bronquote:The frontman of Norwegian rockers CELESTIAL BLOODSHED has died after suffering a gunshot wound to the stomach.
Steingrim Torson, 25, was fatally injured in an incident at his best pal's apartment in the city of Trondheim last Thursday (30Apr09).
The unnamed friend has been arrested by police for the shooting, but the 20-year-old "has no explanation of how the gun went off", according to his attorney Morten Aalberg.
Police inspector Alf Rune Nilsen says, "Witness accounts and technical findings at the scene suggest that a murder was committed."
Meld je ook ff hier dan Graspop Metal Meeting #2quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie gaat er ook naar Graspop? \m/
Nee. Ik wil wel naar Hellfest, maar mijn vrienden hebben geen zin om mee te gaan. Zo gaat het ongeveer elke maand wel een keer als ik naar een concert wil.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
/mequote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Me tooquote:
Verbazingwekkend was Deadcell de grote verrassing gisteravond!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:58 schreef metallicattim het volgende:
Gaan er nog meer mensen vanavond naar de Rock Temple?
The Monolith Deathcult
The Lucifer Principle
Deadcell
www.therocktemple.nl
qua geluid voegt het niet echt iets toe, maar live ziet het er toch wat leuker uit.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:11 schreef metallicattim het volgende:
TLP was beter imo, alleen die contrabas... wat voegt dat nou precies toe als je er niks speciaals mee doet?
Wat voor speciaals wil je met een contrabas gaan doen dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:11 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Verbazingwekkend was Deadcell de grote verrassing gisteravond!
TMD was vet, maar voor mij weer net iets te ongedefinieerd, ik zag vanalles gebeuren over die gitaarhalsen, maar kon er weinig van terug horen uit de speakers.
TLP was beter imo, alleen die contrabas... wat voegt dat nou precies toe als je er niks speciaals mee doet?
Leuke avond, maar jammer dat het in zuid-limburg plaats moest vinden, want er waren maar weer eens 20 man komen opdraven... echt jammer dat de metalscene hier totaal niet leeft...
roflolquote:
Ik had wat leuke loopjes of misschien zelfs een solootje verwachtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor speciaals wil je met een contrabas gaan doen dan?
Ik zie in filmpjes dat hij de slaptechniek gebruikt en dat is in lijn met de rockabillyinvloed die ik ook wel soms in de muziek terug hoor.
Jij gaat sowieso elk jaar he?quote:
Jawohlquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nope, Wâldrock wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |