quote:
Tssss, welke metalhead heeft er nu geen lang haarquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:41 schreef Monolith het volgende:
Ben ik even blij dat ik al een aantal jaartjes geen lang haar meer heb.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Tssss, welke metalhead heeft er nu geen lang haar
Metalheads met een baan waar ze gaan zeuren over vage zaken als een representatief uiterlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
President van the bank of Scotland heeft haar tot de onderkant van z'n rug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Metalheads met een baan waar ze gaan zeuren over vage zaken als een representatief uiterlijk.
Ik. I'm non-conforming to the masses! Ha!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik wil juist lang haar, maar dat duurt zo lang met mijn Turkse golvend/krullend whateverquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
MUNICIPAL WASTE IS GONNA FUCK YOU UPquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oeh! Municipal Waste is altijd wel gaaf!
Ach ik was het zelf ook wel zat hoor. Het is nogal een gedoe dat lange haar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
President van the bank of Scotland heeft haar tot de onderkant van z'n rug.
Altijd als hij op TV is heeft hij het netjes achterover in een staart met een net pak aan.
Dat gezeik over lang haar en representatief kan me altijd woest maken![]()
Ik ben blij dat ik nog studeer.
De reden dat het er bij mij ook af mag!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Monolith het volgende:
Ach ik was het zelf ook wel zat hoor. Het is nogal een gedoe dat lange haar.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik was het zelf ook wel zat hoor. Het is nogal een gedoe dat lange haar.
Braaf luisteren naar vrouwlief is dan ook weer niet erg metal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De reden dat het er bij mij ook af mag!
Van mij dan, van vrouwlief mag het absoluut niet! Ik zit nu dus ook op zo'n Petrus-uit-Jesus-Christ-Superstar-lengte... Nog even en ik ben kaal!
Begin toch even te twijfelen of ik je kenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
Wil je me de volgende keer keihard op mijn bek pakken als je me ziet!![]()
Ik durf te wedden dat ik dat leuk vind!
Gebeurt in mijn vriendengroep ook veel helaas, 3 zijn al gezwicht en hebben nu een korte nette coupe en een blouse haha.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Metalheads met een baan waar ze gaan zeuren over vage zaken als een representatief uiterlijk.
Mijn vriendin wil ook ABSOLUUUT niet dat mijn haar eraf gaat, en gelukkig ben ik het met haar eens ^^quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De reden dat het er bij mij ook af mag!
Van mij dan, van vrouwlief mag het absoluut niet! Ik zit nu dus ook op zo'n Petrus-uit-Jesus-Christ-Superstar-lengte... Nog even en ik ben kaal!
Ach, wijsheid komt met de jaren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil ook ABSOLUUUT niet dat mijn haar eraf gaat, en gelukkig ben ik het met haar eens ^^
quote:
Doh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Monolith het volgende:
Braaf luisteren naar vrouwlief is dan ook weer niet erg metal.
Jij kent geen mannen die dat prettig zouden vinden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Luiaerdt het volgende:
Begin toch even te twijfelen of ik je ken![]()
Held!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:41 schreef BOKA het volgende:
Sinds een paar jaar is het 6 mm, tegen de zin van mijn vriendin in.
Best leuk om dat van de ene op de andere dag te doen zonder het iemand van tevoren te vertellen nadat je een jaartje of 10 (half)lang haar hebt gehad.quote:
Het was vooral erg grappig toen mijn (vorige) vriendin bij een stuk vergeten was de kam er op te zetten en ik de volgende dag met een bijna glad hoofd op de faculteit aankwam.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Best leuk om dat van de ene op de andere dag te doen zonder het iemand van tevoren te vertellen nadat je een jaartje of 10 (half)lang haar hebt gehad.
Ik moet er wel netjes uitzien, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit meer bandshirts aan heb, behalve dan met sport of klussen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef ThE_ED het volgende:
Moeten jullie er dan allemaal zo netjes uitzien op het werk?
Ik heb ook weleens gewoon bandshirts aan enzo op kantoor.
Hoeft niet per sé, heb er 99% van de tijd toch een labjas over aan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef ThE_ED het volgende:
Moeten jullie er dan allemaal zo netjes uitzien op het werk?
Ik heb ook weleens gewoon bandshirts aan enzo op kantoor.
Whehehe idd, een aantal mensen herkenden me in de eerste instantie niet eens (dat, of ze dachten eindelijk een goed excuus te hebben om me te negerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Best leuk om dat van de ene op de andere dag te doen zonder het iemand van tevoren te vertellen nadat je een jaartje of 10 (half)lang haar hebt gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |