Het gaat om het principe, maar dat snap jij niet.quote:Op zondag 26 april 2009 11:01 schreef Remzz het volgende:
Nou nou 3000 euro, daar gaat ons belastinggeld
Als je het artikel leest, dus blijkbaar om jou erover na te laten denken dus.quote:Op zondag 26 april 2009 10:47 schreef PeZu het volgende:
wtf is dit voor een onzin, oranje hoofddoekjes uitdelen
Als je ziet wat ze hier in de stad allemaal uitgeven, dan zou ik willen dat het 5000 hoofddoekjes voor 3000 euro waren.quote:Op zondag 26 april 2009 11:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, maar dat snap jij niet.
ik heb het artikel al lang gelezen en vind het nog steeds onzinquote:Op zondag 26 april 2009 11:05 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Als je het artikel leest, dus blijkbaar om jou erover na te laten denken dus.
quote:Het is ongelooflijk waar dit land naar toe gaat.
quote:Wat een land krijgen we toch, Geert schiet op !
quote:het moet niet gekker worden in Nederland
maar dan wel alleen hoofddoekje en jonger dan 20 jaar!quote:Op zondag 26 april 2009 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Het is maar waar mensen "woedend" om worden.
Ik heb die hele hoofdddoekjesdiscussie altijd al een non-discussie gevonden. 5000 moslimmeisjes met van die oranje hoofddoekjes vind ik trouwens best een okee plan.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:53 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar dan wel alleen hoofddoekje en jonger dan 20 jaar!
Eh, die mogen toch geen K-Dag vieren van hun manquote:Op zondag 26 april 2009 11:56 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
En niet van die dikke met een snor want dan denk je meteen "ugh ga terug naar je eigen land vetklep"
quote:Op zondag 26 april 2009 11:47 schreef onzichtbare het volgende:
waar blijven de rood wit en blauwe hoofddoekjes verplicht stellen dan net als in de USA
Nou nou, brave borst, kom jij dan maar ff met een mooie oplossing!!!quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef onderscheid het volgende:
stomme linkse stoephoer die dit verzonnen heeft. bahbah zal ook wel zo'n anti auto freak zijn.
laat ze maar eens kijken naar WAAROM mensen een afkeer hebben aan kopdoekvolk, en doe daar wat aan, ipv de zielige anti-racisme terrorist uit te hangen.
simpel toch, gewoon wilders stemmen en als hij aan de macht komt zijn alle problemen opgelost!quote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou nou, brave borst, kom jij dan maar ff met een mooie oplossing!!!
quote:Op zondag 26 april 2009 11:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Als dat mag, dan mag dit ook:
[ afbeelding ]
beter dan de regering die we nu hebben en alle problemen ontkent. het word eens tijd dat er iemand zijn mond open doet en er werk van gaat maken, daarom krijgt wilders mijn stem uiteraard.quote:Op zondag 26 april 2009 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
simpel toch, gewoon wilders stemmen en als hij aan de macht komt zijn alle problemen opgelost!
Weer een bevestiging van het beeld wat ik van Wilders-stemmers had.quote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef onderscheid het volgende:
[..]
beter dan de regering die we nu hebben en alle problemen ontkent. het word eens tijd dat er iemand zijn mond open doet en er werk van gaat maken, daarom krijgt wilders mijn stem uiteraard.
Geld is geld oen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:01 schreef Remzz het volgende:
Nou nou 3000 euro, daar gaat ons belastinggeld
Beter dan de SP toch? Dat jij nou bang bent voor ome Geertquote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Weer een bevestiging van het beeld wat ik van Wilders-stemmers had.
aanpassen of oprotten ! te simpel en te mooi voor woordenquote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou nou, brave borst, kom jij dan maar ff met een mooie oplossing!!!
Nog zo'n voorbeeld van een Wilders stemmer.quote:Op zondag 26 april 2009 17:33 schreef misteriks het volgende:
[..]
aanpassen of oprotten ! te simpel en te mooi voor woorden
toch niet hoorquote:Op zondag 26 april 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nog zo'n voorbeeld van een Wilders stemmer.
Aan de norm van een stel kampers/tokkiesquote:Op zondag 26 april 2009 17:33 schreef misteriks het volgende:
[..]
aanpassen of oprotten ! te simpel en te mooi voor woorden
Dan rot je toch lekker op als je je niet kan aanpassen aan het nieuwe Nederland? We zullen je missen, als kiespijn.quote:Op zondag 26 april 2009 17:37 schreef misteriks het volgende:
[..]
toch niet hoorals jij denkt dat alleen wilders stemmers er zo over denken
elk hoogopgeleid individu is het eens met deze stelling
Gefaal aan de kant van de kaalkopjes die denken dat integratie betekent dat aanpassingen van één kant moeten komen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
Oranje hoofddoekjes.
Men probeert ook alles om een kunstmatige harmonieuze samenleving te creëren. Wat een gefaal.
Nog zo'n voorbeeld van een linkse tokkie.quote:Op zondag 26 april 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op als je je niet kan aanpassen aan het nieuwe Nederland? We zullen je missen, als kiespijn.
WTF gastquote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gefaal aan de kant van de kaalkopjes die denken dat integratie betekent dat aanpassingen van één kant moeten komen.
"Tokkie" past beter bij de PVV:quote:Op zondag 26 april 2009 17:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nog zo'n voorbeeld van een linkse tokkie.
Jij moet je aanpassen aan de samenleving waarin je leeft.quote:Op zondag 26 april 2009 17:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF gast_!
Wij moeten ons aanpassen aan die mensen die HIER naartoe komen?
Whehehehehe sukkelquote:Op zondag 26 april 2009 17:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij moet je aanpassen aan de samenleving waarin je leeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |