Nee ik ook, alleen denk ik dat de argumentatie anders was, ik gunde hem dat doelpunt gewoon niet.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vond dat Suárez de tweede penalty niet had moeten nemen?
Wie had 'em anders moeten nemen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vond dat Suárez de tweede penalty niet had moeten nemen?
Ja, inderdaad. Dat was het meest schrijnende, er stond niemand anders op om hem die bal afhandig te maken.quote:
Hij mist eens een keertje. Kan gebeuren. Het was ook gewoon dom ingeschoten. Normaal schiet 'ie ze er onberispelijk in. Foutje moet kunnen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Ja, hij heeft er maar één gemist dit seizoen toch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij mist eens een keertje. Kan gebeuren. Het was ook gewoon dom ingeschoten. Normaal schiet 'ie ze er onberispelijk in. Foutje moet kunnen.
Merkte het ook al op; dikke fail zeg.quote:Op zondag 26 april 2009 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Die az supporters zingen "always look on the bright side of life" met een schaaltje in hun handen terwijl hun keeper op de grond ligt te creperen
Weet niet. Sulejmani, Cvitanich? Eens moet de eerste keer zijn.quote:
Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreektquote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Dat gelul over mentaliteit, dat vind ik echt Feyenoordersteksten. Mouwen opstropen, bikkelen. Dat soort onzin.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoop inderdaad dat ze Marco eens aan het denken zetten over bepaalde onderwerpen, bijvoorbeeld over de mentaliteit, dat daar echt iets aan moet veranderen.
Ik dacht dat hij de tweede keer weer een Panenka zou proberenquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreekt
Onzin. Suarez neemt de pingels gewoon altijd goed op vandaag na. Ik ghad verwacht dat die weer een panenka zou doen. Dan zou je toch gek wordenquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreekt
mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat gelul over mentaliteit, dat vind ik echt Feyenoordersteksten. Mouwen opstropen, bikkelen. Dat soort onzin.
Het gaat simpelweg om kwaliteit.
Prioriteit1 is om eerst eens een scouting op poten te zettenquote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!
Tja Suarez is toch wel erg goed met penalty's als hij ze normaal neemt, hij had er tot vandaag nog geen een gemist. Met zoveel druk schiet hij die tweede penalty er toch perfect in.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Wat dacht je waar de P in TIPS voor stond?quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!
Die eerste is echter wel een hele grote fout... zo'n Panenka is leuk als je met 3-0 voorstaat tegen Heracles ofzo maar niet op zo'n moment....quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja Suarez is toch wel erg goed met penalty's als hij ze normaal neemt, hij had er tot vandaag nog geen een gemist. Met zoveel druk schiet hij die tweede penalty er toch perfect in.
Ik mag hopen dat ze dan de komende zomer er eens echt werk van gaan maken... ik noem een Bouhlarouz bijvoorbeeld, dat soort spelers vecht zich tot het einde uit de naad!quote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat dacht je waar de P in TIPS voor stond?
Hee, bedankt man. Ja, Pieter is een goede gozer hoor. Laatst ook weer erg met hem gelachen in het home, tijdens het maandelijkse avondje hartenjagen met de grote jongens van de KNJB. Pieter heeft dat dekselse kaartspelletje nog niet echt in de vingers maar als we hem af en toe eens laten winnen dan staat daar wel iets mooi's tegenover, zoals je vandaag hebt kunnen zien. Volgende week krijgen we als het goed is in de 63e minuut een buitenspelgoal. We spreken je dan graag weer om je op de hoogte te houden van onze lobby bij de arbiters van Nederlandse velden.quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef nz1900 het volgende:
Gefelicteerd ajax met de 1-1. En dat allemaal dankzij jullie 12e man Pieter Vink.
Hoeveel jongetjes hadden jullie hem dit keer beloofd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |