Ik zou gewoon die onvoldoende incasseren en een goede nachtrust tegemoet gaan. Er is altijd nog zoiets als de herkansingen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
En dan dat dilemma: "Nachtwerk of incasseer ik die 3?".
Dat dus. en tevens ben je gewoon te laat. klaar. eigen schuldquote:
Die zal wel koud zijn als hij morgen wakker zal wordenquote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef BrandX het volgende:
Sterkte TS! Zet alvast een goede sterke pot koffie
Dit dus, alleen dan met microbiologie.quote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef Michielos het volgende:
man man.. ik haal zonder te leren een 9 voor mijn WO ruimtevaartkunde...
TS is een pauper
Vind je het gek, die beesten zijn veel te klein om fatsoenlijke vragen over te stellen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit dus, alleen dan met microbiologie.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Vind je het gek, die beesten zijn veel te klein om fatsoenlijke vragen over te stellen.
Touchéquote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Vind je het gek, die beesten zijn veel te klein om fatsoenlijke vragen over te stellen.
We hebben geen concentratieproblemenquote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef Mitchel_De_Manager het volgende:
Ritalin![]()
http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang38/29/04d.php
fokking terechte klacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, elke keer weer.
Heel fijn trouwens voor de FoK!-kers die zonder te leren 9's halen bij hun WO studie ruimtevaartkunde.
En nu ben ik echt weg.
Breezerquote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
fokking terechte klacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar bij mij gaat het net iets anders ;
woensdag ; juffrouw segt volgende week pw
donderdag ; chille
vrijdag ; werken
zaterdag ; werke
zondag ; werken
maandag ; chille
dinsdag ; fuck ick moet nog leren!!!!!!!!!!!! leren? neey geen zin...... nepziek? nee ik ben al te vaak nepziek geweest daar trappe ze nie meer in... ooh fuck fuck wat nu?!$%&^$@
breezer wat?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
donderdag ; chille
vrijdag ; werken
zaterdag ; werke
zondag ; werken
maandag ; chille
dinsdag ; fuck ick moet nog leren!!!!!!!!!!!! leren? neey geen zin...... nepziek? nee ik ben al te vaak nepziek geweest daar trappe ze nie meer in... ooh fuck fuck wat nu?!$%&^$@
quote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
donderdag ; chille
vrijdag ; werken
zaterdag ; werke
zondag ; werken
maandag ; chille
Doe eens nederlands lerenquote:Op zondag 26 april 2009 23:47 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
breezer wat?
slet?
kan nie?
ik ben een dude geen chika?
en als je dah al breeze vind moet je me maar eens toevoege op msn?
Dankjewel, jij ook morgenquote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik geef het op, het is te laat. Morgen nog wat last-minute, en anders helaas. En het is uiteraard volledig aan mezelf te wijten, lakse sul die ik ben.
Bedankt voor de steun, en succes BluesRebel!
Over een maand gastquote:Op maandag 27 april 2009 00:23 schreef -Beer- het volgende:
Over een maand 6 tentamens. Deze week begonnen met leren, maar ik vrees dat ik te laat ben.
Als je in 4 weken tijd geen 6 toetsen kunt leren ben je ook geen diploma waardig...quote:Op maandag 27 april 2009 00:23 schreef -Beer- het volgende:
Over een maand 6 tentamens. Deze week begonnen met leren, maar ik vrees dat ik te laat ben.
Alfastudies mogen dan minderwaardig zijn, de mensen die een betastudie volgen zijn zelf minderwaardig.quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
Dat jullie minderwaardige alfastudies doen......... wanneer je 6 wiskunde tentamens hebt is een maand vrij weinig om je goed voor te bereiden
we zijn allemaal gelijkquote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alfastudies mogen dan minderwaardig zijn, de mensen die een betastudie volgen zijn zelf minderwaardig.
Oh shit dat was ik vergeten inderdaad. Nou jongen, troost jezelf maar met dat sprookje, als je daarmee een minderwaardigheidscomplex kunt afwentelen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
Dat jullie minderwaardige alfastudies doen......... wanneer je 6 wiskunde tentamens hebt is een maand vrij weinig om je goed voor te bereiden
Kutcommunist.quote:
Verrijking voor dit forum.quote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
donderdag ; chille
vrijdag ; werken
zaterdag ; werke
zondag ; werken
maandag ; chille
Alles in de vierde herkansing halen, that's my stylequote:
idd. En dan later alsnog een beter betaalde baan krijgen dan al die nerdjes die al gingen huilen bij een zeven of een acht, pricelessquote:Op maandag 27 april 2009 16:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Alles in de vierde herkansing halen, that's my style
Ik mag maar 1 keer herkansenquote:Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd. En dan later alsnog een beter betaalde baande krijgen dan al die nerdjes die al gingen huilen bij een zeven of een acht, priceless.
Inderdaad, moet je nagaan hoe het is als je, zoals ik, een gamma studie doet!quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
Is er ook een hema studie?quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Inderdaad, moet je nagaan hoe het is als je, zoals ik, een gamma studie doet!
Ik heb hem geïncasseerd, ofja, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef florabay het volgende:
Heb je nou die drie geincasseerd.
Zo laat heeft het toch geen zin meer om te leren![]()
Kwestie van goed gokken dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem geïncasseerd, ofja, dat weet ik eigenlijk niet.
Ik heb 4 van de 12 vragen goed.
Saillant detail: Het was een meerkeuze tentamen, over statistiek.
Oplossing: SIR-, JoHo-, of SlimStuderenverslagen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, elke keer weer.
Heel fijn trouwens voor de FoK!-kers die zonder te leren 9's halen bij hun WO studie ruimtevaartkunde.
En nu ben ik echt weg.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Rechterbal het volgende:
Zeer herkenbaar. Laat ik morgen maar eens beginnen
Ach tegenwoordig is de 1e keer om erin te komen en een examen te bekijken, en dan de tweede keer echt goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:35 schreef Kolovrat het volgende:
Ik mag vanmiddag, zal wel een her worden want ondanks de voorbereidingen heb ik een slecht voorgevoel.
ik heb me ooit laten bannen omdat ik teveel aan SOG deedquote:Op maandag 27 april 2009 16:04 schreef Florian_ het volgende:
Tevens moet heel FOK gewoon door de shredder. FOK en SOG'en gaan hand in hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |