abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68441349
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als je met Hem bent heb je anders niets te vrezen.

Maar ik moet eigenlijk nog zien of dit werkelijk uit de hand gaat lopen. Al lijken de ontwikkelingen wel in een stroomversnelling te zijn geraakt sinds eind 2008.
Hoe en met wie ik ook ben, ik vrees dan toch nog voor al diegenen die zwaar getroffen zullen worden. Ik denk dan niet echt: nanananahnahhhh, jij bent lekker niet met Heeeheeem dus ga maar lekker doohoood.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet tot enige godsdienst behoor en ik me dan toch ergens bezighoud met het ietsisme.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68441368
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zware aardbeving treft Mexico.

6 En gij zult horen van oorlogen, en geruchten van oorlogen; ziet toe, wordt niet verschrikt; want al die dingen moeten geschieden, maar nog is het einde niet.
7 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.

Typisch.
Dacht ik straks ook, idd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68442452
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe en met wie ik ook ben, ik vrees dan toch nog voor al diegenen die zwaar getroffen zullen worden. Ik denk dan niet echt: nanananahnahhhh, jij bent lekker niet met Heeeheeem dus ga maar lekker doohoood.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet tot enige godsdienst behoor en ik me dan toch ergens bezighoud met het ietsisme.
Vind het zelf ook wel redelijk 'eng'. Kan een soort onbehaaglijk gevoel wanneer ik bepaalde berichten lees niet echt vermijden. Vooral ook omdat ik al enkele jaren dit soort dingen verwacht, en nu gebeurt het ook gewoon echt. Het is niet langer meer theorie, ook met die hele kredietcrisis bijv. Er staat ons nog heel wat te wachten.
pi_68442619
En wat nou als het een heuse pandemie gaat worden?

Ik hoor zojuist al dat de US bezig is met een vaccin.

Massa vaccinatie? En dan meteen maar even voor het gemak wat RFID's mee naar binnen spuiten bij iedereen? Want ja, als je het vaccin weigert ga je dood.

Ik zeg een win win situatie voor de NWO
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68446724
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef vosss het volgende:
En wat nou als het een heuse pandemie gaat worden?

Ik hoor zojuist al dat de US bezig is met een vaccin.

Massa vaccinatie? En dan meteen maar even voor het gemak wat RFID's mee naar binnen spuiten bij iedereen? Want ja, als je het vaccin weigert ga je dood.
Die Spaanse griep was ook een pandemie. 4.1 mensen op de duizend stierven hier in Nederland, dat was drie keer zoveel als in een normaal jaar. Relatief valt het echter nog wel mee, de meeste mensen gaan ook dat gewoon overleven.
pi_68446980
DE alarmfase is van 3 naar 4 gegaan. Ergens in de krant stond dat Nederland al op niveau 4 werkte... Waarom werkte Nederland al op niveau 4 terwijl er nog niet eens sprake was van besmetting?
  dinsdag 28 april 2009 @ 07:42:35 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_68448507
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:47 schreef SerieJunk het volgende:
DE alarmfase is van 3 naar 4 gegaan. Ergens in de krant stond dat Nederland al op niveau 4 werkte... Waarom werkte Nederland al op niveau 4 terwijl er nog niet eens sprake was van besmetting?
Zodat alle "belangrijke mensen" nu al gevaccineerd kunnen worden?

/paranoia
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_68448767
U.S. Air Force Study Proposed 2009 Influenza Pandemic in 1996

On June 17, 1996, the U.S. Air Force released Air Force 2025, “a study designed to comply with a directive from the chief of staff of the Air Force to examine the concepts, capabilities, and technologies the United States will require to remain the dominant air and space force in the future.” In the unclassified study, the College of Aerospace Doctrine, Research, and Education at Maxwell Air Force Base in Alabama posed several “fictional representations of future situations/scenarios” likely to arise.

In Chapter 5, the authors present a timeline figure representing “plausible history.” In 2009, according to the figure, influenza will kill 30 million people. “A similar influenza pandemic occurred in the past,” a footnote explains, making a reference to the influenza epidemic of 1918 and 1919, described as “one of the worst human catastrophes on record. It has been estimated that more than 20 million people around the world died during the epidemic, and of the 20 million people who suffered from the illness in the United States, approximately 850,000 died.”

http://www.fas.org/spp/military/docops/usaf/2025/af/a-f-5.htm
Volledige doc : http://www.fas.org/spp/military/docops/usaf/2025/index.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_68449151
Dat plausible is dan wel heel erg goed gegokt
oink
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68449254
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zware aardbeving treft Mexico.

6 En gij zult horen van oorlogen, en geruchten van oorlogen; ziet toe, wordt niet verschrikt; want al die dingen moeten geschieden, maar nog is het einde niet.
7 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.

Typisch.
Ali, deze twee zinnen hebben betrekking op zo'n beetje elke periode uit de moderne wereldgeschiedenis. Wanneer is er nou geen oorlog geweest, of dan wel geruchten van oorlog? Wanneer was er geen sprake van hongersnood, natuurrampen en vreselijke ziekten?

Oftewel: ik zie niet in hoe deze bijbelse profetie iets duidelijk maakt. Als Johannes echt wat wilde voorspellen dan had hij met concrete gebeurtenissen op de proppen moeten komen. Niet met vaagheden die betrekking kunnen hebben op elk willekeurig tijdvlak.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:58:41 #71
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_68449282
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 07:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zodat alle "belangrijke mensen" nu al gevaccineerd kunnen worden?

/paranoia
Dr is geen vaccin , enkel een remmer.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:07:54 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_68449461
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Dr is geen vaccin , enkel een remmer.
Nuja, kunnen worden ingeënt dan
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:14:40 #73
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68449623
quote:
Op maandag 27 april 2009 05:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja. Doktoren hebben het over 5 dooien per dag, per ziekenhuis in Mexico City. Dat zijn er veel. Gezonde mensen van 20 - 40 jaar oud sterven door deze gefabriceerde vorm van influenza. Het gaat om een vogelgriepvariant uit Azië, een menselijke influenzaversie uit Europa en een varkensgriep uit Noord Amerika die zijn gecombineerd en wat op 1 of andere manier is losgelaten in Mexico.
Baxters foutje van actieve vogelgriep in de griepvaccin. Het is allemaal zo overduidelijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68450635
Volgens mij ligt de waarheid over het gripevirus in het midden. Dwz tussen de mediahype en en de BNW adepten is. De theorien over bevolkingsuitdunning en beheersing van de bevolking door angt te zaaien zijn te ver gezocht. Aan de andere kant slaat de mediahype ook behoorlijk door.
Waar wij nu mee te maken hebben is gewoon de zoveelste variant van een jaarlijkse griep. Het is niet voor het eerste dat wij geconfronteerd worden door dierlijke varianten van het griepvirus. het is echter wel zo dat deze varianten altijd een wat hogere mortaliteit hebben dan de gewone griepvarianten. Er zis een mogelijkheid dat dit weer een van de griepepidemien die gemiddeld eens per 20 jaar uitbreekt. Op zijn hoogst zal dit mijns inziens 1 miljoen doden wereldwijd opleveren, maar ik vermoed een lager aantal gezien de verbeterde medische voorzieningen sinds de laatste grieppandemie.
Overigens zijn er meerdere griepvirussen die een combi van varkens en kippenvirussen zijn, maar die krijgen totaal geen mediaandacht omdat die varianten nauwelijks mensen ziek maken. Geen foutje van een laboratorium dus, maar gewoon een ietwat vervelend uitgevoerde variant voor de mens.
pi_68450736
Verdacht . Uit het AD:
quote:
Pakket kweekjes griepvirus ontploft
LAUSANNE - In een Zwitserse trein is maandagavond een pakket met kweekjes van het varkensgriepvirus H1N1 ontploft.

Het h1n1-virus.
Het ging niet om de mutatie die in Mexico mogelijk 150 levens heeft geëist. Volgens de autoriteiten is er geen besmettingsgevaar door de explosie.

Het materiaal was bestemd voor een onderzoekscentrum voor griep in Genève. Door de explosie raakten twee mensen lichtgewond, aldus de Zwitserse politie.

Een medewerker van het instituut in Genève had in Zürich acht flessen met het virus opgehaald. Het materiaal werd in ijs met kooldioxide koel gehouden. Vermoedelijk was de explosie het gevolg van overdruk in het pakket.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:05:11 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68450786
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef UncleScorp het volgende:
U.S. Air Force Study Proposed 2009 Influenza Pandemic in 1996

On June 17, 1996, the U.S. Air Force released Air Force 2025, “a study designed to comply with a directive from the chief of staff of the Air Force to examine the concepts, capabilities, and technologies the United States will require to remain the dominant air and space force in the future.” In the unclassified study, the College of Aerospace Doctrine, Research, and Education at Maxwell Air Force Base in Alabama posed several “fictional representations of future situations/scenarios” likely to arise.

In Chapter 5, the authors present a timeline figure representing “plausible history.” In 2009, according to the figure, influenza will kill 30 million people. “A similar influenza pandemic occurred in the past,” a footnote explains, making a reference to the influenza epidemic of 1918 and 1919, described as “one of the worst human catastrophes on record. It has been estimated that more than 20 million people around the world died during the epidemic, and of the 20 million people who suffered from the illness in the United States, approximately 850,000 died.”

http://www.fas.org/spp/military/docops/usaf/2025/af/a-f-5.htm
Volledige doc : http://www.fas.org/spp/military/docops/usaf/2025/index.html
Scherp dat je deze weer naar boven haalt. Ik was dit document al weer beetje vergeten. Maar wel bizar dat voor 2009 de grieppandemie gedefinieerd staat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68450890
Maar kijk nou es naar de link die Uncle Scorp poste. Dat is toch wel heel erg toevallig. En dan de disclaimer op die site dat alle overeenkomsten met hypothetische situaties op toeval berusten.
Dat zou dan wel heeeeel erg exact zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68450941
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:03 schreef oxylus11 het volgende:
Verdacht . Uit het AD:
[..]

In het AD nogwel.

Maar eerlijk, wat denken jullie? Zou het een manier van paniekzaaien kunnen zijn, en zo ja, waarom dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68450975
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In het AD nogwel.

Maar eerlijk, wat denken jullie? Zou het een manier van paniekzaaien kunnen zijn, en zo ja, waarom dan?
Als iedereen rustig blijft is er geen ingrijpen van de overheid nodig dmv militairen en politie etc. Men wil chaos anders kan je geen nieuwe orde invoeren.
pi_68451085
Dan is er dus ook niets los van elkaar te zien. Eerst wereldwijd voedseltekorten en uit de pan rijzende voedselprijzen omdat men bezig is met graanvelden te produceren voor biologische brandstof en veevoer en dat gaat voor de basisvoedselvoorziening van mensen. Vervolgens economische crisis (ik heb nog niemand gehoord over de link tussen deze twee events, maar ik heb hier waarschijnlijk iets gemist aangezien ik niet alles lees wat er hier geschreven wordt op Fok! ) en nu dan een dreiging van een pandemie met risicocodes en dergelijke.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')