima Culpa
En ik vind het niet meer tof omdat mijn instructeur zei dat ik er klaar voor was, ik toen beter reed dan ooit op het examen, zakte, en mijn instructeur sindsdien NIKS meer goed vindt wat ik doe
Maar dat is dan toch niet jouw fout?! Dan is de instructeur gewoon te gezellig geweest en had hij vóór je rijexamen al moeten zeggen wat er allemaal fout ging. Hallo! Daar is hij voor hoor. Misschien reageer je zelf nu ook wat kribbiger en krijg je dat effect ook weer terug van hem. Of hij wil nu zeker weten dat je slaagt en probeert je op elk klein miserabel foutje te wijzen dat hij maar kon vinden. Leer er gewoon van, sluit je af voor het negatieve gevoel (slaan lijkt me geen optiequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef freecell het volgende:
Mea Maxima Culpa
En ik vind het niet meer tof omdat mijn instructeur zei dat ik er klaar voor was, ik toen beter reed dan ooit op het examen, zakte, en mijn instructeur sindsdien NIKS meer goed vindt wat ik doe
Die kinderen zijn 13 tot 15 jaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen, Karrel?Over onsportief gesproken...
(maar is het normaal dat jongens meedoen in meisjesteams dan? lijkt me ook niet eerlijk)
Jawel maar Isa heeft al die posts gewistquote:
Dat zijn de freecellenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef freecell het volgende:
Nog 2 rijlessen en dan ben ik er met een beetje mazzel en mijn instructeur is op zich wel een toffe gozer, nog even doorbijten!
totaly simpele gerechten ja geloof ik. prettig voor t oog, makkelijk iets in te vinden en zag er goed uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
De Simpele Gerechten ofzo, van Jill Dupleix? Dat is echt een tof boek
Voor dat specerijenboek zou ik liever deze nemen, denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef DarkElf het volgende:
dit vind ik ook een erg leuk boek, massa's informatie
dit vind ik ook een erg leuk boekSoms heb ik wel een beetje visioenen van een tuin met moestuintje erin nl
spannend!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijke boeken meiden
Ik word net gebeld door werkgever waar ik een paar dagen geleden heb gesolliet, ze willen me morgen al meteen op gesprekDat is happig
Ze belde toen ik net met mijn vingers in de rode haarverf zat.
Aan mijn rooie kop zal het niet liggen morgen![]()
gelukkig zag je t op tijd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil net m'n pilletje nemen, m'n seroxatje. Heb ik die pil zo in mn mond, kijk ik op de strip waar ik m uit druk, is het een stripje witte temazepam-pillen van 10 mg
Handy-dandy, moet zo werken
Snel maar weer uitgespuugd
Blegh. En ik moet ook nog zometeen weg
Spannund!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijke boeken meiden
Ik word net gebeld door werkgever waar ik een paar dagen geleden heb gesolliet, ze willen me morgen al meteen op gesprekDat is happig
Ze belde toen ik net met mijn vingers in de rode haarverf zat.
Aan mijn rooie kop zal het niet liggen morgen![]()
morgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Yes indeed Freecell. Ik duim voor je als het zover is
Mja ik baal er wel een beetje van, maar op zo'n dag als vandaag ga ik maar eens lekker uitgebreid koken, haarverven dus, me inlezen in de neurologie voor morgen(was wat weggezakt) heb nog een dik boek, lekker allerlei muziek luisteren die golfer vreselijk vindquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Bluezzspannend hoor!!
Baal jij ook zo van het weerniet echt een zonnige vakantieweek zo
Ja, dit meer eigenlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En... je... koopt... een...rugzak... voor... hem?
haha praktisch en een beetje gek.. goede karakterisering, het is net alsof je me kentquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, 't is wel een beetje gek, maar wel praktisch, en ik ben voor praktische oplossingen, dus go go Sunny go.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Die band karrel, dat blijft wel hangen zo'n 'wijsje'
1. D66.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn europees stemadvies:
hoop partijen
quote:
www.stemwijzer.nlquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Is er weer een stemwijzer online dan?
gewoon gaan Isaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Goed gedaan DH![]()
Klinkt alsof ze je echt graag hebben willen Bluezz!
Freecell zet hem op
Sunny![]()
Ik moet zo naar een vergadering, helemaal geen zin in2 uur reizen voor een vergadering van misschien een uurtje.
Wie zegt dat ik niet ga dan?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
Zolang men niet op de PVV, CU en SGP stemt vind ik een hoop best.
heujquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
Zolang men niet op de PVV, CU en SGP stemt vind ik een hoop best.
Ik krijg kriebels van Rouvoet, Middelkoop, Huizinga. Ook de kamerleden Slob en Voordewind zijn niet je van het.quote:
2004 idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef freecell het volgende:
Rouvoet is een een paar keer politicus van het jaar geweest, dus hij doet wel ergens iets goed
Ik vind Rouvoet leuk, het is echt een sympathieke ventquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef freecell het volgende:
Rouvoet is een een paar keer politicus van het jaar geweest, dus hij doet wel ergens iets goed
hmmm lekker pizzaquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef DarkElf het volgende:
in t kader van "geen van ons wilde koken" hebben we pizza besteld
soms is dat gewoon lekker
Veel mensen zouden geen mening moeten hebben omdat ze niet weten hoe dingen werken. En dat is mijn meningquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wel grappig dat iedereen een andere mening heeft om de mensheid vooruit te helpen.
hmm die beesten zijn best fel hoor, vergis je niet in de bijtkracht van een kleine hond, mijn moeder mist een vingertop; afgebeten door een klein hondje toen ze haar eigen hond en dat beest uit elkaar wilde halen terwijl ze aan 't knokken warenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik las trouwens in het Parool een stukje over mensen die doodgebeten zijn door een hond in Nederland (29 in de afgelopen 25 jaar). Stonden ook wat rassen bij en ik moest bijna lachen toen ik "Jack Russel Terriër" zag staan, ook verantwoordelijk voor 1 dode. Maar misschien ging dat dan wel om een baby of zo.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik las trouwens in het Parool een stukje over mensen die doodgebeten zijn door een hond in Nederland (29 in de afgelopen 25 jaar). Stonden ook wat rassen bij en ik moest bijna lachen toen ik "Jack Russel Terriër" zag staan, ook verantwoordelijk voor 1 dode. Maar misschien ging dat dan wel om een baby of zo.
Nou ja, het stond zo maf in het rijtje opsommingen. Zo van:quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef kaasplankje het volgende:
hmm die beesten zijn best fel hoor, vergis je niet in de bijtkracht van een kleine hond, mijn moeder mist een vingertop; afgebeten door een klein hondje toen ze haar eigen hond en dat beest uit elkaar wilde halen terwijl ze aan 't knokken waren
hehe iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het stond zo maf in het rijtje opsommingen. Zo van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan:
[ afbeelding ]
Hier heb je je gevaarlijke volwassen hondquote:
Mijn buurman heeft een Jack Russel en dat is een berucht figuur in deze buurt. Hij is hoofdverdachte in een onopgelost kippenmysterie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier heb je je gevaarlijke volwassen hond
[ afbeelding ]
Mhehehe maar die hond is tof! En ik zit alweer een tijdje in de trein. Zucht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn buurman heeft een Jack Russel en dat is een berucht figuur in deze buurt. Hij is hoofdverdachte in een onopgelost kippenmysterie.
FF volhoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mhehehe maar die hond is tof! En ik zit alweer een tijdje in de trein. Zucht.
Dank jequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:49 schreef Leintjeuh het volgende:
ik heb kramp in mn nek, mn kont doet zeer van de treinstoelen, ik ben vanaf 8 uur vanmorgen wakker na bij mn buurmeisje gelogeerd te hebben, ik heb gewerkt, ben moe en moet nog 3 kwartier treinen voordat ik in de taxi naar Isa zit. Als ik bij je in de buurt zou zijn, zou ik je zeker weten nu een stomp geven. Kusjekroel.
Jeugd van tegenwoordig kan helemaal niets meer hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:49 schreef Leintjeuh het volgende:
ik heb kramp in mn nek, mn kont doet zeer van de treinstoelen, ik ben vanaf 8 uur vanmorgen wakker na bij mn buurmeisje gelogeerd te hebben, ik heb gewerkt, ben moe en moet nog 3 kwartier treinen voordat ik in de taxi naar Isa zit. Als ik bij je in de buurt zou zijn, zou ik je zeker weten nu een stomp geven. Kusjekroel.
Hallelujaquote:Op woensdag 29 april 2009 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Precies een jaar geleden dat ik met stipjes op eerste date ben geweest
dat idd, kleine hondjes vind ik veel meer onbetrouwbaar en te fel.. aan grote honden zie je meestal wel hoe of wat. maar die zijn ook vaak echt opgevoed terwijl men dat bij van die "schattige" kleine hondjes nog wel eens vergeet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehe iddtoch vertrouw ik kleine honden minder dan grote; die kan ik beter in de ogen kijken naar wat ze denken ofzo.
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Nope, eigen schuld, stikzenuwachtig, van alles fout doen, daar nog zenuwachtiger van worden enz.quote:
Volgens mijn instructeur is oefenen een beetje zinloos, ik rijd best goed..... Alleen niet als ik stress heb.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Freecell
Ja als het eenmaal slecht gaat dan gaat het meestal bergafwaarts. Zonde van de moeite en het geld, maar volgende keer nog meer oefenen en dan wel halen?
Kan pas eind juni/begin juli weerquote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, jammer zeg!Meteen de volgende aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |