quote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat er allemaal bij me op Photobucket staat
ik dacht, ik wacht ff omdat er op de site staat dat de server overbelast is...quote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Zo. Abonnement en 50 credits. Ik ben er klaar voor.
Heb je bij dat registreren je gegevens gegeven, of gewoon wat ingevuld?quote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit onderschrijf ik.
Eveneens met oprechte streamgroet,
Gert
Is standaard. Om indien nodig te bewijzen dat alle abonnees echt zijn, denk ik.quote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je bij dat registreren je gegevens gegeven, of gewoon wat ingevuld?
Ik zie niet zo`n reden waarom ze mijn adres en telefoonnummer moeten hebben.
Als er betaald wordt is het toch ook een vorm van echt.quote:Op zondag 26 april 2009 13:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is standaard. Om indien nodig te bewijzen dat alle abonnees echt zijn, denk ik.
Eerst registreren, dat bevestigen, dan kopenquote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
Op de site staat, registreren maar ook streams kopen?
tnxquote:Op zondag 26 april 2009 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst registreren, dat bevestigen, dan kopen.
Ik heb me kunnen registreren zonder mijn n.a.w.gegevens in te vullen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er betaald wordt is het toch ook een vorm van echt.
Ik geef toch maar een niet bestaand adres op.
Straks worden mijn gegevens doorverkocht, en krijg ik allerlei ongewenste post thuis.
Vraag je ouders of ze voor je willen betalen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef Pl0x het volgende:
Had k maar genoeg geld pff ben 15 geen ideal shizzle. Maar wil wel the bunker krijgen is er een lieve fokker die mij kan laten meekijken via doorzenden stream ofzo
Mijn echte gegevens. Zijn toch al bekendquote:Op zondag 26 april 2009 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je bij dat registreren je gegevens gegeven, of gewoon wat ingevuld?
Ik zie niet zo`n reden waarom ze mijn adres en telefoonnummer moeten hebben.
50 credits? Shit, dan wordt mijn regenwormen en maden obsessie nog een dure bedoeningquote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Heb dat inmiddels ook gedaan.quote:Op zondag 26 april 2009 13:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen registreren zonder mijn n.a.w.gegevens in te vullen.
Dus dat hoeft niet echt.
Heb er ook nog even 50 credits tegenaan gegooid. Ben benieuwd....quote:Op zondag 26 april 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:32 schreef Starlie het volgende:
Ligt het aan mij of hebben er meer mensen een doodskist in beeld en haperende streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |