quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Je past je maar gewoon aan aan de rest
Thx!..quote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef sinadO het volgende:
Deze mensen beseffen dat het leven kort is en laten zich (misschien alleen op bepaalde gebieden) niets opleggen door de massa en doen hun eigen ding. Hier heb ik respect voor.
One-liners zijn verboten. Lees de regeltjes nog eens of zo.quote:Op zondag 26 april 2009 13:18 schreef Lakitu het volgende:
Zeg, Kim Jong-Il, zet m'n post even terug.Dus nu mogen we mensen ook niet meer alto noemen, wtf is dit voor bullshit?
![]()
Nogmaals: TS = Alto
Dank je voor het maken van mijn punt. Duidelijker kan ik het zelf niet.quote:Op zondag 26 april 2009 13:20 schreef Ritmo het volgende:
Wat een standaard alto-gehuil zeg.Sociaal achtergesteld zijn is niet hetzelfde als een eigen wil/eigen stijl hebben. Altijd maar de schuld geven aan de grote boze massa en vooral niet naar jezelf kijken.
Ga me niet vertellen wat kan en wat niet in KLB, je komt hier een paar weken.quote:Op zondag 26 april 2009 13:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
One-liners zijn verboten. Lees de regeltjes nog eens of zo.
En je mag me noemen wat je wil hoor.
Mensen zijn van nature groepsdieren. Dat er tegenwoordig vangnetten zijn voor de 'zwakkeren' wil niet zeggen dat er niets mis is met sociaal incapabele mensen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dank je voor het maken van mijn punt. Duidelijker kan ik het zelf niet.
Flikker toch een eind op met die sociale figuren.quote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature groepsdieren. Dat er tegenwoordig vangnetten zijn voor de 'zwakkeren' wil niet zeggen dat er niets mis is met sociaal incapabele mensen.
idd fuck off daarmee. je zet alleen jezelf voor lul met dat autistische hoofdquote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef onderscheid het volgende:
je mag toch wel neerkijken op afwijkend gedrag?
of vind je dit ook kunnen? omdat hij/zij (wat is het?) een "eigen stijl" heeft?![]()
[ afbeelding ]
Neerkijken is niet verboden, of je er wat met opschiet is weer andere vraag.quote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef onderscheid het volgende:
of vind je dit ook kunnen? omdat hij/zij (wat is het?) een "eigen stijl" heeft?![]()
[ afbeelding ]
het ziet er niet uit, maar iemand mag toch zelf weten hoe hij/zij erbij loopt?quote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef onderscheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel mooie ogen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
het ziet er niet uit, maar iemand mag toch zelf weten hoe hij/zij erbij loopt?
ja maar dan moet je niet huilen als je wordt uitgelachen of geen baan kan krijgenquote:Op zondag 26 april 2009 13:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat is het meest belangrijke in je leven?quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja maar dan moet je niet huilen als je wordt uitgelachen of geen baan kan krijgen
Ben ik het wel met eens, het begrip jezelf zijn is helemaal uitgemolken.quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind overigens dat iedereen die iets in de trant van "Dan heb je de mensen die wél een eigen stijl hebben" gewoon dood moeten eigenlijk.
Waarom: het woord "stijl" wordt te pas en te onpas door de Breezah/Lee Hotti generatie gebruikt om een stukje individualisme aan te duiden, waarbij het eigenlijk evident is dat deze generatie helemaal opgaat in hetzelfde achterlijke kudde gedrag, en er over enige vorm van individualisme helemaal geen sprake is.
Vrienden, familie en een baan: ja.quote:Op zondag 26 april 2009 13:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is het meest belangrijke in je leven?
jij hebt adhd?quote:Op zondag 26 april 2009 13:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb ook wel afwijkend gedrag en ik ben er trots op
een baan hebben is wel belangrijk ja. vind je niet dan?quote:Op zondag 26 april 2009 13:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is het meest belangrijke in je leven?
Nee dat is bijzaak.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef onderscheid het volgende:
[..]
een baan hebben is wel belangrijk ja. vind je niet dan?
Als autisme een zegen was was jij bij dezen zalig verklaard.quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Straks gaat TS ook nog beweren dat autisme geen ziekte is, maar een zege.
Hoezo ik overdrijf.quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Straks gaat TS ook nog beweren dat autisme geen ziekte is, maar een zege.
quote:Op zondag 26 april 2009 13:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
TS is een vuige goth met zwarte kleding die zich sterk voelt en 'die vuile comformisten' wel een lesje gaat leren met behulp van joints en pentagrammen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef sinadO het volgende:
Naar aanleiding van een topic over mensen die in hun eentje naar films of restaurants gaan.
Er ontstond een discussie over het meedoen met, of juist afwijken van, de massa.
Mijn idee is dat mensen die zich afzetten tegen diegenen die afwijken van de 'norm' de zwakkeren zijn in de maatschappij. Dit zijn de mensen zonder eigen identiteit, bang om een eigen mening te hebben, bang om uit hun veilige wereldje te stappen.
Of het nu gaat om het in je eentje ergens heen gaan, film- of muzieksmaak, kleding... Zogauw het niet voldoet aan hetgeen 'normaal' gevonden wordt gaan deze mensen zich ertegen verzetten. Dit resulteert in gooien met termen als 'loser' en dergelijke. Het grote probleem is wel dat deze mensen in de meerderheid zijn. Dit resulteert helaas in kuddegedrag, hivemind verschijnselen en pesterijen. Hierdoor is een eerlijke objectieve discussie met deze groep mensen vaak niet mogelijk.
Dan heb je de mensen die wél een eigen stijl hebben, die zich vrij weten om af te wijken van hetgeen door 'de maatschappij' als 'normaal' bestempeld is. Dit zijn absoluut de sterkere individuen maar helaas ver in de minderheid. Deze mensen beseffen dat het leven kort is en laten zich (misschien alleen op bepaalde gebieden) niets opleggen door de massa en doen hun eigen ding. Hier heb ik respect voor.
Klacht; de door de maatschappij opgelegde norm. Wijk eens af, het verbreedt je horizon!
quote:Op zondag 26 april 2009 13:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als autisme een zegen was was jij bij dezen zalig verklaard.
Ik ben het eens met je stelling maar voor 'sommige mensen' in dit topic is het wellicht te zware kost.quote:
Dan snappen we elkaarquote:Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je stelling maar voor 'sommige mensen' in dit topic is het wellicht te zware kost.
Wees maar denigrerend en noem anderen maar kuddemenschen. Jullie (jij en sexpistol) zijn precies hetzelfde, jullie zitten ook in het systeem der mens. Daar kan je wel commentaar op leveren, maar daar heb je geen recht op als je wél meedoet met de rest. Immers, jullie hanteren normen en waarden die in de samenleving geaccepteerd zijn, en als je zelf je eigen normen en waarden maakt, word je niet unieker dan iemand anders.quote:Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je stelling maar voor 'sommige mensen' in dit topic is het wellicht te zware kost.
Iedereen wordt op deze wereld gepleurt en sommige hebben wat langer nodig om alles te begrijpen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
voor 'sommige mensen' in dit topic is het wellicht te zware kost.
Ah ik zie het al. Wat een onzin-verhaal om het weer op 'het volk' te gooien. Je kunt het hele verhaal net zo goed omdraaien en roepen dat hij het volk niet begreep. En ja, als je je als een freak afzondert dan heb je idd meer tijd om over (wetenschappelijke) dingen na te denken. Maar is dat een zege? Niemand begreep hem en hij was fucking eenzaam. Leuk leven hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |