Hoe bedoel je generaliserenquote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Klacht: Nerderlanders moeten leren om van zich af te bijten!
De meeste Nederlanders zijn het niet gewend om door dat soort straattuig lastiggevallen te worden en daar goed op te reageren. Hell, de meeste Nederlanders hebben nog nooit van hun leven één klap uitgedeeld of een serieuze ruzie gehad. Zou fijn zijn als dat zo kan blijven, het zou maar een bloederig zooitje worden als iedereen zich geroepen voelt zijn street credibility op leven en dood te verdedigen he.quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Voorbeeld:
Ik zit in de bus, en ik zie drie of vier Marokkanen helemaal achterin zitten. Allemaal met van die wijde hoodi's. Ze lachen hard en kijken een beetje omzich heen. Waarschijnlijk
Dan komt er een Nederlander (21) binnen en knikt hij vriendelijk naar dat groepje. Zij schamperen een beetje en zeggen: Wat kijk je? . Waarop die Nederlander zich een beetje bang omdraait. ( met zijn rug naar het groepje ) Ze fluisteren iets en lachen.
Na een paar minuten liep een van hen naar die Nederlander toe en vroeg hem om een euro. De Nederlander deed alsof hij niks hoorde en keek stug voorzich uit. ( EEN DOMME FOUT, WANT DAN WETEN ZE JUIST DAT JE ZWAK BENT ) Toen stond er nog een op en begon hij de Nederlander door elkaar te schudden. De Nederlander zelf lachte alleen een beetje![]()
Ik merkte dat dit uit de hand liep en stond op om de boel een beetje te sussen. Dat lukte aardig en gelukkig gebeurde er niets.
Samenvatting: Lees de OP
Zo steekt de wereld helaas niet in elkaar. Pure vrede heeft nooit bestaan.quote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn het niet gewend om door dat soort straattuig lastiggevallen te worden en daar goed op te reageren. Hell, de meeste Nederlanders hebben nog nooit van hun leven één klap uitgedeeld of een serieuze ruzie gehad. Zou fijn zijn als dat zo kan blijven, het zou maar een bloederig zooitje worden als iedereen zich geroepen voelt zijn street credibility op leven en dood te verdedigen he..
Dat is een manier van begroeten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Toen stond er nog een op en begon hij de Nederlander door elkaar te schudden.
Defineer 'normaal' ?quote:Op zondag 26 april 2009 18:20 schreef Pauze het volgende:
Als die geestelijk beperkte normaal zouden doen was er niks aan de hand![]()
Een als het geen groepje was hoor je ze ook niet , dan durven ze je niet eens aan te kijken_!!!
Wel respect dat jij er wat van heb gezegd![]()
Kennelijk zijn er nog steeds mensen die niet genoeg geëvalueerd zijn..quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
( EEN DOMME FOUT, WANT DAN WETEN ZE JUIST DAT JE ZWAK BENT )
Hun grote bek houden .quote:
TS heeft gelijk. Marokkanen zijn heel aardig als je maar een beetje meedoet met die machocultuur van ze.quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef Caspian het volgende:
Beetje omgekeerde wereld. Die 4 gasten moeten gewoon niet zo debiel doen.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Charizma het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er nog steeds mensen die niet genoeg geëvalueerd zijn..
nog één keerquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Charizma het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er nog steeds mensen die niet genoeg geëvalueerd zijn..
quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Marocboy het volgende:
Goed van jequote:Op zondag 26 april 2009 18:39 schreef cultheld het volgende:
Ik snap dat niet. Als 4 van die gasten mij uit zouden dagen, zou ik alle remmen los gooien; ook al slaan ze me daarna helemaal in elkaar, ik neem er zoveel mogelijk mee.
Dan kun je lang wachten. Want Marokkanen slaan eerder dan dat ze iets zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de eerste individuele Marokaan nog zien die tegen de Hell's angels zegt dat ze hun brommers verkeerd hebben geparkeerd.
Waarom zou ik dat willen??? WTF is er macho aan je aan te passen aan hoe die lui doen?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
TS heeft gelijk. Marokkanen zijn heel aardig als je maar een beetje meedoet met die machocultuur van ze.
Hells angels zijn nooit alleen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de eerste individuele Marokaan nog zien die tegen de Hell's angels zegt dat ze hun brommers verkeerd hebben geparkeerd.
Waarom zou je je net zo laag gedragen als hun?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
TS heeft gelijk. Marokkanen zijn heel aardig als je maar een beetje meedoet met die machocultuur van ze.
Je lult jezelf klem.quote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen??? WTF is er macho aan je aan te passen aan hoe die lui doen?
TS heeft overigens gelijk dat het dom is niks terug te zeggen en schaapachtig te lachen.
In Zaltbommel zei iemand wat terug toen ze voor kuthoer werd uitgescholden.quote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
TS heeft overigens gelijk dat het dom is niks terug te zeggen en schaapachtig te lachen.
Als ze met een groep van 20 van die achterlijke debielen zijn ja. Alleen begint een Marokkaan niets. Het slijm van de samenleving.quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten. Want Marokkanen slaan eerder dan dat ze iets zeggen.
Omdat;quote:Op zondag 26 april 2009 18:48 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Waarom zou je je net zo laag gedragen als hun?
[Trolmodus] Voor eigen veiligheidquote:Op zondag 26 april 2009 18:48 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Waarom zou je je net zo laag gedragen als hun?
Sloegen ze maar is. Meestal trekken ze als eerste hun mesje.quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten. Want Marokkanen slaan eerder dan dat ze iets zeggen.
quote:Als ze met een groep van 20 van die achterlijke debielen zijn ja. Alleen begint een Marokkaan niets. Het slijm van de samenleving.
In Zaltbommel woont dan ook het schuim van de samenleving.quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel zei iemand wat terug toen ze voor kuthoer werd uitgescholden.
Haar man nam het voor haar op toen ze daarna in elkaar werd geslagen.
Beiden moesten zich laten behandelen in het ziekenhuis.
En de praatgroepen in Zaltbommel hebben weer extra vergaderingen.
Een van die jongens bij de kraag vatten en quasi-spelend omverduwen en een sigaretje aanbiedenquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr wat had die dude dan wel moeten doen?
Je zal verbaasd staanquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In Zaltbommel woont dan ook het schuim van de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |