Zo'n dikke Amerikaan!quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een nieuwe koelkast aan het uitzoekenmijn vriendin gaat deze week naar Amsterdam verhuizen en wij hadden zo lang haar koelkast nog in gebruik....
Er is wel veel keus alleen
Di di mau!quote:
Homohaters en dezelfde dwazen die naar onthoofdingsvideos kijken?quote:
Je zou bijna willen dat ze nog even weg was geblevenquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een nieuwe koelkast aan het uitzoekenmijn vriendin gaat deze week naar Amsterdam verhuizen en wij hadden zo lang haar koelkast nog in gebruik....
Er is wel veel keus alleen
Die mogen van mij het zelfde ondergaan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
Homohaters en dezelfde dwazen die naar onthoofdingsvideos kijken?
Even een topicreportje invullenquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mogen van mij het zelfde ondergaan.
Oh oh. verkapte doodverwensing. Als ik nu maar geen ban krijg.![]()
M'n eerste!quote:
Tv scherm hoeft niet van mij. Als er maar ijsblokjes uitkomen en je gekoelde dranken kunt tappen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Met een tv-schermpje en een ijsblokjesdispenser
Je moet ook gewoon NOOIT bieden op Marktplaats. Gewoon bellen dat je hem morgen op wilt halen voor die en die prijs. Of mailen als er geen nummer bijstaat. Dat vinden de verkopers vaak fijn want dan weten ze zeker dat ze er vanaf zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik hoef geen ijsblokjes- of koud water dispenser hoor, ik heb maar 1 eis en dat is een groot vriesgedeelte.
We hebben nu een enorme kast staan van 1,90 hoogdat is misschien ook wat overdreven, maar ik wil wel kunnen invriezen
Dit leek me wel wat, maar ik zie er een beetje tegen op om tegen die Gerrie op te bieden
En dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon NOOIT bieden op Marktplaats. Gewoon bellen dat je hem morgen op wilt halen voor die en die prijs. Of mailen als er geen nummer bijstaat. Dat vinden de verkopers vaak fijn want dan weten ze zeker dat ze er vanaf zijn.
Nee, dat snap ik wel.quote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ook vind ik het raar dat een bezoek aan Auschwitz, Verdun of Ieper als ramptoerisme wordt gezien.
3 ladenquote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
Is het vriesgedeelte dan groot genoeg voor je?
Que?quote:
Verder ziet hij er goed uit. Blijft alleen één vraag over. Hoe oud is ie?quote:
Nou, ramptoerisme is niet alleen maar sappige details van een auto-ongeluk of een omgevallen hijskraan.quote:
Precies. Want de prijs gaat alleen maar omhoog en uiteindelijk heeft de hoogste bieder al een week niet in zijn mailbox gekeken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
3 ladendat is prima
En bellen is misschien wel slimmer ja.... dat kinderachtige gedoe met bieden kan ik sowieso missen als kiespijn.
Dan heb ik een totaal verschillende gedachte bij ramptoerisme. Voor mij gaat het dan om iets wat (zeer) kort geleden heeft plaatsgevonden. De verkeersopstopping na de crash van het Turkse toestel bij Schiphol is een voorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ramptoerisme is niet alleen maar sappige details van een auto-ongeluk of een omgevallen hijskraan.
Veel mensen bezoeken die plekken die jij noemt "omdat ze die toch wel een keer gezien willen hebben".
Plekken bezoeken waar 60 of 80 jaar geleden wat gebeurd is -oftewel, toen je niet eens geboren was, laat staan je ouders! - is iets bezoeken waar je éigenlijk 0,0 emotionele connectie mee hebt.
Dan vind ik het toch niet gek als het onder de noemer "ramptoerisme" valt.
Dislaimer: ik zeg niet dat mensen erheen gaan puur voor entertainment value of dat ze het niet erg vinden wat er daar gebeurd is.
Ik heb het niet goed verwoord denk ik, maar dat is ook mijn idee ervan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb ik een totaal verschillende gedachte bij ramptoerisme.
Met kekke kleurtjesquote:
Nou dan ga ik dus over 2 maanden als "ramptoerist" naar Verdun.quote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed verwoord denk ik, maar dat is ook mijn idee ervan.
Echter, begrijp ik het als het als ramptoerisme aangemerkt wordt.
Hé Etciequote:
Wauw, waar is dat en waar sta jij?quote:
Hoe zou jij reageren als ik jou dat zou vragen !?quote:
Dan zou ik op de linkjes wachtenquote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als ik jou dat zou vragen !?
Dat doe ik alleen bij heel bijzondere meisjesquote:
Deze eitjesquote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daar zouden wij ook heengaan enkele jaren geleden. Toen stranden we in Le Verdon sur Mèrquote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik dus over 2 maanden als "ramptoerist" naar Verdun.
Ik nie snap niequote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ook niet echtquote:
Mijn eitjes hebben inderdaad een link.quote:
Da's wel iets anders ja.quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zouden wij ook heengaan enkele jaren geleden. Toen stranden we in Le Verdon sur Mèr
Uhuhquote:
Ik denk dat ik dan toch eens naar een optreden van jouw koor moet gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
St Franciscuskerk in Groningen, en vijfde van links
quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Was wel een fantastische afsluiter van de vakantie maar toch enigzins een verrassing
Dat was het mooie eigenlijk, er was geen fuck te beleven behalve dat er een strand was(zonder ook maar 1 mens), en wat natuur. We hebben er 2 dagen ontzettend heerlijk liggen chillen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je een slagveld op het programma hebt staan dan is het zeker een verrassing.
![]()
Alhoewel, hoe waren jullie er aan toe na een avondje uit in dat platsje?
De mooiste plekjes op deze aardkloot.quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was het mooie eigenlijk, er was geen fuck te beleven behalve dat er een strand was(zonder ook maar 1 mens), en wat natuur. We hebben er 2 dagen ontzettend heerlijk liggen chillen.
Geen enkel licht in de buurt dus 's nachts heel vee sterren en we hadden toevallig een avond met heel veel vallende sterren.
Verder is het zo'n gehucht waar het politiebureau en het *kuch* stadhuis gewoon één gebouw zijn en waar de bakker in z'n vrije tijd huisarts is.
Het station bestaat uit een klein gebouwtje waar een man de hele dag papierwerk zit te doen. Twee keer per dag komt er een trein en dan gaat er een bel. Dan komt die man naar buiten, pakt de fiets en sluit de spoorbomen. Dan fietst hij terug en zet handmatig de wissel om. Als de trein dan aangekomen is, doet 'ie het omgekeerde. Geweldig toch?
Ohja, 's avonds een kampvuurtje gemaakt in de duinen, kwam er opeens een ultralight overvliegen. Die begon gezellig te zwaaienquote:Op maandag 27 april 2009 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De mooiste plekjes op deze aardkloot.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, 's avonds een kampvuurtje gemaakt in de duinen, kwam er opeens een ultralight overvliegen. Die begon gezellig te zwaaien
quote:
Waarom komt zoiets nou weer precies na mijn studietijd?????quote:"Met ingang van het studiejaar 2009-2010 zal binnen de Master Kunstgeschiedenis een CONSERVATOREN-OPLEIDING op het gebied van de Oude Kunst worden aangeboden. In deze opleiding zullen Museum Boijmans Van Beuningen, Museum Catharijneconvent, het Centraal Museum Utrecht, het Fries Museum en het Groninger Museum participeren."
Brrrr dat zijn wel heel erg veel mensen... en over wat voor tijdsspanne heb je het dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Over humanitaire rampen gesproken...ik las vanochtend een artikeltje over het mislukken van de vereniging van de Hutu's en de Tutsi's. Blijken 800.000 mensen afgeslacht te zijn.
Toch bijzonder dat je daar nog zo weinig over hoort
Tja, Afrikaans land he?
Volgens Wikipedia:quote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Brrrr dat zijn wel heel erg veel mensen... en over wat voor tijdsspanne heb je het dan?
Ja. In mijn achterhoofd altijd wel "dat het er veel waren" maar verder hoor je er vrijwel niets meer over.quote:
Er is trouwens een topic ergens in US met kinderfotosquote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Nee die zijn ziekEn dan kun je ze verstoppen
Dus dat heb ik maar gedaan
Mehehequote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is trouwens een topic ergens in US met kinderfotos
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Het bijschrift was iets van dat ik liet zien dat ik een poppetje kon vastklikken en dat wel genoeg vond - hence de duim in m'n mond![]()
Ik vind die eerste foto wel schattig. Daar sta je echt zo van: "Nou, gaat het nog gebeuren?"quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Het bijschrift was iets van dat ik liet zien dat ik een poppetje kon vastklikken en dat wel genoeg vond - hence de duim in m'n mond![]()
Nu je het zegt.quote:
Ja, het is destijds dagelijks op het journaal geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef MaJo het volgende:
De genocide in rwanda is destijds uitgebreid in de media geweest. Kan het me nog goed herinneren. Wist ook dat het om zoveel doden ging, maar heb er voor mijn studie ook diverse artikelen over geschreven. Blijft een nare gebeurtenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |