Dat weet ik niet, alleen staat , na betalen, bij mij de klikker op 0..quote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef lies1958 het volgende:
Dat abo is toch voor 25 dagen. Hoe zit het dan als je vandaag al aanschaft, dan duurt het programma een dag langer dan je abo.
Of zie ik dat nu verkeerd.
Het enige wat je nu niet moet doen is stemmen, maandag wordt de teller op nul gezet, dus zonde van je credits. Ik was zo stom om er al 1 te verspelenquote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef lies1958 het volgende:
Dat abo is toch voor 25 dagen. Hoe zit het dan als je vandaag al aanschaft, dan duurt het programma een dag langer dan je abo.
Gaan ze niks met die uitslag doen? dat degene die bovenaan staat begint met een lekkere maaltijd oid?quote:Op zondag 26 april 2009 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het enige wat je nu niet moet doen is stemmen, maandag wordt de teller op nul gezet, dus zonde van je credits. Ik was zo stom om er al 1 te verspelen
Ah ok, thxquote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jawel alleen is er nu weinig te zien, denk dat ze alles aan het regelen zijn voor morgen
eerst dus inloggen en zie ik hoeveel credits ik heb en drie knoppen settings, controlpanel, livesreaming ver niksquote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Degene die al betaald hebben, wat zien jullie achter deze link?
http://final.thebunkeronline.tv/webshop.html
Staan er al keuzes bij wat je kan kiezen voor 't eten?
Yep!quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Degene die al betaald hebben, wat zien jullie achter deze link?
http://final.thebunkeronline.tv/webshop.html
Staan er al keuzes bij wat je kan kiezen voor 't eten?
ik wel de streams maar wacht nog ff met creditsquote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, thx. Nou ja, heb net maar streams met 25 dagen verlengd en 20 credits gekocht.
Nee, doen ze denk ik niks mee. Ik had een stem aan Bobby gegeven, wist niet dat het een credit zou kosten.quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gaan ze niks met die uitslag doen? dat degene die bovenaan staat begint met een lekkere maaltijd oid?
Ja oa tochquote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef Day het volgende:
Yep!
Maar is het de bedoeling dat wij bepalen wat zij eten?
daar zeg je watquote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef lies1958 het volgende:
Niksk bijzonders eigenlijk. Gewoon de dagelijkse boodschappen. Maar je kan ook verdovende middelen bestellen (pillen en wiet) en condooms. Geen maden en wormen!quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja oa toch. Maar vertel, wat staat er
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |