als dat betekent dat er al 2089 abonnementen zijn gaat het lekker, ben benieuwd hoeveel het er gaan worden.quote:
Leuk!quote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef mazaru het volgende:
Mijn prentenboek is gepost:
[TBO] Streamverslagen.
Wat ik heb begrepen in de uitleg van bart kan je dat kopen voor een favoriet of zo.quote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Yep!
Maar is het de bedoeling dat wij bepalen wat zij eten?
Super tof, bedankt!quote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef mazaru het volgende:
Mijn prentenboek is gepost:
[TBO] Streamverslagen.
Ahquote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef Day het volgende:
Niksk bijzonders eigenlijk. Gewoon de dagelijkse boodschappen. Maar je kan ook verdovende middelen bestellen (pillen en wiet) en condooms. Geen maden en wormen!
op de controlpanel-pagina klikken op 'jij bepaalt wat ze gaan eten'quote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie helemaal niks staan van boodschappen o.i.d.
Toen ik me aanmeldde (en ik heb nog niet betaald) kreeg ik 5 credits, dat is de korting denk ik (ik weet 't niet zeker!). Het gebeuren met een FOK!abo is voorlopig van de baan ivm tijdnood.quote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
weet jij hoe dat zit met die korting als fokker
Ik bedoelde inderdaad dat wat Mariel zei, dat als je via een forum zou binnenkomen je korting zou krijgen. Ik vroeg me al af of dat die 5 gratis credits waren. Leuk.quote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen ik me aanmeldde (en ik heb nog niet betaald) kreeg ik 5 credits, dat is de korting denk ik (ik weet 't niet zeker!). Het gebeuren met een FOK!abo is voorlopig van de baan ivm tijdnood.
gevonden! bedanktquote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
op de controlpanel-pagina klikken op 'jij bepaalt wat ze gaan eten'
Ik zou wel willen, maar moet helaas weg, sociale leven roept!quote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen ik me aanmeldde (en ik heb nog niet betaald) kreeg ik 5 credits, dat is de korting denk ik (ik weet 't niet zeker!). Het gebeuren met een FOK!abo is voorlopig van de baan ivm tijdnood.
Maakt niet uitquote:Op zondag 26 april 2009 14:29 schreef Marrije het volgende:
Ik bedoelde inderdaad dat wat Mariel zei, dat als je via een forum zou binnenkomen je korting zou krijgen. Ik vroeg me al af of dat die 5 gratis credits waren. Leuk.
En sorry hoor, maar hoe zie je welk nr abo je hebt?
1 |
dat was hij vanochtend al maar gewoon geregistreerd en ging goedquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
De abbo-serveris overbelast... en het is pas Zondag..
Veel plezierquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar moet helaas weg, sociale leven roept!
Wil jij een screenshot posten van de boodschappenlijst?quote:
Bij mij in ieder geval welquote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Degene die al betaald hebben, wat zien jullie achter deze link?
http://final.thebunkeronline.tv/webshop.html
Staan er al keuzes bij wat je kan kiezen voor 't eten?
Dan heb ik nummer 19quote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat allemaal een beetje rommelig
. In de registratiemail zie je 't volgende:
[ code verwijderd ]
De xxx is de userID, dat is een volgnummer lijkt me.
Je zou bijna gaan denken dat het een succes wordt, meer dan 2000 abonnementen terwijl het niet eens begonnen is, en een overbelaste server.quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
De abbo-serveris overbelast... en het is pas Zondag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |