Dat vraag ik me dus ook af.. Ik denk dat het winkelpersoneel eraan mee gewerkt heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
He, hoe skimmen ze een pinautomaat ín een winkel?.
Mwa, iemand in een winkel is zo af te leiden als je met z'n tweeen bent en zo groot zijn die skimdingetjes niet meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.. Ik denk dat het winkelpersoneel eraan mee gewerkt heeft.
Of in ieder geval 1 iemand.
Oh? ik dacht dat ze dat hele apparaatje vervingen enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, iemand in een winkel is zo af te leiden als je met z'n tweeen bent en zo groot zijn die skimdingetjes niet meer.
Nee dus. Gewoon ergens een apparaatje plaatsen dat je pincode en rekeningnummer scant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Oh? ik dacht dat ze dat hele apparaatje vervingen enzo.
Oeh! Municipal Waste is altijd wel gaaf!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef RoW_0 het volgende:
mensen die naar dynamo gaan?
http://dynamo-outdoor.hyves.nl/
Nee, ze plakken of plaatsen iets op de sleuf waar je je pasje indoet of overheen haalt. Op die manier hebben de gegevens uit de magnetische strip. Dan kunnen ze oneindig aantal copietjes maken van je pas en dan moeten ze nog je pincode afkijken (via een opgevangen camera, of gewoon door niets vermoedend te gluren) en tada ze kunnen op tientallen plekken tegelijk geld van je rekening halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Oh? ik dacht dat ze dat hele apparaatje vervingen enzo.
Ik heb wel een kaartje maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef horned_reaper het volgende:
Zijn hier eigenlijk nog mensen die naar Wacken gaan dit jaar ?
Ja, ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een kaartje maar ik weet niet of ik vrij kan krijgen.
quote:
Als ik naar Wacken kan dan ben ik voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
Misschien even een korte Fok! meeting op Wacken ? Lijkt me erg leuk !
Hoe laat in de biergarten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
Misschien even een korte Fok! meeting op Wacken ? Lijkt me erg leuk !
Woensdag om 21 uurquote:
Als ik naar Wacken ga dan kom ik zeker een biertje doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef horned_reaper het volgende:
Ik nodig iedereen van Fok! zowieso uit om even een biertje bij mn tent te komen drinken !!!
Biertjes staan bij mij altijd koudEen lekkere Southern Comfort mag natuurlijk ook !
Ah oke, nouja ik hou altijd wel mn hand boven dat pinapparaat en toets sneaky m'n pincode in enzo dus geen idee of die ook afgekeken is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ze plakken of plaatsen iets op de sleuf waar je je pasje indoet of overheen haalt. Op die manier hebben de gegevens uit de magnetische strip. Dan kunnen ze oneindig aantal copietjes maken van je pas en dan moeten ze nog je pincode afkijken (via een opgevangen camera, of gewoon door niets vermoedend te gluren) en tada ze kunnen op tientallen plekken tegelijk geld van je rekening halen.
Ja ik ben idd blij dat het gelijk allemaal geblokkeerd is. Al moet ik nu wel een week zonder geld zitten of ik moet bij de bank zelf proberen op te nemen ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Niara het volgende:
Echt vervelend voor je Luiaerdt, maar wel goed dat ze erachter zijn gekomen en je gebld hebben.
Anders had je het misschien niet doorgehad. Of te laat.
Toch?
volgens mij kom ik jou heel vaak tegen bij concerten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn lange haar, zwarte t-shirt met bandnaam en een biertje in mijn hand!
We zouden eens vaker 'Hoi' moeten zeggen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Tokus het volgende:
volgens mij kom ik jou heel vaak tegen bij concerten.
Lol, jou ken ik!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn lange haar, zwarte t-shirt met bandnaam en een biertje in mijn hand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |