Hij is altijd zo ironisch, mis ik toch wel een beetjequote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef TNA het volgende:
Ik moest altijd lachen om RosbiefMARTELAARSTOPIC.
Gooi gewoon iedereen die hem mist in de OP.quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Nog meer die willen tekenen?
rosbief!!!!quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef Mendeljev het volgende:
°º¤ø„...ø¤º° ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ ROSBIEF ø¤º°¨copy and paste
¸„ø¤º° KOM TERUG! ¤ø„¸ als je denkt
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ dat Rosbief snel terug moet komen
Onder de stenen wel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slaapt dat comfortabel boven op een paar stenen.
[ afbeelding ]
Jij mag wel met 'm ruilen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef RichCalibier het volgende:
Ik teken ook: RichCalibier
quote:
Vanaf 40.000 handtekeningen moet de Tweede Kamer het behandelen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kan ik deze petities inleveren?
PM Snakey of Danny!quote:
Danny is met de debielen club weg, dus dat is geen optie. Kan ik van Snakey nog enige billijkheid verwachten?quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
PM Snakey of Danny!
*Goede ervaringen mee..*
Fundeer het is?quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Geef ook aan als je hem weg wilt houden!
Ik, Tim, wil Rosbief geband!
Lijst:
Timmmmm
Oprah?quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij trekt met je gore kop volle zalen.
Epic fail
quote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef sinadO het volgende:
Freeeeee Nelson Mandela en ook rosbief! Ik doe mee!
Wil je op het lijstje staan?quote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind hem niet zo óke, maar ik denk dat die me wel dankbaar is als ik teken. [ afbeelding ]
Helaas, dan zul je een eigen topic moeten aanmaken.quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef Chinless het volgende:
Ik teken er voor dat een maand te kort is.
Gelieve aanpassen naar 2 maanden minimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |