Hoe bedoel je generaliserenquote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Klacht: Nerderlanders moeten leren om van zich af te bijten!
De meeste Nederlanders zijn het niet gewend om door dat soort straattuig lastiggevallen te worden en daar goed op te reageren. Hell, de meeste Nederlanders hebben nog nooit van hun leven één klap uitgedeeld of een serieuze ruzie gehad. Zou fijn zijn als dat zo kan blijven, het zou maar een bloederig zooitje worden als iedereen zich geroepen voelt zijn street credibility op leven en dood te verdedigen he.quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Voorbeeld:
Ik zit in de bus, en ik zie drie of vier Marokkanen helemaal achterin zitten. Allemaal met van die wijde hoodi's. Ze lachen hard en kijken een beetje omzich heen. Waarschijnlijk
Dan komt er een Nederlander (21) binnen en knikt hij vriendelijk naar dat groepje. Zij schamperen een beetje en zeggen: Wat kijk je? . Waarop die Nederlander zich een beetje bang omdraait. ( met zijn rug naar het groepje ) Ze fluisteren iets en lachen.
Na een paar minuten liep een van hen naar die Nederlander toe en vroeg hem om een euro. De Nederlander deed alsof hij niks hoorde en keek stug voorzich uit. ( EEN DOMME FOUT, WANT DAN WETEN ZE JUIST DAT JE ZWAK BENT ) Toen stond er nog een op en begon hij de Nederlander door elkaar te schudden. De Nederlander zelf lachte alleen een beetje![]()
Ik merkte dat dit uit de hand liep en stond op om de boel een beetje te sussen. Dat lukte aardig en gelukkig gebeurde er niets.
Samenvatting: Lees de OP
Zo steekt de wereld helaas niet in elkaar. Pure vrede heeft nooit bestaan.quote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn het niet gewend om door dat soort straattuig lastiggevallen te worden en daar goed op te reageren. Hell, de meeste Nederlanders hebben nog nooit van hun leven één klap uitgedeeld of een serieuze ruzie gehad. Zou fijn zijn als dat zo kan blijven, het zou maar een bloederig zooitje worden als iedereen zich geroepen voelt zijn street credibility op leven en dood te verdedigen he..
Dat is een manier van begroeten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Toen stond er nog een op en begon hij de Nederlander door elkaar te schudden.
Defineer 'normaal' ?quote:Op zondag 26 april 2009 18:20 schreef Pauze het volgende:
Als die geestelijk beperkte normaal zouden doen was er niks aan de hand![]()
Een als het geen groepje was hoor je ze ook niet , dan durven ze je niet eens aan te kijken_!!!
Wel respect dat jij er wat van heb gezegd![]()
Kennelijk zijn er nog steeds mensen die niet genoeg geëvalueerd zijn..quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
( EEN DOMME FOUT, WANT DAN WETEN ZE JUIST DAT JE ZWAK BENT )
Hun grote bek houden .quote:
TS heeft gelijk. Marokkanen zijn heel aardig als je maar een beetje meedoet met die machocultuur van ze.quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef Caspian het volgende:
Beetje omgekeerde wereld. Die 4 gasten moeten gewoon niet zo debiel doen.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Charizma het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er nog steeds mensen die niet genoeg geëvalueerd zijn..
nog één keerquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Charizma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Goed van jequote:Op zondag 26 april 2009 18:39 schreef cultheld het volgende:
Ik snap dat niet. Als 4 van die gasten mij uit zouden dagen, zou ik alle remmen los gooien; ook al slaan ze me daarna helemaal in elkaar, ik neem er zoveel mogelijk mee.
Dan kun je lang wachten. Want Marokkanen slaan eerder dan dat ze iets zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de eerste individuele Marokaan nog zien die tegen de Hell's angels zegt dat ze hun brommers verkeerd hebben geparkeerd.
Waarom zou ik dat willen??? WTF is er macho aan je aan te passen aan hoe die lui doen?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
TS heeft gelijk. Marokkanen zijn heel aardig als je maar een beetje meedoet met die machocultuur van ze.
Hells angels zijn nooit alleen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de eerste individuele Marokaan nog zien die tegen de Hell's angels zegt dat ze hun brommers verkeerd hebben geparkeerd.
Waarom zou je je net zo laag gedragen als hun?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
TS heeft gelijk. Marokkanen zijn heel aardig als je maar een beetje meedoet met die machocultuur van ze.
Je lult jezelf klem.quote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen??? WTF is er macho aan je aan te passen aan hoe die lui doen?
TS heeft overigens gelijk dat het dom is niks terug te zeggen en schaapachtig te lachen.
In Zaltbommel zei iemand wat terug toen ze voor kuthoer werd uitgescholden.quote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
TS heeft overigens gelijk dat het dom is niks terug te zeggen en schaapachtig te lachen.
Als ze met een groep van 20 van die achterlijke debielen zijn ja. Alleen begint een Marokkaan niets. Het slijm van de samenleving.quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten. Want Marokkanen slaan eerder dan dat ze iets zeggen.
Omdat;quote:Op zondag 26 april 2009 18:48 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Waarom zou je je net zo laag gedragen als hun?
[Trolmodus] Voor eigen veiligheidquote:Op zondag 26 april 2009 18:48 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Sloegen ze maar is. Meestal trekken ze als eerste hun mesje.quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten. Want Marokkanen slaan eerder dan dat ze iets zeggen.
quote:Als ze met een groep van 20 van die achterlijke debielen zijn ja. Alleen begint een Marokkaan niets. Het slijm van de samenleving.
In Zaltbommel woont dan ook het schuim van de samenleving.quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel zei iemand wat terug toen ze voor kuthoer werd uitgescholden.
Haar man nam het voor haar op toen ze daarna in elkaar werd geslagen.
Beiden moesten zich laten behandelen in het ziekenhuis.
En de praatgroepen in Zaltbommel hebben weer extra vergaderingen.
Een van die jongens bij de kraag vatten en quasi-spelend omverduwen en een sigaretje aanbiedenquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr wat had die dude dan wel moeten doen?
Je zal verbaasd staanquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In Zaltbommel woont dan ook het schuim van de samenleving.
Wat als je niet rookt?quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Een van die jongens bij de kraag vatten en quasi-spelend omverduwen en een sigaretje aanbieden![]()
Ja dan nemen ze die aan steken hem op en dan gooit de buschauffeur hun eruit voor roken in de bus. Of er komt weer een bus incidentquote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Een van die jongens bij de kraag vatten en quasi-spelend omverduwen en een sigaretje aanbieden![]()
Ik ken wel een filmpje waar een schot een groep kutmarokkanen in elkaar sloegquote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit is toch een lemming op dat ene filmpje met een Fransman die door kutmarokkanen in elkaar geslagen wordt?
Als iemand mij probeert te slaan, maak ik echt wel van de gelegenheid gebruik om diegene te laten voelen wat zinloos geweld is.quote:Op zondag 26 april 2009 18:48 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
kutkutkut dan moet ik snel weggaan uit geuzenveld hierquote:Op zondag 26 april 2009 18:59 schreef Pauze het volgende:
[..]
Dan ben je niet rof genoeg , om te fokken met mocro`s
Één marokkaan is nooit alleen, dus tenzij je ook met meerdere bent is het niet verstandig om de confrontatie aan te gaan. Dit omdat deze lichtontvlambare types meestal meer kwaads dan goeds in de zin in hebben, omdat ze verder toch niets nuttigs te doen hebben. Dus tenzij je ze als Steven Seagall even één voor één door de bus laat vliegen is het negeren van problemen die eigenlijk geen probleem zijn de slimste oplossing.quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Of aan mij geven.quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Vragen om een sigaret.![]()
En als je later alleen bent, weggooien.
Alstublieft een linkje!quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje waar een schot een groep kutmarokkanen in elkaar sloeg
Je moet gewoon altijd sigaretten mee nemen om je te verdedigenquote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
kutkutkut dan moet ik snel weggaan uit geuzenveld hier![]()
Geen zin in, "flikker op" lijkt me voldoende.quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ook al zijn ze in de meerderheid, moet je op een van hen afstappen en kapotslaan.quote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Één marokkaan is nooit alleen, dus tenzij je ook met meerdere bent is het niet verstandig om de confrontatie aan te gaan. Dit omdat deze lichtontvlambare types meestal meer kwaads dan goeds in de zin in hebben, omdat ze verder toch niets nuttigs te doen hebben. Dus tenzij je ze als Steven Seagall even één voor één door de bus laat vliegen is het negeren van problemen die eigenlijk geen probleem zijn de slimste oplossing.
Linkje!!quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ken wel een filmpje waar een schot een groep kutmarokkanen in elkaar sloeg
Yeah respect door je als een aap te gedragenquote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ook al zijn ze in de meerderheid, moet je op een van hen afstappen en kapotslaan.
Als je dat goed doet, krijgen die anderen meteen respect voor je. Moet je maar eens proberen
Helaas kunnen Marokkanen niet vechten en maken ze altijd gebruik van wapens.quote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ook al zijn ze in de meerderheid, moet je op een van hen afstappen en kapotslaan.
Als je dat goed doet, krijgen die anderen meteen respect voor je. Moet je maar eens proberen
Niet altijdquote:Op zondag 26 april 2009 19:08 schreef Magistic het volgende:
[..]
Helaas kunnen Marokkanen niet vechten en maken ze altijd gebruik van wapens.
+1quote:Op zondag 26 april 2009 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd sigaretten mee nemen om je te verdedigen
Dus je moet er eerst een in elkaar gaan slaan totdat je er achter komt dat hij een wapen heeft?quote:
Je moet je maar in elkaar laten slaan omdat er ééntje misschien een botermesje bij zich heeft?quote:Op zondag 26 april 2009 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je moet er eerst een in elkaar gaan slaan totdat je er achter komt dat hij een wapen heeft?
Dat inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef Caspian het volgende:
Beetje omgekeerde wereld. Die 4 gasten moeten gewoon niet zo debiel doen.
Meestal hebben ze geen wapens, en al zouden ze die hebben zouden ze die waarschijnlijk toch niet durven gebruiken.quote:Op zondag 26 april 2009 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je moet er eerst een in elkaar gaan slaan totdat je er achter komt dat hij een wapen heeft?
Je hebt helemaal gelijk, maar met gelijk koop je in deze situatie niks. Ze gaan nooit veranderen omdat ze nu met dat apengedrag in een win situatie zitten. Als je je aanpast aan hun macho cultuur kom je al een stuk verder.quote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef Chai het volgende:
Nederlanders zijn nu eenmaal een beschaving gewend en de meeste zijn dan ook erg slecht in om gaan met apen. Moeten Nederlanders zich aanpassen en ook zulk apengedrag gaan vertonen of wordt het tijd dat die apen eens beschaving leren kennen?
Het enige wat ik daarop kan zeggen is : Jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:14 schreef Provinciaal het volgende:
Dit topic komt ook een beetje over als intructies bij de apenkooi in de dierentuin, zijn die kutmarokkaantjes dan geestelijk daadwerkelijk zo achtergesteld dat je ze voor je eigen veiligheid moet behandelen als agressieve apen?
Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 19:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar met gelijk koop je in deze situatie niks. Ze gaan nooit veranderen omdat ze nu met dat apengedrag in een win situatie zitten. Als je je aanpast aan hun macho cultuur kom je al een stuk verder.
Kunnen we ze dan niet beter gewoon laten inslapen? Zoals dat ook met valse honden gebeurd?quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Het enige wat ik daarop kan zeggen is : Ja
Moet ik daar serieus op in gaan?quote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Kunnen we ze dan niet beter gewoon laten inslapen? Zoals dat ook met valse honden gebeurd?
Tsja, dat het niet realistisch en niet politiek corrent is weet ik ook wel, maar ik vind het nogal tijd een beter alternatief dan me aanpassen aan die aapjes.quote:Op zondag 26 april 2009 19:18 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Moet ik daar serieus op in gaan?
Je weet zelf dat je nu raaskalt nietwaar.
Een macho past zich per definitie niet aan. Het is dus onmogelijk wat jij zegt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar met gelijk koop je in deze situatie niks. Ze gaan nooit veranderen omdat ze nu met dat apengedrag in een win situatie zitten. Als je je aanpast aan hun macho cultuur kom je al een stuk verder.
Volgens mij stond hij van de zomer op dumpert. Zoek daar maar eens op schot + mocro/marokkaan of zo. Maar het was niet alsof die schot ze allemaal in elkaar mepte, het was eerder 1 tegen 1 terwijl de marokkaan met verbazing moest toekijken hoe de schot na 3 keer gemept te zijn nog steeds normaal kon vragen waarom hij zich als een kutmongool gedroeg. De rest van het groepje deed weinig behalve af en toe het Engels naar mocrospeak vertalen en er af en toe tussen te springen.quote:
Kan et filmpje idd ook niet meer vinden, maar het was iig prachtigquote:Op zondag 26 april 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij van de zomer op dumpert. Zoek daar maar eens op schot + mocro/marokkaan of zo. Maar het was niet alsof die schot ze allemaal in elkaar mepte, het was eerder 1 tegen 1 terwijl de marokkaan met verbazing moest toekijken hoe de schot na 3 keer gemept te zijn nog steeds normaal kon vragen waarom hij zich als een kutmongool gedroeg. De rest van het groepje deed weinig behalve af en toe het Engels naar mocrospeak vertalen en er af en toe tussen te springen.
Ik kan mij niet meer herinneren of die schot die marokkaan nou wel geslagen had of nietZelfbeheersing had hij in ieder geval wel.
Kijk jou dan relax lurken zonder dat je betrokken bent bij een van de partijen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kijk jou dan relax lurken zonder dat je betrokken bent bij een van de partijen.
En messen meegeven om zichzelf in het ghetto te verdedigen want het leven op het straat is sjwaarquote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Marocboy het volgende:
Nu weer ontopic:
Nederlanders moeten hun kinderen meer op straat laten rondhangen om harder te worden.
Het is hier geen Detroitquote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Marocboy het volgende:
Nu weer ontopic:
Nederlanders moeten hun kinderen meer op straat laten rondhangen om harder te worden.
Overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
En messen meegeven om zichzelf in het ghetto te verdedigen want het leven op het straat is sjwaar
Natuurlijk wel, als een macho klappen krijgt van een grotere macho zal hij nog steeds macho zijn alleen niet meer in de buurt van die grotere macho. ( en dat is wat we willen dat ze zich gedragen wat ze in hun achtertuin met hun neven etc doen is ons een zorg)quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Een macho past zich per definitie niet aan. Het is dus onmogelijk wat jij zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Deze post bewijst maar weer eens dat marokkanen een stelletje achtergebleven onderontwikkelde stakkerdjes zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Marocboy het volgende:
Nu weer ontopic:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als een macho klappen krijgt van een grotere macho zal hij nog steeds macho zijn alleen niet meer in de buurt van die grotere macho. ( en dat is wat we willen dat ze zich gedragen wat ze in hun achtertuin met hun neven etc doen is ons een zorg)
leuk voorbeeld.
Laatst was ik de afwas aan het doen toen ik iemand 'au au laat me los' hoorde schreeuwen. Sleept mijn broertje een mocro in een pijnlijke houdgreep de keuken in. Hij had die mocro van de einde van de straat helemaal naar onze keuken gesleurd omdat de jongen de hele tijd 'je moeder' naar mijn broertje riep. Nadat mijn zus tegen mijn broertje zei om hem los te laten ( ik kon niks doen ik piste bijna in mijn broek van het lachen) rende de knul het huis uit. Sindsdien doet hij normaal tegen mijn broertje.
Oftopic detail:Verkapte-kijk-mij-eens-een-stoer-broertje-hebben-postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh wacht, daarom zijn er zoveel Marokkaanse hangjongeren: de ouders vinden het een goede opvoeding! Nu begrijp ik het!quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Marocboy het volgende:
Nu weer ontopic:
Betraptquote:Op zondag 26 april 2009 20:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-een-stoer-broertje-hebben-post
Nu begin je wel een heel doorzichtige trol te wordenquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederlanders alleen maar beschaafd zijn en onze 'apencultuur' niet kennen, liegen gewoon.
90% van de Nederlandse jeugd (jongens) is jaloers op onze cultuur. Niet vreemd ook, als je ziet waarop de meeste chiekies vallen
HAHAHAHAHAHA! Woon je wel in Nederland?quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederlanders alleen maar beschaafd zijn en onze 'apencultuur' niet kennen, liegen gewoon.
90% van de Nederlandse jeugd (jongens) is jaloers op onze cultuur. Niet vreemd ook, als je ziet waarop de meeste chiekies vallen
Loverboys?quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
Het is de waarheid gewoon.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu begin je wel een heel doorzichtige trol te worden
Dus je geeft het toe.quote:
Misschien wel, en dat bewijst ook dat ik gelijk heb als ik zeg dat meiden ons gedrag leuk vinden en dat de jongens daar jaloers op zijn.quote:
Blijf jij maar lekker op de hoek van de straat chickies scoren jongen, dan werk ik vrolijk door aan mijn studie.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Misschien wel, en dat bewijst ook dat ik gelijk heb als ik zeg dat meiden ons gedrag leuk vinden en dat de jongens daar jaloers op zijn.
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Misschien wel, en dat bewijst ook dat ik gelijk heb als ik zeg dat meiden ons gedrag leuk vinden en dat de jongens daar jaloers op zijn.
Ooit gehoord van twee in een?quote:Op zondag 26 april 2009 20:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker op de hoek van de straat chickies scoren jongen, dan werk ik vrolijk door aan mijn studie.
Denk je dat die chickies bij je blijven als je een klaploper blijft?
Het bezit van chickies. Duh.quote:Op zondag 26 april 2009 20:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Welke aspecten zouden we dan jaloers op moeten zijn
Onze vermogens om vrouwelijk vlees het bed in te krijgen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Welke aspecten zouden we dan jaloers op moeten zijn
Even terug komen op deze classic epic failquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Charizma het volgende:
[..]
Wat boeit mij het als jij een nederlandse meid scoort. Ik heb zelf een marokkaanse vriendin gehad, en nu?quote:
Wat een relkloon ditquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
Kelderboxverkrachtingen vermogens om vrouwelijk vlees het bed in te krijgen noemenquote:Op zondag 26 april 2009 20:19 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Onze vermogens om vrouwelijk vlees het bed in te krijgen.
Nee dat is Australisch gedrag.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kelderboxverkrachtingen vermogens om vrouwelijk vlees het bed in te krijgen noemen
90% ? Sorry maar de enige die daarop op vallen zijn van die vmbomeisjes.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
Een vrouw moet natuurlijk niet slim genoeg zijn om rechten te willen he.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
90% ? Sorry maar de enige die daarop op vallen zijn van die vmbomeisjes.
Whehe iddquote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kijk jou dan relax lurken zonder dat je betrokken bent bij een van de partijen.
Dat geldt misschien voor de allerdomsten, maar met een klein beetje verstand haal je daar je neus voor op.quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook geen "chiekies", dus jullie mogen ze hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
En toch neuk ik dagelijks de chick waar jij wanhopig naar zit te fluiten en roepenquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
Hosselen? Daar doe ik niet eens aan.. Ik ben moslimquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef CrssY het volgende:
[..]
En toch neuk ik dagelijks de chick waar jij wanhopig naar zit te fluiten en roepen
Hossel jij die VMBO chickies maar, daar moet ik toch niks van weten
Dus al die Marokkanen zijn geen moslims?quote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Hosselen? Daar doe ik niet eens aan.. Ik ben moslim
Semi-moslim?quote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Dus al die Marokkanen zijn geen moslims?
Mwa... Als je dat kan is het wat mij betreft een goed oplossing inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef Bulletslut het volgende:
Marokkanen moet je gewoon met een judogreep aanpakken.
Als ze in de meerderheid zijn moet je ze een voor een knock-out slaan.
DAT is de oplossing.
Dus geweld is de oplossing?quote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef Bulletslut het volgende:
Marokkanen moet je gewoon met een judogreep aanpakken.
Als ze in de meerderheid zijn moet je ze een voor een knock-out slaan.
DAT is de oplossing.
Geweld is voor hercenloze rifapen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen?
Je in elkaar laten beuken?![]()
Of als een man geweld met geweld bestrijden.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Geweld is voor hercenloze rifapen.
Wij gebruiken onze tong om een ruzie uit te praten.
Dat is ons cultuur, wij begroeten elkaar, in plaats van dat we elkaars hersens in elkaar slaan.quote:
Hebben wij ook hoor, met het verschil dat we bij het knikken een hand geven.quote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Dat is ons cultuur, wij begroeten elkaar, in plaats van dat we elkaars hersens in elkaar slaan.
Waarom?quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Voorbeeld:
Ik zit in de bus, en ik zie drie of vier Marokkanen helemaal achterin zitten. Allemaal met van die wijde hoodi's. Ze lachen hard en kijken een beetje omzich heen. Waarschijnlijk op zoek naar een gevecht.
Je geeft al aan dat ze voor een zwakkere gaan ,die dat uitstraald.quote:Op zondag 26 april 2009 23:16 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Omdat dat cultuur is denk ik.
Je moet iets stoers doen om er vanavond nog over te kletsen.
Dat was em jaquote:
Zekers, ze smullen van onze boysquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Marocboy het volgende:
Prachtig!quote:
Als ik kijk wat voor type vrouw het is dan zijn het toch 9 van de 10 keer van de "Lekker slim" types. Nou gaat daar weinig aan verloren voor de blanke man. Die mag je houden.quote:
Ik walg samen met ieder meisje bij mij op school van jullie 'boys'. Ohja ik zit op een havo/vwo school *lampje pling doet*quote:
Het witte ras?quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef RickoKun het volgende:
Gelukkig heeft het witte ras hier behoorlijk de overhand, en wonen er hier slechts 1 of 2 marokkanen.
Er lopen echt wel negers rond in Grunn hoor!quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef RickoKun het volgende:
Gelukkig heeft het witte ras hier behoorlijk de overhand, en wonen er hier slechts 1 of 2 marokkanen.
Klopt, ik had het eigenlijk niet echt over de stad groningen. Bovendien heb ik geen enkele problemen met negers, die gasten vind ik wel zwaar relaxed.quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er lopen echt wel negers rond in Grunn hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |