Die is ook ofline.quote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
oh oke, dus de website van de SGP is ook commercieel?
Waar maak je je nu druk over man?quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeg dan ook niet dat dit en dat niet gedaan mag worden.
gelovigen![]()
Nu we toch aan het generaliseren zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Agorias het volgende:
[..]
Je moest eens weten, heb er wel op mijn knietjes voor moeten bidden maar hij is er eindelijk.
God bless.
dat bedoelde ik dus ook.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waar maak je je nu druk over man?En ik ben niet gelovig.
Onderbouw.quote:
Christen.quote:
4 LIFE.quote:
Ja zo kom je overal onderuit.quote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De frustratie loopt soms hoog op en dan beginnen ze wartaal uit te slaan.
Kan jij mij dan vertellen waarom een omnipotent wezen mensen creert om hem te aanbidden. Is dat niet arrogantie van de hoogste orde?quote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De frustratie loopt soms hoog op en dan beginnen ze wartaal uit te slaan.
Ja, dat is arrogantie van de hoogste orde, daarom aanbid ik ook niets. Ik heb er immers niet voor gekozen om te leven. Maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Kan jij mij dan vertellen waarom een omnipotent wezen mensen creert om hem te aanbidden. Is dat niet arrogantie van de hoogste orde?
Daar heb je gelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je moet herkennen het moment waarop het niet langer zin meer heeft om nog te strijden.
Gewoon pure interesse. En weinig gelovigen kunnen er een antwoord op geven. It makes me sadquote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, dat is arrogantie van de hoogste orde, daarom aanbid ik ook niets. Ik heb er immers niet voor gekozen om te leven. Maar wat heeft dat er mee te maken?
quote:Niemand heeft toch last van mij?
Ja, maar ik mag toch wel op jullie website kijken, daar heeft toch niemand last van?
Wij verdienen geld met onze website door de artikelen die we in onze webwinkel hebben en doordat bezoekers klikken op advertenties op onze site. Als onze website dus geopend is op zondag, verdienen we geld op die dag.
Natuurlijk mogen zij dat bepalen, maar waarom in vredesnaam deze keuze? Zij verbieden mij in feite op zondag op hun website te kijken, door het mij onmogelijk te maken. Dit vanuit een persoonlijke overtuiging die ik niet deel. Ik verplicht anderen toch ook niet mijn website te bezoeken omdat ik zondag geen rustdag vind?quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk het toppunt van een omgekeerde wereld. Zij bieden de website aan, dus zij bepalen wanneer deze wel of niet beschikbaar is. Zij leggen jou niets op door hun website offline te halen op zondag. Als het jou niet bevalt, dan kun je toch naar de concurrent?
Dan kunnen ze net zo goed de webshop uitschakelen op zondag. Of alle producten tegen kostprijs aanbieden op die dag, en adverteren gratis makenquote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef karr-1 het volgende:
OMG wat zijn die mensen lelijk
En deze vragen en antwoorden zijn helemaal hilarisch
http://www.wilmakarels.nl/zondag/vragen.php
[..]
Ja, maar dat is dan toch jouw probleem?quote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen zij dat bepalen, maar waarom in vredesnaam deze keuze? Zij verbieden mij in feite op zondag op hun website te kijken, door het mij onmogelijk te maken. Dit vanuit een persoonlijke overtuiging die ik niet deel. Ik verplicht anderen toch ook niet mijn website te bezoeken omdat ik zondag geen rustdag vind?
Zelfde verhaal dat Danny geen adblockers wil zien hier.quote:Op zondag 26 april 2009 21:54 schreef servus_universitas het volgende:
Hen verplichten de website op zondag open te stellen?
FOK! is eigendom van Danny, dus hij bepaalt het beleid voor wat betreft het gebruik van zijn website. Dat is toch heel wat anders dan een eigenaar van een website die zijn website op zondag offline haalt? Als gebruiker heb je dat niet te bepalen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal dat Danny geen adblockers wil zien hier.
Nogmaals, hun leven en hun website, ik zie er alleen de logica niet van in om de laatste dicht te gooien op zondag. En inderdaad, stelen is verboden omdat anderen er schade door ondervinden. Van een website die toegankelijk is op zondag heeft geen weldenkend mens last, aangezien men er voor kan kiezen de computer uit te laten. Je snapt toch hopelijk wel dat dit niet je meest briljante argument is.quote:Op zondag 26 april 2009 21:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan toch jouw probleem?Dat geldt voor zoveel dingen. Als ik vind dat ik gerust eigendommen van anderen mag ontvreemden, dan wordt mij dat toch ook door de wet verboden? En dat terwijl ik die overtuiging (stelen mag niet) niet deel. Wat wil je dan? Hen verplichten de website op zondag open te stellen?
Nee, JIJ mist het punt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nogmaals, hun leven en hun website, ik zie er alleen de logica niet van in om de laatste dicht te gooien op zondag. En inderdaad, stelen is verboden omdat anderen er schade door ondervinden. Van een website die toegankelijk is op zondag heeft geen weldenkend mens last, aangezien men er voor kan kiezen de computer uit te laten. Je snapt toch hopelijk wel dat dit niet je meest briljante argument is.
Waarom je eigen levensovertuiging onnodig opdringen aan de rest? Arbeid verrichten op zondag mag niet van God, maar om een website in de lucht te houden hoef je geen arbeid te verrichten. Dan blijf je toch gewoon lekker zelf offline als website-eigenaar.quote:Op zondag 26 april 2009 22:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, JIJ mist het punt.De schade wordt ondervonden door de eigenaar, omdat het indruist tegen zijn levensovertuiging. Dus hij gebruikt zijn recht om de website offline te halen op zondag. Dat jij daar de logica niet van inziet, zal best, maar dat doet niet ter zake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |