Het was niet geweldig, maar ik denk vooral zijn 'blessure'. Hij ging kort voor rust naar de kant en kwam niet meer terug. A omdat Vink affloot, B stond Vertonghen wel al klaar.quote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
Speelde Oleguer weer eens bar ofzo dat hij gewisseld werd voor Verthongen?
Ja vond dat ook wel fijn dat Verthongen weer speelde, maar begreep niet waarom Oleguer gewisseld werd. Aangezien hij een van de "leiders" is van ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het was niet geweldig, maar ik denk vooral zijn 'blessure'. Hij ging kort voor rust naar de kant en kwam niet meer terug. A omdat Vink affloot, B stond Vertonghen wel al klaar.
Vertonghen viel lekker in trouwens. Fijn voor hem, want hij had het even moeilijk.
Mee eens. Heb ik ook gezegd in het Suarez-topic.quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het nog niet eens geel waard, het is gewoon dom ongelukkig. Hij gaat gewoon voor die bal?
Naja, vond ze wel dapperquote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef denthemen het volgende:
Ze hebben groot gelijk. Ajax supporters zijn ook nergens welkom, waarom moeten wij hun dan wel toelaten?
Hij komt wel hard in hoor Sandmanquote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het nog niet eens geel waard, het is gewoon dom ongelukkig. Hij gaat gewoon voor die bal?
Behalve die achterlijk voorzet met buitekantje links danquote:Op zondag 26 april 2009 19:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vond Sulejmani ook een positieve verrassing. Haalde geen rare fratsen uit, speelde makkelijk als het moest. En soms een actie waaruit een voorzet ofzo volgde
Zelf naar beneden gaan zit er niet in héquote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, vond ze wel dapperVerders loste 410 dus zelf niets op behalve druk gebaren en schreeuwen
hij gaat met zijn voet naar de bal en komt met zijn knie in het gezicht van Didulica. Daar kan ie niets aan doen. Zo hard ging ie niet door vind ik.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij komt wel hard in hoor Sandmanen raakt hem terwijl Didulica de bal heeft. dan kan 'ie wel voor de bal gaan, maar dan kan het nog wel geel zijn
Elk weekend zie je spelers ook een gele kaart krijgen bij een tackle/sliding, terwijl ze voor de bal gaan....
Van beneden naar boven is anders wel vaak gelukt de afgelopen jarenquote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelf naar beneden gaan zit er niet in hé
Mwah. Toen 410 een tijd terug wat naar beneden tiefte stonden er toch vrij rap wat gasten Zuid 1 boven.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelf naar beneden gaan zit er niet in hé
*check*quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
hij gaat met zijn voet naar de bal en komt met zijn knie in het gezicht van Didulica. Daar kan ie niets aan doen. Zo hard ging ie niet door vind ik.
Het was gewoon een ongelukkige botsing.quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
hij gaat met zijn voet naar de bal en komt met zijn knie in het gezicht van Didulica. Daar kan ie niets aan doen. Zo hard ging ie niet door vind ik.
Als het buiten de box van de keeper was gebeurd was ik het met je eens geweest. Nu niet. Binnen die zone heeft de keeper nu eenmaal extra bescherming.quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja vond dat ook wel fijn dat Verthongen weer speelde, maar begreep niet waarom Oleguer gewisseld werd. Aangezien hij een van de "leiders" is van ajax.
inderdaad, ik vind er niet zo heel veel aan de hand hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het was gewoon een ongelukkige botsing.
Dan kom jij het een keertje vertellen tegen ons. Ben nu wel benieuwd wie jij bent.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, vond ze wel dapperVerders loste 410 dus zelf niets op behalve druk gebaren en schreeuwen
Als jij in het thuisvak gaat staan juichen voor de uitclub dan vraag je daar wel om ja. Dus inderdaad, dat had best gemogen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die moeten die supporters meteen het stadion uitrossen zeker?
Ik ben de supporter die rechts van jullie altijd vermakelijk naar jullie vak kijkt, over 2 weken ff zwaaien?quote:Op zondag 26 april 2009 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kom jij het een keertje vertellen tegen ons. Ben nu wel benieuwd wie jij bent.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jij in het thuisvak gaat staan juichen voor de uitclub dan vraag je daar wel om ja. Dus inderdaad, dat had best gemogen.
Met het verschil dat de vakken onder 410 verbonden zijn met de lange zijde en daar dus ook geen trappen lopen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Toen 410 een tijd terug wat naar beneden tiefte stonden er toch vrij rap wat gasten Zuid 1 boven.
Maar heb je door 1 slechte actie meteen een slechte wedstrijd? Vergeleken met andere wedstrijden van hem speelde hij gewoon beter.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Behalve die achterlijk voorzet met buitekantje links dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |