Graspop !!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat wordt dit jaar beter, Graspop of Wacken?
Ik heb namelijk al kaartjes voor Wacken
Ik heb ook een kaartje voor Wacken. Maar Graspop is altijd leuk. Dus waarschijnlijk ga ik toch wel naar Graspop toe.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
heb je je kaartje nou al ?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje voor Wacken. Maar Graspop is altijd leuk. Dus waarschijnlijk ga ik toch wel naar Graspop toe.
Nog niet. Ik ga hem deze week halen.quote:
ik zou snel zijn als ik jouw wasquote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga hem deze week halen.
Oke.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik zou snel zijn als ik jouw was
Graspop!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jammer. Maar ach ik heb ze gisteren toch al gezien.quote:Op maandag 13 april 2009 20:44 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Walls of Jericho komt idd niet op graspop..
Ik sprak de zangeres gister en die vertelde me dat ze dan al weer in Amerika zijn..
Ja en ik sprak Candace en die zei van nietquote:Op maandag 13 april 2009 20:57 schreef Tokus het volgende:
de merchandise-vent gister zei wel dat ze nog op festivals in Europa komen.
ik herinner me nog een Graspop waar de mannen van In Extremo voorbij liepen, en je moeder er niet naar toe durfde (en ze was toen helemaal weg van die band)....quote:
Swelquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik herinner me nog een Graspop waar de mannen van In Extremo voorbij liepen, en je moeder er niet naar toe durfde (en ze was toen helemaal weg van die band)....
Inderdaad. Niet denken maar doen.quote:
Het duurde bij jou ook een behoorlijke poos!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet denken maar doen.
Ja maar dat lag vooral aan mijn finaciele situatie.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het duurde bij jou ook een behoorlijke poos!
Afschaffen dan maar.quote:
Het probleem is dat ik een gedeelte van de line-up al op Waldrock zie (op zich niet erg natuurlijk) en dat ik eigenlijk ook wel naar Hurricane wil omdat Faith no More daar staat.quote:
So much to do so little time.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een gedeelte van de line-up al op Waldrock zie (op zich niet erg natuurlijk) en dat ik eigenlijk ook wel naar Hurricane wil omdat Faith no More daar staat.
Als FnM nou eens bevestigd wordt voor Lowlands is de keuze niet moeilijk meer.
Dus Graspop blijft gespaardquote:Volgens de zegsman zou het gaan om alle grote muziekfestivals. Zo zouden de bekende festivals Pinkpop, Parkpop, en diverse kleinere festivals worden afgelast.
Ghehehe ik mag het hopen.... ( Als het überhaupt waar is)quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:42 schreef vamperotica het volgende:
'Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'
Het ga toch nie waar wezen hé?!
En op de sites van Pinkpop en Lowlands is er ook ( nog?quote:Op woensdag 29 april 2009 06:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
Als bron voor dat artikel is een of andere vage pagina, die claimt het van Oor te hebben.
Echter, de link die ze geven naar de site van Oor loopt nergens heen.
Ah.... Djeez.... ( hak nog heulemaal nie gezien...quote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef Tokus het volgende:
ik beschouw het als de zoveelste miskleun van djeez als nieuwsposter.
Dan lach ik er nog om. De hele wereld gaat toch al naar de klote.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Nu kunnen we er nog om lachen maar misschien is het binnenkort wel werkelijkheid.
Dat klopt.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan lach ik er nog om. De hele wereld gaat toch al naar de klote.
Lach maar. Op het gebied van festivals kan NL nog veel van België leren...quote:Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef vamperotica het volgende:
Maaruh... die belgen zijn wel vaker wat trager.... Misschien komen ze een week van te voren met het nieuws dat het niet door gaat....
Zoals het al 6 jaar zo voor me isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |