Jezelf zijn

Niet voor jezelf kunnen denken en dus maar de rest volgen

Je wat aantrekken van de mening van anderen over hoe je je [b]eigen[/b[ leven leidt

Bang zijn om 'raar' gevonden te worden en dus maar meespeelt

Alternatief zijn om het alternatief zijn is natuurlijk debiel. Als je het alleen doet om tegen de mainstream te zijn en net zoals je vriendjes alternatief te zijn, tjah dan heb je het punt best wel gemist. Met z'n allen samen alternatief

Doe de dingen die je zelf wilt, omdat je die wilt. Niet omdat het van je verwacht wordt of juist verwacht wordt dat je iets laat.
En ergens alleen heen gaan, tjah als iemand dat wilt. Als je veel met mensen om gaat heb je ook weleens behoefte aan wat rust.
Iemand die toch al alleen zou eten heeft geen verschil om alleen in een restaurant te eten, behalve dan dat het door een kok gemaakt wordt voor je.
Ik ga bewust zelf ook alleen naar feestjes. Ken er genoeg mensen en leer altijd nieuwe mensen kennen. Maar om rekening te moeten houden wanneer je erheen gaat en wanneer je weg gaat(Weg gaan voordat de muziek stopt

)is niet aan mij besteed. Op het feest zelf wil ik wanneer ik wil lopen waar ik heen wil dat dit kan. Kom iedereen vanzelf tegen zo

Ook zonder mensen te kennen maakt het me niet uit, als ik naar een feest wil dan ga ik daarheen alleen ben je niet als er andere mensen zijn.
En tot slot: Underground scènes

Gelukkig kom je daar niet die mainstream mensen tegen met tunnelvisie, maar vrije mensen die elk ander respecteren ook al verschillen ze.

.
Zolang je niemand lastig valt: Doe je ding wees jezelf laat je niet beïnvloeden door anderen om te doen wat je niet wilt. Je hebt een stel hersenen gekregen om zelf na te kunnen denken!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/