Ik heb mijn voornaam en email laten staan en als ik dan op wijzigen klik, worden alle lege balken rood en doet ie nietsquote:
Dan hebben ze 't vast aangepastquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn voornaam en email laten staan en als ik dan op wijzigen klik, worden alle lege balken rood en doet ie niets
dat is nog beterquote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan je ook registreren door die gegevens gewoon helemaal niet in te vullen.
Gewoon onzin-gegevens invullenquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn voornaam en email laten staan en als ik dan op wijzigen klik, worden alle lege balken rood en doet ie niets
Nou ja jammer dan, als het nodig is ga ik wel verhuizenquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan hebben ze 't vast aangepast.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja jammer dan, als het nodig is ga ik wel verhuizen
Hoever een streamer wel niet wil gaan voor zijn streamsquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoever een streamer wel niet wil gaan voor zijn streams
Ik woon nu in lkasjflj lsadjflksdj lsjflsdj ljasflsajquote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb helemaal niks ingevuld, gaat ze geen klap aan. Ja, Mevren mail en verder noppes.
Das dicht bij mijquote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon nu in lkasjflj lsadjflksdj lsjflsdj ljasflsaj
wat spannend is het leuk daarquote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon nu in lkasjflj lsadjflksdj lsjflsdj ljasflsaj
dan toch maar niet meer registeren lijkt me de beste oplossingquote:Op zondag 26 april 2009 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ja het is fijn wonen hier![]()
Eerst woonde ik in ,mzncxv,mxzcnv,xzcnv, maar daar vonden ze me
Daar hoopte ik al op,en een andere vraag die iemand stelde was dat als je niet aan internetbankieren doet ,je dan 5 dagen moet wachten tot je kunt kijken.Toen gaf Iteeer voor haar een oplossing om aan hem gegevens te mailen en zou hij kijken of ze eerder kon kijken.Maar er zijn toch vast veel meer mensen die niet aan internetbankieren doen.Zou daar wel graag een oplossing voor zien,anders moet je weer gegevens naar een ander sturen."Ook al is het lief dat Iteeer wil helpen"quote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan je ook registreren door die gegevens gewoon helemaal niet in te vullen.
quote:Op zondag 26 april 2009 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ja het is fijn wonen hier![]()
Eerst woonde ik in ,mzncxv,mxzcnv,xzcnv, maar daar vonden ze me
Maar wel je echte achternaam? Kbenzovoorzichtigalsdenetenquote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb helemaal niks ingevuld, gaat ze geen klap aan. Ja, Mevren mail en verder noppes.
ja....ik heet zo ..........quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar wel je echte achternaam? Kbenzovoorzichtigalsdeneten
ben jij soms een bekende van mij dat je mijn achternaam weet?quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar wel je echte achternaam? Kbenzovoorzichtigalsdeneten
Als je je achternaam zegt weet ik of je een bekende van mij bentquote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ben jij soms een bekende van mij dat je mijn achternaam weet?
Mooie naamquote:
die zei je net al, Kbenzovoorzichtigalsdenetenquote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Als je je achternaam zegt weet ik of je een bekende van mij bent
zullen we ondertussen ff een roseetje doen mooiiiiiquote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Als je je achternaam zegt weet ik of je een bekende van mij bent
morgen pasquote:Op zondag 26 april 2009 17:33 schreef Hobby het volgende:
goede avond
ik heb betaald en
zijn er al streams ????
of begint het morgen pas .
quote:Op zondag 26 april 2009 17:33 schreef Hobby het volgende:
goede avond
ik heb betaald en
zijn er al streams ????
of begint het morgen pas .
Valt een beetje tegenquote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef D. het volgende:
Kunnen jullie alles wat gezegd wordt uittypen aub?
Nou vooruit, dan neem ik het jou niet kwalijkquote:Op zondag 26 april 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sliep toen nog...toen werd ik wakker....gingen ze allemaal dr uit
whehequote:Op zondag 26 april 2009 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan neem ik het jou niet kwalijk
vele wisten ook niet dat t credits kostte tot ze 5x kliktequote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef spapaars het volgende:
Velen hebben hun credits al verbruikt.
[ afbeelding ]
Ik heb nog niet betaald, maar ben bang dat ik er toch aan toe moet gaan geven.quote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb afkickverschijnselen, net betaald en gebladiebla en krijg alleen maar dat reclamefilmpje in beeld, ofwel die koppen waar we vanaf morgenavond tegenaan moeten kijken.
Ben ik de enige? Baal al als een stekker en mis nu al de stream!
Ja, hoe Marrije asap kan betalen. Kan het ook gewoon via internet overmaken ipv per ideal. Dank je. Ja, Iteejer neemt mn case vast ook mee, maar voor de zekerheid zeg maar. dank!quote:Op zondag 26 april 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:, ik ga zo richting bunker voor overleg. Nog super dringende vragen die mee moeten
?
Dat hoop ik wel, want ik doe niet aan Idealquote:Op zondag 26 april 2009 18:16 schreef earthling39 het volgende:
is het alleen mogenlijk via ideal? zijn er andere optie's?
Tot nu toe alleen ideal.quote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, want ik doe niet aan Ideal
Die staat al op de iteejer-lijst iddquote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef Marrije het volgende:
Ja, hoe Marrije asap kan betalen. Kan het ook gewoon via internet overmaken ipv per ideal. Dank je. Ja, Iteejer neemt mn case vast ook mee, maar voor de zekerheid zeg maar. dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |