oké dank je wel !quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/
Je kunt nu al streams kopen op:
www.thebunkeronline.tv
En nu zie je gedoe en gesjouw, voorbereidingen op morgen
Ik zag gesjouw en gedoe heurquote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de trailer
edit: ow ja, ik keek naar de gratis stream, moet nog betalen![]()
Ik ben niet van plan om te blowen, heb ik al 10 jaar niet meer gedaan... Al zou ik het wel doen als het voor een opdracht is... Anderen in de bunker zijn volgens mij wel te porren voor een blowtje...quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef LasTeR het volgende:
Gaan er ook mensen in die blowen of gaat de wiet dan richting Bart?
quote:
Dus...quote:Op zondag 26 april 2009 16:13 schreef Chanel5 het volgende:
Is nu vanalles en nog wat op de streams, soms zie je Bart of Bram
of een van de anderen soms alleen maar een soort van intro van de the Bunker
ghehehe jij bent er al helemaal klaar voorquote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef BobbyRond het volgende:
Peter heeft op z'n stilstaande foto hier op FOK! gewoon een glimlach, maar in die nieuwe teaser is die foto echt beetje Jack Nicholson morbide...
Juhwel... Ben wel echt nieuwsgierig naar die Jeroen. Hij doet heel erg "alles laat me koud" op FOK!, etc., maar als ie zo'n fuck-it instelling heeft de komende maand, dat lijkt me niet heel erg bevorderlijk voor de groep. Hij moet er wel zin in hebben en willen winnen...quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe jij bent er al helemaal klaar voor
er is maar 1 streamquote:Op zondag 26 april 2009 16:28 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik heb al betaald maar waar vind ik de andere streams dan?
das toch gewoon dezelfde....alleen kan je hem nu nog maar zien als je betaald hebtquote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
de gratis stream? ik dacht dat er ook betaalde stream kwam?
We laten jullie uiteraard niet rokenquote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om te blowen, heb ik al 10 jaar niet meer gedaan... Al zou ik het wel doen als het voor een opdracht is... Anderen in de bunker zijn volgens mij wel te porren voor een blowtje...
je hebt het hier tegen verslaafdenquote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen, raak eens niet zo snel in paniek.
Je hoeft toch niet perse je telefoonnr neer te zetten en adres enzo.Hoe zit dat?quote:Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
Het is al opgelost, ik mocht geen streepje tussen mijn telefoonnummer zetten![]()
Stel je toch eens voor Pietje dat we iets moeten missen
Ik had mijn telefoonnummer weg gelaten, maar daar ging hij niet mee akkoordquote:Op zondag 26 april 2009 16:38 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse je telefoonnr neer te zetten en adres enzo.Hoe zit dat?
je kan je gegevens gewoon weer weghalenquote:Op zondag 26 april 2009 16:38 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse je telefoonnr neer te zetten en adres enzo.Hoe zit dat?
Als je eenmaal geregistreerd bent ?quote:Op zondag 26 april 2009 16:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je kan je gegevens gewoon weer weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |