Ik lees mee.quote:
quote:Heb je soms wat moeite om te geloven
dat er een God bestaat?
quote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef LordNemephis het volgende:
Goede reden toch om de rest van de week ook niet naar die site te gaan.
oja, die real-life sitequote:Op zondag 26 april 2009 15:45 schreef donroyco het volgende:
http://www.wilmakarels.nl/zondag/schepping.php
[ afbeelding ]
[..]
Dit argument kom ik heel vaak tegen, samen met irriducible complexitly. Punt is alleen, dat natuurlijke selectie (wat voor evolutie zorgt) gebasseerd is op mutaties, en een mutatie is iets anders dan 'informatie uit het niets'quote:Informatie ontstaat nooit uit het niets.
Elke vorm van informatie komt altijd
ergens vandaan.
Deze wet is van groot belang voor evolutie. Als een vis verandert in een amfibie, dan moet letterlijk alle genetische informatie van de vis verwijderd worden en moet er een gigantische dosis nieuwe genetische informatie toegevoegd worden, zodat het eindproduct niet langer een vis, maar een amfibie is.
quote:Maar ondanks al het uitgebreide onderzoek, tientallen jaren lang, door duizenden geleerden, heeft men in werkelijkheid (let op!) nog nooit een mutatie ontdekt die inderdaad doet wat evolutie beweert: een grote hoeveelheid nieuwe, zinvolle informatie aan een organisme toevoegen.
O M Gquote:Op zondag 26 april 2009 15:45 schreef donroyco het volgende:
http://www.wilmakarels.nl/zondag/schepping.php
[ afbeelding ]
[..]
Aanvulling:quote:Op zondag 26 april 2009 15:56 schreef Agorias het volgende:
[..]
O M G
"En deze mensen zeggen allemaal: ach, dat schilderij!
Er zijn een paar verfpotten omver gevallen
en door de invloed van de warmte in deze kamer,
wat wind en veel toeval, is dat schilderij ontstaan!"
"En die auto? Och, er was een explosie in de schroothoop,
met een toevallige bliksem, en wat regen.
Daaruit is die auto voortgekomen."![]()
"En die muziek? Tja, hetzelfde verhaal.
Wat deuntjes die door de wind verzameld zijn.
Veel tijd en toeval en... tararatjingboem!!!
Het muziekstuk was er."![]()
![]()
!!
quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Agorias het volgende:
Ik heb maar even een mailtje gestuurd:
Geachte Wilma Karels,
Ik probeerde vandaag uw site te bekijken, maar het bleek dat u uw site op zondag sluit. Vervolgens heb ik wat op de religie-afdeling van de site rondgekeken (potentiële geloofsfanatici recruteren mag blijkbaar wel op zondag) en heb de wonderbaarlijke natuurfoto's bekeken. Vervolgens heb ik nog even de foto van uw gezin bekeken en ik zag een duidelijk verschil tussen de foto's. Blijkbaar maakt zelfs God weleens een foutje.
Groetjes, Jasper.
Een gristelijk gezinnetjequote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Agorias het volgende:
[..]
http://www.wilmakarels.nl/zondag/wilma-en-machiel-karels.php
Dat is Gert van Samson en Gert, hoax!!!!quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Agorias het volgende:
[..]
http://www.wilmakarels.nl/zondag/wilma-en-machiel-karels.php
whehe.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Agorias het volgende:
Ik heb maar even een mailtje gestuurd:
Geachte Wilma Karels,
Ik probeerde vandaag uw site te bekijken, maar het bleek dat u uw site op zondag sluit. Vervolgens heb ik wat op de religie-afdeling van de site rondgekeken (potentiële geloofsfanatici recruteren mag blijkbaar wel op zondag) en heb de wonderbaarlijke natuurfoto's bekeken. Vervolgens heb ik nog even de foto van uw gezin bekeken en ik zag een duidelijk verschil tussen de foto's. Blijkbaar maakt zelfs God weleens een foutje.
Groetjes, Jasper.
En ik maar denken dat Gertje een goeie kerel was.quote:Op zondag 26 april 2009 16:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is Gert van Samson en Gert, hoax!!!!
Je vind je zelf wel een hele bink he?quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef Agorias het volgende:
10 kudo's voor diegene die morgen naar wilma belt en zegt: "ja god hier, pleur die site op zondag eens open"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |