Ik wist gewoon dat dit een van de eerste reacties zou zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef sig000 het volgende:
Wat is er mis met alleen ergens heen te gaan?
Dat dusquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef sig000 het volgende:
Wat is er mis met alleen ergens heen te gaan?
quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef Tristessa het volgende:
Waar maak je je druk om? Omdat iemand bijvoorbeeld weinig vrienden heeft of op een bepaalde avond met niemand kan afspreken omdat niemand kan, hoeft het nog niet te betekenen dat je in je uppie thuis moet zitten? Ik vind het altijd wel stoer dat mensen wel gewoon alleen gaan. Niks mis mee!
Is je wereld echt zo klein?quote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die kan is groot ja, alleen hier vind je van die figuren.
Jij bent vast iemand die meteen in paniek raakt als je een keer een avondje alleen thuis moet zittenquote:
Nee, die van de mensen waar de klacht over gaat is blijkbaar zo klein, aangezien het trieste sociaal incapabele sukkels zijn. Wie gaat er nou alleen uit eten?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Jij bent vast iemand die meteen in paniek raakt als je een keer een avondje alleen thuis moet zitten.
Ik eet dan 5 pakjes Yum Yum noodles kip op. En dan ga ik van 7 tot 3 met mijn piemel in mijn hand Dragonball GT kijken.quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Jij bent vast iemand die meteen in paniek raakt als je een keer een avondje alleen thuis moet zitten.
Iemand wiens afspraak niet komt opdagen of op het laatste moment heeft afgezegd. Of misschien iemand op zakenreis o.i.d. ...quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, die van de mensen waar de klacht over gaat is blijkbaar zo klein, aangezien het trieste sociaal incapabele sukkels zijn. Wie gaat er nou alleen uit eten?
En dat dus .... ik dacht al dat ik een déjavu had.quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef Logician het volgende:
Ik heb precies dit zelfde topic al eens eerder gelezen op fok
Dat zijn de betere avondjes alleen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik eet dan 5 pakjes Yum Yum noodles kip op. En dan ga ik van 7 tot 3 met mijn piemel in mijn hand Dragonball GT kijken.
Misschien is er net iets in hun leven gebeurd waardoor ze even geen behoefte hebben aan gezelschap tijdens een diner. Ik zeg maar wat hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, die van de mensen waar de klacht over gaat is blijkbaar zo klein, aangezien het trieste sociaal incapabele sukkels zijn. Wie gaat er nou alleen uit eten?
En dit is de eerste keer dat je deze ervaring hebt op fok?quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef Logician het volgende:Ik heb exact hetzelfde topic al eens eerder gelezen op fok
Dat zou nog kunnen ja.quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Iemand wiens afspraak niet komt opdagen of op het laatste moment heeft afgezegd. Of misschien iemand op zakenreis o.i.d. ...
Ingaand op tt, zo eenzaam dat je een BarraCupraCuda topic maanden later inhoudelijk exact nog eens overdoet.quote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef LethalNinja het volgende:
Oke here is the deal.
Zaterdag ging ik gezellig met min vrouwtje eerst lekker uit eten en daarna naar Jochem Meyer.
Dit alles vind plaats in de stad Amersfoort.
Tijdens ons heerlijke diner viel mijn oog op een vrouw van een jaar of 30. Ze zat in haar eentje te eten...
voorgerecht hoofdgerecht en na gerecht. Ik had eigenlijk gewoon medelijden met haar, zou zo iemand niemand hebben waarmee ze uit eten kan gaan? waarom haalt ze dan niet lekker wok to go ofzo?
Na het eten zijn we richting de schouwburg gelopen om daar te worden vermaakt door de enige echte Jochem ADHD Meyer en zijn nieuwe show "de rust zelve". Toen we plaatsnamen merkte ik op dat ik naast een jongen zat die alleen was. (plaatsen aan de andere kant naast hem waren leeg). Ik had nog de hoop dat zijn vrienden naast hem kwamen zitten maar helaas... dit bleek een koppeltje te zijn die de persoon naast mij niet kende.
Wat is er met dit soort mensen!??!?!?
Ik heb 5 hele goede vrienden en nog een legioen kennissen waarmee ik uit eten op vakantie kan enzo?
zijn deze mensen echt zo kansloos of mis ik iets?
Wat is het verschil?quote:Op zondag 26 april 2009 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen uit eten gaan zou ik zelf ook niet zo snel doen, maar alleen naar een cabaretier kan toch wel? Je moet daar toch stil zijn.
Waarom gaan losers altijd met termen als 'klein wereldje' en 'kortzichtig' gooien als ze eens op de harde waarheid gewezen worden? Dat deden de sukkels op de middelbare school vroeger al, altijd de schuld aan 'de kortzichtige massa' geven.quote:Op zondag 26 april 2009 12:53 schreef sinadO het volgende:
Wat een ongelooflijk generaliserende kut-OP weer. Kortzichtige lutser.
Exact. Ik was de datum ook al aan het dubbelchecken.quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef Logician het volgende:Ik heb exact hetzelfde topic al eens eerder gelezen op fok
sadquote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ingaand op tt, zo eenzaam dat je een BarraCupraCuda topic maanden later inhoudelijk exact nog eens overdoet.![]()
zijn mensen echt zo eenzaam?
Ik ben op dit moment nog aan het twijfelen wat ik erger vind. Een schaamteloos kopie van een bestaand topic of iemand die de OP quote.quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ingaand op tt, zo eenzaam dat je een BarraCupraCuda topic maanden later inhoudelijk exact nog eens overdoet.![]()
Die loser die daar alleen zit heeft misschien wel meer vrouwen achter zijn reet dan jij.quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom gaan losers altijd met termen als 'klein wereldje' en 'kortzichtig' gooien als ze eens op de harde waarheid gewezen worden? Dat deden de sukkels op de middelbare school vroeger al, altijd de schuld aan 'de kortzichtige massa' geven.
Bedankt, ik was al aan het zoeken.quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen altijd met termen als 'loser' gooien als ze iemand verdenken van het niet 'meedoen' met de massa? Schaap dat je d'r loopt?quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom gaan losers altijd met termen als 'klein wereldje' en 'kortzichtig' gooien als ze eens op de harde waarheid gewezen worden? Dat deden de sukkels op de middelbare school vroeger al, altijd de schuld aan 'de kortzichtige massa' geven.
Als ik uit eten ga vind ik het wel leuk om met iemand te gaan die ik ken, beetje babbelen enzo. Gewoon gezellig. Het is niet zo dat ik niet begrijp waarom mensen alleen gaan, ik zou het zelf gewoon niet doen.quote:
omg..quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jaa 'schaap', nog zo'n excuus-term.quote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen altijd met termen als 'loser' gooien als ze iemand verdenken van het niet 'meedoen' met de massa? Schaap dat je d'r loopt?
Kun jij alleen maar gelukkig zijn als je net als iedereen bent? Zielig.
Ik zou d'r ook niet op ingaan. Ga 538 luisteren of zo, en met 'vrienden' naar de 'club'. Schaap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |