wel met een eenhoorn?quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga douchen nu, met shampoo en zonder rots.
Nee mayn. Het water stroomt eroverheen waardoor het lijkt alsof ze los zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
Leuk en frituurlijk topic.
Tevens zitten je handen los
quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat vrolijke zonnetje heeft een beetje eenuitdrukking
!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die zon in die eerste paint heeft een-gezicht.
Ik dacht een heks op een bezemsteelquote:
Anti-prik shampoo is echt de grootste leugen van de 21e eeuwquote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Misschien moet je dan voortaan kindershampoo gebruiken.
"veilig voor de oogjes"
![]()
[ afbeelding ]
Ja, mooi niet, die gebruik ik, en prikken dat het doet als het in m'n ogen komt!quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Misschien moet je dan voortaan kindershampoo gebruiken.
"veilig voor de oogjes"
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn ook geen oogdruppels. Ik vind shampoo vooral smerig smaken. Dan denk je: dat ruikt best lekker en vervolgens is het echt vies gewoon.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, mooi niet, die gebruik ik, en prikken dat het doet als het in m'n ogen komt!
Het is ook geen drinkwater.quote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het zijn ook geen oogdruppels. Ik vind shampoo vooral smerig smaken. Dan denk je: dat ruikt best lekker en vervolgens is het echt vies gewoon.
Het is gewoon een huillachzonquote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef denthemen het volgende:
De zon doet het, die kijkt ook heel boos
Ik.quote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Appletree het volgende:
Wie zegt er tegenwoordig nou nog "donders"
Idd. Ik gebruik het sinds kort alweer regelmatigquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik.![]()
En daarom binnenkort iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |