Graspop !!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat wordt dit jaar beter, Graspop of Wacken?
Ik heb namelijk al kaartjes voor Wacken
Ik heb ook een kaartje voor Wacken. Maar Graspop is altijd leuk. Dus waarschijnlijk ga ik toch wel naar Graspop toe.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
heb je je kaartje nou al ?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje voor Wacken. Maar Graspop is altijd leuk. Dus waarschijnlijk ga ik toch wel naar Graspop toe.
Nog niet. Ik ga hem deze week halen.quote:
ik zou snel zijn als ik jouw wasquote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga hem deze week halen.
Oke.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik zou snel zijn als ik jouw was
Graspop!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jammer. Maar ach ik heb ze gisteren toch al gezien.quote:Op maandag 13 april 2009 20:44 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Walls of Jericho komt idd niet op graspop..
Ik sprak de zangeres gister en die vertelde me dat ze dan al weer in Amerika zijn..
Ja en ik sprak Candace en die zei van nietquote:Op maandag 13 april 2009 20:57 schreef Tokus het volgende:
de merchandise-vent gister zei wel dat ze nog op festivals in Europa komen.
ik herinner me nog een Graspop waar de mannen van In Extremo voorbij liepen, en je moeder er niet naar toe durfde (en ze was toen helemaal weg van die band)....quote:
Swelquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik herinner me nog een Graspop waar de mannen van In Extremo voorbij liepen, en je moeder er niet naar toe durfde (en ze was toen helemaal weg van die band)....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |