Ik denk dat ik een hekel die ik al aan veel media had nog iets op ga voeren. De gemiddelde journalist vindt het volgens mij ontzettend lekker om "over the top" nieuws te brengen en daarbij struikelen ze over elkaar. Men rent van de ene naar de andere hype.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het AD nogwel.
Maar eerlijk, wat denken jullie? Zou het een manier van paniekzaaien kunnen zijn, en zo ja, waarom dan?
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef nokwanda het volgende:
Dan is er dus ook niets los van elkaar te zien. Eerst wereldwijd voedseltekorten en uit de pan rijzende voedselprijzen omdat men bezig is met graanvelden te produceren voor biologische brandstof en veevoer en dat gaat voor de basisvoedselvoorziening van mensen. Vervolgens economische crisis (ik heb nog niemand gehoord over de link tussen deze twee events, maar ik heb hier waarschijnlijk iets gemist aangezien ik niet alles lees wat er hier geschreven wordt op Fok!) en nu dan een dreiging van een pandemie met risicocodes en dergelijke.
quote:As Swine Flu Spreads, Conspiracy Theories of Laboratory Origins Abound
This is rather astonishing to realize, because for this to have been a natural combination of viral fragments, it means an infected bird from North America would have had to infect pigs in Europe, then be re-infected by those some pigs with an unlikely cross-species mutation that allowed the bird to carry it again, then that bird would have had to fly to Asia and infected pigs there, and those Asian pigs then mutated the virus once again (while preserving the European swine and bird flu elements) to become human transmittable, and then a human would have had to catch that virus from the Asian pigs -- in Mexico! -- and spread it to others. (This isn't the only explanation of how it could have happened, but it is one scenario that gives you an idea of the complexity of such a thing happening).
bron
Ik kende het stukje al, maar zover zijn we nu nog net niet. Hoewel er altijd iets kan gebeuren dat maakt dat dat punt opeens wel daar is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Dit is misschien een realistisch scenario, uit een brief van Albert Pike uit eind 19e eeuw, niet geconfirmeerd authentiek:
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4
Complex maar niet onmogelijk gezien het intensieve verkeer. zo groot is de wereld nou ook weer niet en een virus KAN er best 10 jaar over doen om te evolueren.quote:
Ik denk eigenlijk dat we wel zover zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kende het stukje al, maar zover zijn we nu nog net niet. Hoewel er altijd iets kan gebeuren dat maakt dat dat punt opeens wel daar is.
Het god van licht thema hoor je vooral in de katholieke kerk en die is wat mij betreft inderdaad Luciferiaans. In mijn kerk zul je echter nooit iets wat ook maar een beetje op Luciferianisme lijkt horen. Al is Yahweh ook de God van licht. Lucifer kopieert slechts alles, zowel symbolen als namen als historische plaatsen, echt álles. Zoals ook met die ark van het verbond die ik in het topic over de earth charter geplaatst heb.quote:even off-topic: @Ali; imo is het bestaande Christendom al de doctrine van Lucifer. Men lijkt immers de oude God van licht te aanbidden en dat was Lucifer (hij had ook andere namen). Hoe zie jij dat in het licht van deze tekst tegenover jouw eigen religieuze visie?
Dat is een goed punt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we wel zover zijn.
De derde wereldoorlog zoals hierboven beschreven begon immers met 9/11. Dat zet zich nu voort. Het cataclysme staat voor de deur.
[..]
Omdat alles een imitatie lijkt te zijn en ook de oorspronkelijke ark inclusief alle verhalen zijn gebruikt en veranderd in het huidige Christendom, ben ik geneigd om alles te wantrouwen omdat je nooit zeker bent dat dat wat geschreven staat de oorspronkelijke versie is. Hoewel ik weet dat juist jouw stroming zich daar actief mee bezighoudt door de oorspronkelijke teksten in werkgroepen opnieuw te vertalen en bestuderen.quote:Het god van licht thema hoor je vooral in de katholieke kerk en die is wat mij betreft inderdaad Luciferiaans. In mijn kerk zul je echter nooit iets wat ook maar een beetje op Luciferianisme lijkt horen. Al is Yahweh ook de God van licht. Lucifer kopieert slechts alles, zowel symbolen als namen als historische plaatsen, echt álles. Zoals ook met die ark van het verbond die ik in het topic over de earth charter geplaatst heb.
Je kunt iedere gebeurtenis wel érgens aan ophangen, maar je kunt ook doorschieten! Dit is gewoon een fucking griep zoals er door de eeuwen heen virussen hebben hebben toegeslagen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De derde wereldoorlog zoals hierboven beschreven begon immers met 9/11. Dat zet zich nu voort. Het cataclysme staat voor de deur.
God en satan/lucifer ... volgens mij zijn die 2 totaal incompatibel. Er is maar 1 Bron ... The Source ... immense energie en pure liefde. Het kwade/negatieve is iets puur van deze wereld alleen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
[..]
Het god van licht thema hoor je vooral in de katholieke kerk en die is wat mij betreft inderdaad Luciferiaans. In mijn kerk zul je echter nooit iets wat ook maar een beetje op Luciferianisme lijkt horen. Al is Yahweh ook de God van licht. Lucifer kopieert slechts alles, zowel symbolen als namen als historische plaatsen, echt álles. Zoals ook met die ark van het verbond die ik in het topic over de earth charter geplaatst heb.
Het zou inderdaad best een griep kunnen zijn, de brief zegt echter 'we will provoke a social cateclysm'. Dit kan dus ook door via de media angst aan te jagen, paniek te zaaien. Waarschijnlijk is dat juist de grote kracht en zorgt dat uiteindelijk voor de benodigde chaos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt iedere gebeurtenis wel érgens aan ophangen, maar je kunt ook doorschieten! Dit is gewoon een fucking griep zoals er door de eeuwen heen virussen hebben hebben toegeslagen.
Er komt vast geen chaos? Mensen zijn veel te druk met zichzelf. Rekeningen moeten betaald en de plicht roept.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het zou inderdaad best een griep kunnen zijn, de brief zegt echter 'we will provoke a social cateclysm'. Dit kan dus ook door via de media angst aan te jagen, paniek te zaaien. Waarschijnlijk is dat juist de grote kracht en zorgt dat uiteindelijk voor de benodigde chaos.
Heb jij toevallig ook van de psychedelica gesnoept?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
God en satan/lucifer ... volgens mij zijn die 2 totaal incompatibel. Er is maar 1 Bron ... The Source ... immense energie en pure liefde. Het kwade/negatieve is iets puur van deze wereld alleen.
Alles en iedereen is "geboren" uit The Source, De Bron van pure liefde ... daar is geen plaats voor negativisme.
De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt vast geen chaos? Mensen zijn veel te druk met zichzelf. Rekeningen moeten betaald en de plicht roept.
Flauwe opmerking want dat is irrelevant , maar het is je vergevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Heb jij toevallig ook van de psychedelica gesnoept?
Veel lezen betekent nog direct niet dat je jezelf verrijkt qua kennis. Tevens moet je ook nog eens de dots verbinden tussen al je voorgaande opgedane kennis. Om grotendeels de boel weer kloppend te hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Flauwe opmerking want dat is irrelevant , maar het is je vergeven![]()
En ja ik snoep wel cannabis
Voor de rest heb ik een open geest en lees veel ...
Donald Rumsfeld --> Gilead --> Roche --> Tamifluquote:Op maandag 27 april 2009 02:47 schreef Salvad0R het volgende:
Het is dus een mix van vogelgriep, mensengriep en varkensgriep. De kans dat zo'n virus in de natuur ontstaat is klein. De kans dat zo'n virus uit het niets ontstaat in de natuur en vervolgens in Frankrijk, Australië etc. slachtoffers maakt, is praktisch gezien onmogelijk.
Het virus is mijn inziens gecreëerd in één of ander laboratorium, waarschijnlijk in een laboratorium van een farmaceut die het patent op Tamiflu of iets dergelijks beheerst.
Ok, maar dit ging nu ff over iets anders dan pandemie of andere complotten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Lambiekje het volgende:
Veel lezen betekent nog direct niet dat je jezelf verrijkt qua kennis. Tevens moet je ook nog eens de dots verbinden tussen al je voorgaande opgedane kennis. Om grotendeels de boel weer kloppend te hebben.
Wat was voor jouw een eye-opener?
Zie deze thread ------>quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef dubya.1972 het volgende:
[..]
Volgens Alex Jones is het precies wat jij hier zegt:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |