Ik dacht tot een uur of 14.00.quote:Op zondag 26 april 2009 09:07 schreef Susi het volgende:
Tot hoe laat blijft men in de Bunker ?
Niet dat lied weer![]()
Volgens mij heb ik gelezen dat ze er maandag om 11 uur moeten zijnquote:Op zondag 26 april 2009 09:22 schreef Biancavia het volgende:
Hoe laat komen morgen de echte bewoners er in?
Dat kan op de site, via ideal.quote:Op zondag 26 april 2009 09:38 schreef hondjes het volgende:
zie nog steeds nergens staan , hoe te betalen.voor de streams.
www.thebunkeronline.tvquote:Op zondag 26 april 2009 09:38 schreef hondjes het volgende:
zie nog steeds nergens staan , hoe te betalen.voor de streams.
mooie capquote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks nee Bart, dat was wel een 1april grap.
Ja, het is echt ontzettende onzin wat hij allemaal lult en niemand die er wat tegenin brengt. Je zou bijna gaan denken dat het de waarheid is wat hij ratelt.quote:Op zondag 26 april 2009 10:35 schreef lies1958 het volgende:
Bart heeft nog nooit gehoord van luisteren naar andere volgens mij.
...
God wat kan ik me hieraan ergeren.
quote:Op zondag 26 april 2009 10:35 schreef lies1958 het volgende:
Richt dan een nieuwe partij op en onderneem actie. Dit is lullen aan de zijkant.
Dat hoef ik niet, dat heeft hij net al zelf verteld dat hij bijna een nieuwe partij met een paar mensen had opgericht.quote:Op zondag 26 april 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Vraag hem er eens naar, zou ik zeggen!
WTFquote:Op zondag 26 april 2009 10:42 schreef NrTH het volgende:
Dat is zijn stijl zei die gister, hij draagt alleen maar wit, niks anders..
Geen idee,quote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
Maar wat krijgen we nu te zien tussen 12 uur vanmiddag en morgenmiddag? Weet iemand dat?
Bart.quote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
Maar wat krijgen we nu te zien tussen 12 uur vanmiddag en morgenmiddag? Weet iemand dat?
Een kerkdienst natuurlijk. Even iets spannends.quote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
Appels?quote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
Dat bijna zei bart zelfquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
Bijna? Raar. Ik heb hier de folders liggen van een al lang opgerichte partij.
Dat laatste zou ik een zwaktebod vinden. Met de kick-off is de bunker begonnen, ook al begint het spel pas maandag.quote:Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
Typisch.
Ik heb trouwens geen idee wat er vandaag nog te zien is. Misschien het geklus om alles voor morgen in orde te brengen, maar ik denk eerder dat het straks over is tot morgen ergens in de vooravond.
Ze hebben alles toch op orde? Bier uit de koelkast en kakkerlakken in de matrassen en dat is hetquote:Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
Typisch.
Ik heb trouwens geen idee wat er vandaag nog te zien is. Misschien het geklus om alles voor morgen in orde te brengen, maar ik denk eerder dat het straks over is tot morgen ergens in de vooravond.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 26 april 2009 11:00 schreef blomst het volgende:
Bart zal toch vanaf morgen wel boven blijven??
Er moet nog wel het eea gebeuren, volgens mij. En ik gok dat er toch TL-buizen vervangen gaan worden.quote:
Tijdens het afwassen bedacht ik nog dat het voor de kijkcijfers waarschijnlijk het beste is als jij nog even door de bunker wandelt.quote:
En er moet nog schoongemaakt worden. Waren ze ook nog niet aan het metselen?quote:Op zondag 26 april 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er moet nog wel het eea gebeuren, volgens mij. En ik gok dat er toch TL-buizen vervangen gaan worden.
Maar wie weet gebeurt het inderdaad wel on stream.
Ik moest wel lachen om dat appelgifje van Akveor op VOL.quote:Op zondag 26 april 2009 11:17 schreef Marrije het volgende:
Tijdens het afwassen bedacht ik nog dat het voor de kijkcijfers waarschijnlijk het beste is als jij nog even door de bunker wandelt.
Ook dat ja.quote:Op zondag 26 april 2009 11:19 schreef Stefan het volgende:
En er moet nog schoongemaakt worden. Waren ze ook nog niet aan het metselen?
Waarom heeft hij die niet op Fok! gezet?quote:Op zondag 26 april 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om dat appelgifje van Akveor op VOL.
Vooral omdat ik een tijdje terug een foto waarop een vriend van me op (het einde van) een feestje verlekkerd in mijn decolleté kijkt, naar hem mailde met de tekst 'How 'bout them apples?'
Weet ik niet.quote:
Een prijzenpot en minimaal 2 salarissen moeten er wel af kunnen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat als de mensen die kijken, al zijn het er niet zo veel, enthousiast zijn, ze wel een volgende serie maken. Ik denk dat de grootste investering inmiddels gedaan is, dus doorgaan zal qua kosten minder lastig zijn.
Jammer dat er nu tot morgenavond niets gebeuren zal vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |