jij niet inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is waar, natuurlijk. En ach, zo ontspoord ben ik ook niet, hoor
quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef freecell het volgende:
Je TT
Ik zei dus:
[..]
jij niet inderdaadJij bent hip!
Dankzij of ondanks?
Ja, ja en jaquote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehhh... laten we dat maar via MSN doen
En: ohhh, ik heb zin in chips met dipsaus. Ik heb vandaag hardgelopen en buikspierkwartier gedaan en 3x10 opgedruktMag wel, toch?
Ik heb een jonge jenever ingeschonkenquote:Op zondag 26 april 2009 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit aan mijn 2e wijntje en ik heb ook al het gevoel dat er anderhalve fles inzit
Borisz, jij ouwe lulquote:Op zondag 26 april 2009 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een jonge jenever ingeschonken.
Ik hou van ouwe lullen drankjesquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Borisz, jij ouwe lul
Ik heb anderhalf glas witte wijn op. Misschien neem ik zo nog een kleine whisky; ik slaap altijd zo heerlijk van dat spul
Gewoon doen! Ik drink ook heel onlady-like dingen en TARA drinkt safariquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hou van ouwe lullen drankjes. Lekkere jonge of ouwe jenever
Met bier ben ik ook eigenwijs. 9vd 10x is het thuis dat ik een speciaalbiertje wat ik drink.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik drink ook heel onlady-like dingen en TARA drinkt safari
Gewoon drinken wat je lekker vindt! hoezee!
Safariquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik drink ook heel onlady-like dingen en TARA drinkt safari
Gewoon drinken wat je lekker vindt! hoezee!
Geen idee!quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat maakt drank dan vrouwelijk of mannelijk
Zo van bier = mannelijk en witte wijn = vrouwelijk? Wie bepaalt dat
Tja imagomakers denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat maakt drank dan vrouwelijk of mannelijk
Zo van bier = mannelijk en witte wijn = vrouwelijk? Wie bepaalt dat
Ja ik wil ook alle sterke dranken puurquote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bananenbier is lekker! Heel zoet, dat wel.
En ik weet 't niet, Isabeau. Ik weet wel dat bier niet mijn ding is. Althans, pils. Te bitter.
Volgens mij moeten mannen alle 'vieze' smaken verduren; bitter bier, en heel sterke drank puur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |