Een nieuw soort triatlon? Eerst fietsen, daarna zeilen en ten slot thee drinken?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:28 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag tijdens het fietsen het zusje van m'n ex tegengekomen. Met haar naar hun huis gegaan en heerlijk gegeten. Daarna een stukje gezeild met haar broertje (wetsuit over de koersoutfit)en nog even blijven plakken voor een bakje thee. 5 voor 9 weggegaan. kwart over negen en een tijdrit van tien kilometer later was ik thuis
En nu zit ik te hoesten als een hond!
Lijkt me top! Het zijn alledrie dingen waar ik goed in benquote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Een nieuw soort triatlon? Eerst fietsen, daarna zeilen en ten slot thee drinken?
Ben blij als ik eindelijk eens dingen als rijles kwijt ben, verpest elke vrije middag die ik heb om te fietsen.
Ik heb maar 1 toertocht gedaan, maar dat was de JJC 150 KM. Het is wel veel op en af, maar dat zal de AGR ook wel zijn. Ik kon het iig goed aan, terwijl ik nog nooit zover had gefietst.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef FredWielergek het volgende:
Hee, een vraagje. Wie heeft eens Jan Janssen Classic gereden, 150 km / 200 km. 20 juni is het weer zover, en dan wil ik voor de 1e keer meedoen. Ik twijfel een beetje welke afstand. Ik heb bv AGR 150 km gedaan en ik had nog genoeg over. Is 150 km AGR net zo zwaar als 150 km JJC?
Ik kan best nu 150 km en volgend jaar 200 km, maar ik heb geen geduld
Hier kun je een GPS track downloaden en de route ook bekijken in google maps/earth:quote:Op maandag 4 mei 2009 10:33 schreef Gripper het volgende:
Ik zat te denken om een van de twee weekenddagen de mergelland route in Limburg te gaan rijden (120 km) 't Is een ANWB route, en dus voorzien van bordjes. Is ie leuk, en duidelijk genoeg bepijld om zonder kaart te hoeven fietsen?
JJC is een prachtige toertocht naar mijn mening. Vind het jammer dat ik hem dit jaar niet kan fietsen, maar anders zeker weer gedaan. Het is eigenlijk heel typisch Nederlands. Ontzettend veel draaien en keren, heuveltjes zijn net wat minder zwaar dan in de AGR, alleen je wordt het op een gegeven moment wel zat omdat geen enkele meter vlak is. Ook snijd je vrijwel alle klimmetjes vanaf een 90 graden bocht aan, dus vrijwel uit stilstand beginnen aan de klim.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef FredWielergek het volgende:
Hee, een vraagje. Wie heeft eens Jan Janssen Classic gereden, 150 km / 200 km. 20 juni is het weer zover, en dan wil ik voor de 1e keer meedoen. Ik twijfel een beetje welke afstand. Ik heb bv AGR 150 km gedaan en ik had nog genoeg over. Is 150 km AGR net zo zwaar als 150 km JJC?
Ik kan best nu 150 km en volgend jaar 200 km, maar ik heb geen geduld
Nee, ik kreeg bij de Fietschallenge er een foldertje van. Ziet er wel aardig uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef thettes het volgende:
Ga trouwens naast hopelijk de JJC150 ook de classico boretti fietsen. Start is lekker dicht bij huis namelijk (Olympisch stadion).
Heeft iemand die wel eens gedaan?
Mjin lijstje van dingen die ik nog wil doen op fietsgebied is al behoorlijk lang. Voor 6x de Mont Ventoux klim ik te langzaam om dit bij daglicht te doen. Binnen de 24 uur zou ik wel een kans maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef thettes het volgende:
Ivo, zijn van die gekke diploma's van bijvoorbeeld de mont ventoux ook niets voor jou? Zes keer op een dag omhoog en omlaag bijvoorbeeld?
Brevetten mag je rijden met een alles inclusief gemiddelde tussen de 15 en 30km/u. Dit bektent dat je voor een 400km tussen de 13u30 en 27 uur mag rijden. 23u30 is dus de formele openingstijd van de eindcontrole. Sluitingstijd is 12u30 of 13u00 (afhankelijk van welke starttijd ze tellen, 9u30 of 10u).quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is jouw gemiddelde snelheid eigenlijk tijdens zo'n 400 km ivo?
Als ik op de site kijk van de CCO, is het start zaterdag om 9:30 en sluiting om 23:30...dan moet je gemiddeld bijna 29 km/uur rijden om het net te halen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |