Ze zijn vandaag echt extreem waardeloos.quote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan ook nog 'n spin voor Kubica, goeie race van BMW
Bekijk het eens van de andere kant, nu kan Force India zich wel gelukkig voelen dat zij 's voor de verandering niet de hekkensluiter zijnquote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die hadden net zo goed met paard en wagen kunnen starten. Echt dramatisch zeg.
Toyota heeft altijd een te conservatieve strategie. Trulli is een kwalificatie-kanon. Er zijn maar weinigen die zo goed één supersnelle ronde kunnen rijden als Jarno.quote:Op zondag 26 april 2009 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Toyota vind ik anders ook niet echt goed rijden vandaag, Eerste rij claimen, en nu maar 3de en 7de. Ik denk toch dat ze hun strateeg eens een schop onder de reet moeten geven. En Trulli evengoed![]()
Wel sportief van BMW inderdaad. Maken ze toch nog iemand blij.quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant, nu kan Force India zich wel gelukkig voelen dat zij 's voor de verandering niet de hekkensluiter zijn
bbcquote:Op zondag 26 april 2009 15:30 schreef SiGNe het volgende:
Zwaar irritant die reclames elke keer op RTL5, zijn ze net terug van de reclame: "we hebben nog 1 reclameblok te gaan, dus we zijn zo terug" [ afbeelding ]
BBCquote:Op zondag 26 april 2009 15:30 schreef SiGNe het volgende:
Zwaar irritant die reclames elke keer op RTL5, zijn ze net terug van de reclame: "we hebben nog 1 reclameblok te gaan, dus we zijn zo terug" [ afbeelding ]
Kan zijn dat Glock hem er nog aframt...quote:Op zondag 26 april 2009 15:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kimi punten dus gaat al beter als vorige racen
Aan een conservatieve strategie heb je niets als je niet vooraan rijdt, en aan een kwalificatie kanon ook niet, die coureur moet ook kunnen racen., en zeker als ie van pole start .quote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toyota heeft altijd een te conservatieve strategie. Trulli is een kwalificatie-kanon. Er zijn maar weinigen die zo goed één supersnelle ronde kunnen rijden als Jarno.
Ik ben ook erg blij met de BBC. Het commentaar van Brundle is zoveel ter zake kundiger dan dat gelul van Olav.quote:
Hoeveel rondjes heb jij in een Formule 1 wagen gereden om te kunnen zeggen dat Trulli niet kan racen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aan een conservatieve strategie heb je niets als je niet vooraan rijdt, en aan een kwalificatie kanon ook niet, die coureur moet ook kunnen racen., en zeker als ie van pole start moet.
Goed argumentquote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes heb jij in een Formule 1 wagen gereden om te kunnen zeggen dat Trulli niet kan racen?
er zat geen gang in!quote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Suijk het volgende:
Heb er niks van gezien, maar wat is er in godsnaam aan de hand met BMW?
Er zijn er 17 achter hem geëindigd. Vind ik een behoorlijke prestatie.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Een coureur moet een totaal pakket heben, en dat heeft Trulli in mijn ogen niet.
Maar dat ontken ik ook niet, is zeker goed van 'm. Maar trulli zakt weg in een race, wat niet zou mogen als je eindelijk een seizoen hebt waar je auto mee kan doen in de de top 3 en kan starten vanaf pole.quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn er 17 achter hem geëindigd. Vind ik een behoorlijke prestatie.
Maar hij vergeet wel even dat BMW de eerste was met KERS.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie Jordan haalde nog even flink uit naar het BMW-teamTerecht, lijkt me.
quote:Ik wilde bij deze klagen over de hoeveelheid reclame elke keer tussen de Formule 1 wedstrijden in.
Ik snap dat het programma veel geld kost en dat dat ook betaald moet worden, maar kom op!
Zijn ze eindelijk weer terug, zie je één ronde en wat zegt Olav? "We hebben nog een blok te gaan, we zijn zo weer terug"
En dat terwijl de wedstijd ook nog maar 5 minuten duurt (waarna er weer naar de reclame wordt gegaan)
Ik wil de wedstijd gewoon kunnen volgen, wasmiddelen, verzekeringmaatschappijen en andere nutteloze zaken interesseren me niet.
Je hoort trouwens ook steeds meer mensen die de F1 op de BBC volgen hierdoor, zelf zap ik ook lekker door tijdens de reclames, maar dat moet gewoon niet nodig zijn.
Bij voetbal en andere sporten wordt er ook geen reclame tussendoor uitgezonden, SBS6 deed dat ook niet toen ze nog de uitzendrechten van F1 hadden, het kán dus ook anders en ik zou dat toch heel graag zien.
Ik hoop dat er toch iets aan gedaan kan worden anders zie ik me genoodzaakt om ook op de BBC te gaan kijken net als de vele andere die me voor zijn gegaan.
Met vriendelijke groet,
...
Ps. ik hoop dat dit bericht ook naar Olav Mol gestuurd kan worden, op de RTLGP website kon ik geen adres vinden waar ik mijn klacht naartoe kon sturen.
Dit komt omdat er in NL een wet is wat verbied live sport uitzendingen te onderbreken met reclame blokken, RTL valt onder een uitzendrecht van Luxemburg, waar deze wet niet is, dus ook niet geld voor RTL. Ik zou zeggen, schakel alvast over naar de BBC, want RTL geeft geen fuck om de kijkers, en zal dus ook de opzet van het programma niet wijzigen.quote:Bij voetbal en andere sporten wordt er ook geen reclame tussendoor uitgezonden, SBS6 deed dat ook niet toen ze nog de uitzendrechten van F1 hadden, het kán dus ook anders en ik zou dat toch heel graag zien.
BMW demonsteert het ontwikkelinstempo in de F1. In het begin van het seizoen een subtopper, nu een achterhoedetobber.quote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Suijk het volgende:
Heb er niks van gezien, maar wat is er in godsnaam aan de hand met BMW?
Niet alleen tijdens de reclamequote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef -Jean- het volgende:
Gewoon in de reclame even overzetten op BBC 1
Ze hadden dacht ik ook pas gezegd dat ze pas in Barcelona "klaar" zouden zijn met de aanpassingen aan de auto, maar het was wel een beetje treurig om te zien inderdaad..quote:Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef sanger het volgende:
[..]
BMW demonsteert het ontwikkelinstempo in de F1. In het begin van het seizoen een subtopper, nu een achterhoedetobber.
BMW heeft dit seizoen nog vrijwel niets aan ontwikkeling of nieuwe onderdelen gedaan. En dat was vandaag goed te zien.
Nogal ja.. Ik vond er eerlijk gezegd ook niet heel veel aan. Overigens wat is de BBC toch te gek zeg, damn! Waar bij RTL 7 vooral veel reclame is en idiote kijkersvragen weet de BBC het geheel toch wel verdomd professioneel in beeld te brengen. Ook de nabeschouwing mag er wezen. Top!quote:Op zondag 26 april 2009 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beetje saaie race.....
Nogal jaquote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef sanger het volgende:
Overigens wast Button wel even de oren van Barrichello dit seizoen
hm dan denk ik dat ik volgende race toch eens op bbc ga kijken!quote:Op zondag 26 april 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nogal ja.. Ik vond er eerlijk gezegd ook niet heel veel aan. Overigens wat is de BBC toch te gek zeg, damn! Waar bij RTL 7 vooral veel reclame is en idiote kijkersvragen weet de BBC het geheel toch wel verdomd professioneel in beeld te brengen. Ook de nabeschouwing mag er wezen. Top!
Massa heeft gewoon erg veel pech tot nu toe. Vandaag was hij als kansloos na bocht 1 en vorige week ging het prima tot de wagen stopte. Ik denk dat het wel goed komt met ferrari in spanjequote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar wat deze race ook weer te denken van Massa en Kovalainen. Die Kovalainen roept de hele tijd dat hij in topconditie is en dat hij Lewis dit jaar toch echt wil verslaan, maar tot op heden bakt hij er weer helemaal niets van. Toch jammer dat zo'n gozer in een McLaren zit.. Laat Vettel maar komen
om eerlijk te zin vind ik massa op het moment toch een van de mindere rijders. hij kan veel beter vorige week lag het aan de auto maar vandaag....quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Massa heeft gewoon erg veel pech tot nu toe. Vandaag was hij als kansloos na bocht 1 en vorige week ging het prima tot de wagen stopte. Ik denk dat het wel goed komt met ferrari in spanjekova wordt denk ik vervangen door rosberg volgend jaar.
Problemen met KERS en het ongeluk dat hij Raikkonen raakte in de eerste (tweede?) bocht en dus naar binnen moest voor een nieuwe voorvleugel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef McTasty het volgende:
[..]
om eerlijk te zin vind ik massa op het moment toch een van de mindere rijders. hij kan veel beter vorige week lag het aan de auto maar vandaag....
Wat kon hij vandaag doen? Na bocht 1 was hij gewoon kansloos.. Het veld zit zo dichtbij elkaar, dan moet je hopen op een SC ofzo anders is het gewoon over. Daarnaast is de ferrari ook niet de snelste auto natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef McTasty het volgende:
[..]
om eerlijk te zin vind ik massa op het moment toch een van de mindere rijders. hij kan veel beter vorige week lag het aan de auto maar vandaag....
Brawn zakt vanaf europa wel weg denk ik. Ferrari komt met een geheel nieuwe bodemplaat etc. BMW en Mclaren zullen ook met veel nieuwe spullen komen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef TimoBasso het volgende:
ik ben de Brawn GP Hype nu al eigenlijk zat
Ik kijk al uit naar volgend seizoen,![]()
Dat denk ik niet. Willen BMW, Ferrari en McLaren in de buurt komen van Brawn moeten ze een seconde INLOPEN op Brawn. Een seconde winnen tov de huidige situatie is dan niet genoeg want ook Brawn zal zich blijven ontwikkelen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Brawn zakt vanaf europa wel weg denk ik. Ferrari komt met een geheel nieuwe bodemplaat etc. BMW en Mclaren zullen ook met veel nieuwe spullen komen.
Massa heeft gewoon een hoop pech en ongeluk. Je kunt duidelijk zien dat hij met zijn Ferrari niet gewend is te starten vanuit het achter/middenveld. Daarnaast heeft hij dacht ik al 2x pech gehad met betrouwbaarheid en in Bahrein een slecht begin met een nieuwe voorvleugel.quote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar wat deze race ook weer te denken van Massa en Kovalainen. Die Kovalainen roept de hele tijd dat hij in topconditie is en dat hij Lewis dit jaar toch echt wil verslaan, maar tot op heden bakt hij er weer helemaal niets van. Toch jammer dat zo'n gozer in een McLaren zit.. Laat Vettel maar komen
Hij is 1(!!!!) plaats weggezakt tov van zijn startpositie?! Waar heb je het in godsnaam over!?quote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat ontken ik ook niet, is zeker goed van 'm. Maar trulli zakt weg in een race, wat niet zou mogen als je eindelijk een seizoen hebt waar je auto mee kan doen in de de top 3 en kan starten vanaf pole.
Massa is gewoon eerste rijder.. en rijd op dit moment geen deuk in een pakje boter.. Kimi is tot nu toe elke race sneller geweest. Kimi had vorig jaar ook altijd pech.. maarja toen kon hij ook ineens niet rijden.quote:Op maandag 27 april 2009 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Massa heeft gewoon een hoop pech en ongeluk. Je kunt duidelijk zien dat hij met zijn Ferrari niet gewend is te starten vanuit het achter/middenveld. Daarnaast heeft hij dacht ik al 2x pech gehad met betrouwbaarheid en in Bahrein een slecht begin met een nieuwe voorvleugel.
Kovalainen heeft pas een race later de beschikking over de updates die Lewis wel heeft. Zelfde als ze bij Renault gedaan hebben vorige race en deze race bij Williams. Het is dus logisch dat Lewis sneller is dan Heikki.
Ja ferrari neemt een grote update mee naar barcelona. Aan de hand daarvan gingen ze ook kijken of ze dit jaar verder gaan of zich op 2010 richtenquote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef McTasty het volgende:
nouja ik ben echt benieuwd wat barcelona brengt, iemand al een idee wanneer ferrari en mclaren met de nieuwe onderdelen komen?
aha kijk dat belooft watquote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja ferrari neemt een grote update mee naar barcelona. Aan de hand daarvan gingen ze ook kijken of ze dit jaar verder gaan of zich op 2010 richten
2quote:Op maandag 27 april 2009 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij is 1(!!!!) plaats weggezakt tov van zijn startpositie?! Waar heb je het in godsnaam over!?!
Gaat het hierbij al om een nieuwe diffuser?quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja ferrari neemt een grote update mee naar barcelona. Aan de hand daarvan gingen ze ook kijken of ze dit jaar verder gaan of zich op 2010 richten
2quote:Op maandag 27 april 2009 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij is 1(!!!!) plaats weggezakt tov van zijn startpositie?! Waar heb je het in godsnaam over!?!
quote:Op zondag 26 april 2009 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik denk toch dat ze hun strateeg eens een schop onder de reet moeten geven.
Trulli staat dan ook bekend als het "One Lap Miracle". Kwali snelheid is altij dgoed geweest, racepace daarentegen niet altijd.quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2![]()
Maar ik heb het over het algemeen over Trulli, het was niet alleen deze race dat het gebeurde, het gebeurt 'm vaker, te vaak imo. Met als hoogtepunt Frankrijk '04 in de Renault (om maar eens ouwe koeien uit de sloot te trekken) Maar misschiens is het terugvallen ook wel weer gedeeltelijk te wijten zoals ik zei in m'n vorige uitspraak:
[..]
ff afwachten totdat de highlights van de race op formula1.com staan. zeer vet altijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Helaas niks van de race kunnen zien omdat ik op vakantie was. Misschien een stomme vraag, maar heeft er iemand een site waar je de race of een samenvatting daarvan kunt terugzien? Hij staat niet op RTL Gemist, waarschijnlijk in verband met rechten en zo...
Maja, gezien de weinige uitvallers en de reacties heb ik gelukkig niet zo ontzettend veel gemist.
Zoals ik ook al eerder aanhaalde dusquote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Trulli staat dan ook bekend als het "One Lap Miracle". Kwali snelheid is altij dgoed geweest, racepace daarentegen niet altijd.
Die strateeg heeft maar 1 fout gemaakt. De tweede stint had op zachte banden moeten zijn, en net zo lang als hij nu was op de hardere band.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aan een conservatieve strategie heb je niets als je niet vooraan rijdt, en aan een kwalificatie kanon ook niet, die coureur moet ook kunnen racen., en zeker als ie van pole start .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |