abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68414652
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Heb je mijn post gelezen? Daar staat toch vrij duidelijk in dat je het in Nederland vrij en legaal kunt kopen? De strekking was (het leek mij duidelijk), dat "legaal" dus niet wil zeggen dat het dan allemaal koek en ei is, zoals eerder werd gesugereerd ("als het niet illegaal zou zijn, dan zouden er ook geen criminelen zijn"). Ook dan zitten er nare punten in de keten, ook al is 'ie op het eindpunt legaal.
Snap je mijn post? Je doet alsof de oogst van cacao ook illegaal is.
  maandag 27 april 2009 @ 09:46:21 #52
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68414719
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef kdijkstra het volgende:
Softdrugs worden gedoogd. Harddrugs zijn strafbaar en altijd al zo geweest. Doordat het via officier van justitie gaat kan niemand je de strafmaat vertellen. Dat is altijd maatwerk en sterk afhankelijk of je al eerder in aanraking met justitie ben geweest. Je zal zo en zo aan dit geval een strafblad aan overhouden.
WTF is zo en zo????
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68414793
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

WTF is zo en zo????
Sowieso. Taalpurist.
pi_68415156
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

Snap je mijn post? Je doet alsof de oogst van cacao ook illegaal is.
Als je westerse maatstaven zou gebruiken: ja. Het is iets te makkelijk om te zeggen "in die landen is het legaal om een kind van 14 jaar 16 uur per dag te laten werken in de cacaoteelt". Het ging over de moraal enzo.
pi_68415488
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

All aboard the
[ afbeelding ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 april 2009 @ 10:27:07 #56
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68415666
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:06 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Als je westerse maatstaven zou gebruiken: ja. Het is iets te makkelijk om te zeggen "in die landen is het legaal om een kind van 14 jaar 16 uur per dag te laten werken in de cacaoteelt". Het ging over de moraal enzo.
Vandaar dat de Max Havelaar instanties ook opgestart worden.
Eerlijke chocolade, eerlijke bananen en noem maar op.
  maandag 27 april 2009 @ 11:13:31 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68416969
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef Roy_T het volgende:

[..]

Laten we alles dan maar legaal maken. Politice steunen de onderwereld ook door kinderprostitutie, vrouwenhandel en vuurwapenverkoop bij de supermarkt illegaal te houden.
Zo daar hebben we het helder licht van het topic ook weer. Kinder- en vrouwenhandel maakt inherent slachtoffers; het behoort tot de "kerntaak". Dit geldt uiteraard niet voor de productie- en logistieke processen die achter drugs schuilgaan. Dat kan prima gereguleerd worden. Neem als voorbeeld de paddokweek in Nederland voor deze verboden werd. Alles keurig volgens NEN-normen. Of de farmaceutische industrie. Er zijn trouwens volop landen waar vuurwapens en munitie gewoon te koop zijn bij de supermarkt, dus zo duidelijk is dat argument van je ook niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')