abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68407249
Ben ik trouwens de enige die vond dat Suárez de tweede penalty niet had moeten nemen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 26 april 2009 @ 22:27:59 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68407322
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vond dat Suárez de tweede penalty niet had moeten nemen?
Nee ik ook, alleen denk ik dat de argumentatie anders was, ik gunde hem dat doelpunt gewoon niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68407323
quote:
Wie had 'em anders moeten nemen?
  zondag 26 april 2009 @ 22:29:54 #179
13462 BansheeBoy
pi_68407383
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Dat was het meest schrijnende, er stond niemand anders op om hem die bal afhandig te maken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 26 april 2009 @ 22:31:31 #180
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68407430
quote:
Hij mist eens een keertje. Kan gebeuren. Het was ook gewoon dom ingeschoten. Normaal schiet 'ie ze er onberispelijk in. Foutje moet kunnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 26 april 2009 @ 22:33:00 #181
13462 BansheeBoy
pi_68407476
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Hij mist eens een keertje. Kan gebeuren. Het was ook gewoon dom ingeschoten. Normaal schiet 'ie ze er onberispelijk in. Foutje moet kunnen.
Ja, hij heeft er maar één gemist dit seizoen toch?

²
pi_68407488
Die az supporters zingen "always look on the bright side of life" met een schaaltje in hun handen terwijl hun keeper op de grond ligt te creperen
pi_68407499
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Die az supporters zingen "always look on the bright side of life" met een schaaltje in hun handen terwijl hun keeper op de grond ligt te creperen
Merkte het ook al op; dikke fail zeg.
pi_68407536
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Weet niet. Sulejmani, Cvitanich? Eens moet de eerste keer zijn.

Suárez begon ze ook te nemen dat Huntelaar een keer miste.
  zondag 26 april 2009 @ 22:36:31 #185
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68407587
Vanavond MvB bij Studio Voetbal.
En morgen Suarez en Silva bij Holland Sport.

Vooral de confrontatie Borst-Marco lijkt me leuk.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68407774
Ik hoop inderdaad dat ze Marco eens aan het denken zetten over bepaalde onderwerpen, bijvoorbeeld over de mentaliteit, dat daar echt iets aan moet veranderen.
pi_68407791
Ik vond het we lzielig om te zien dat ze maar hoge voorzetten bleven geven in de 2e helft terwijl die telkens gepakt werden door romero.
pi_68407846
quote:
Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreekt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68407862
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoop inderdaad dat ze Marco eens aan het denken zetten over bepaalde onderwerpen, bijvoorbeeld over de mentaliteit, dat daar echt iets aan moet veranderen.
Dat gelul over mentaliteit, dat vind ik echt Feyenoordersteksten. Mouwen opstropen, bikkelen. Dat soort onzin.

Het gaat simpelweg om kwaliteit.
pi_68407874
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreekt
Ik dacht dat hij de tweede keer weer een Panenka zou proberen
pi_68407923
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Onzin. Suarez neemt de pingels gewoon altijd goed op vandaag na. Ik ghad verwacht dat die weer een panenka zou doen. Dan zou je toch gek worden
pi_68407954
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat gelul over mentaliteit, dat vind ik echt Feyenoordersteksten. Mouwen opstropen, bikkelen. Dat soort onzin.

Het gaat simpelweg om kwaliteit.
mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!
pi_68407988
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!
Prioriteit1 is om eerst eens een scouting op poten te zetten
pi_68408072
quote:
Tja Suarez is toch wel erg goed met penalty's als hij ze normaal neemt, hij had er tot vandaag nog geen een gemist. Met zoveel druk schiet hij die tweede penalty er toch perfect in.
  zondag 26 april 2009 @ 22:53:52 #195
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68408172
Ik weet dat het 1-1 is geworden, verder nog helemaal niets meegekregen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68408174
Gefelicteerd ajax met de 1-1. En dat allemaal dankzij jullie 12e man Pieter Vink.
Hoeveel jongetjes hadden jullie hem dit keer beloofd ?
pi_68408182
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat dacht je waar de P in TIPS voor stond?
pi_68408186
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Tja Suarez is toch wel erg goed met penalty's als hij ze normaal neemt, hij had er tot vandaag nog geen een gemist. Met zoveel druk schiet hij die tweede penalty er toch perfect in.
Die eerste is echter wel een hele grote fout... zo'n Panenka is leuk als je met 3-0 voorstaat tegen Heracles ofzo maar niet op zo'n moment....
pi_68408243
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat dacht je waar de P in TIPS voor stond?
Ik mag hopen dat ze dan de komende zomer er eens echt werk van gaan maken... ik noem een Bouhlarouz bijvoorbeeld, dat soort spelers vecht zich tot het einde uit de naad!
  zondag 26 april 2009 @ 22:58:40 #200
52871 Blight
Supersized.
pi_68408344
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef nz1900 het volgende:
Gefelicteerd ajax met de 1-1. En dat allemaal dankzij jullie 12e man Pieter Vink.
Hoeveel jongetjes hadden jullie hem dit keer beloofd ?
Hee, bedankt man. Ja, Pieter is een goede gozer hoor. Laatst ook weer erg met hem gelachen in het home, tijdens het maandelijkse avondje hartenjagen met de grote jongens van de KNJB. Pieter heeft dat dekselse kaartspelletje nog niet echt in de vingers maar als we hem af en toe eens laten winnen dan staat daar wel iets mooi's tegenover, zoals je vandaag hebt kunnen zien. Volgende week krijgen we als het goed is in de 63e minuut een buitenspelgoal. We spreken je dan graag weer om je op de hoogte te houden van onze lobby bij de arbiters van Nederlandse velden.

Groetjes,

Teddy.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')