Ja, 6:20. En wat betreft den dumpert, ik sluit me graag aan bij paardenvlees=ok, die zegt: 'wat hangen die tieten laag'. Waarschijnlijk zijn ze van plastic.quote:Op zondag 26 april 2009 04:57 schreef kutstudent_ het volgende:
6:20 is dan de zon al op? Ik weet wel dat ik dat niet af ga wachten, tijd op te tukken. laterpateralilgator.
Nog even een leuk afsluitjertje:
http://www.dumpert.nl/med(...)uur._cup_a_soup.html
dwaas. ga tukken. dat ik was ik nu ga doen trouwens.quote:Op zondag 26 april 2009 05:28 schreef Sapstengel het volgende:
Hoi. De komende 2 uur slaap ik nog niet.
waar goeie muziek? gimmi.quote:Op zondag 26 april 2009 05:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga weer om 06:00Fucking goede muziek nu, maar anders ben ik morgen weer zo moe.
Ik ben momenteel zelf aan het mixen dus dat gaat lastig.quote:
Hahaquote:Op zondag 26 april 2009 05:40 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
dwaas. ga tukken. dat ik was ik nu ga doen trouwens.
Kan wel een aardige vocal worden van een of andere gaar hardcore nummer.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 06:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kan wel een aardige vocal worden van een of andere gaar hardcore nummer.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 08:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ook vrij zinloos, morgen post ie weer een nieuwe.
Ik voorspel een zachte dood voor dit topic.quote:Op zondag 26 april 2009 09:02 schreef iamredleader het volgende:
Wordt dit dan het ochtend-bagger topic?
quote:Op zondag 26 april 2009 09:10 schreef iamredleader het volgende:
Niet als wij hem keihard volbaggeren
Ik ben daar niet zo goed in, hoe gaat dat precies?quote:Op zondag 26 april 2009 09:10 schreef iamredleader het volgende:
Niet als wij hem keihard volbaggeren
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 09:39 schreef sig000 het volgende:
Ik heb geen idee? Het verandert steeds hier.
Geen regen hier, wel een standaard grijze ochtend.quote:Op zondag 26 april 2009 09:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Net als het weer!
Gisteren lekker zon en vanmnacht regen...je kan er geen pijl op trekken!
Hier ookquote:Op zondag 26 april 2009 09:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen regen hier, wel een standaard grijze ochtend.
quote:
Je volgende zinloze post moet je gewoon in dit topic maken.quote:
Ik zal niet terugtrappenquote:
Ik weiger op deze post te reageren.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent wat vroeg nog, kan de TT naar "tong gaat slapen"?
Twee varkens geslacht. Blinde oma geholpen met oversteken. Ze wilde niet ik heb haar gedwongen. Muurtje gemetseld met Dutroux. Tanden gepoetst met een chloormiddel. Een koe aan zijn staart getrokken.quote:
Ben zelf met de biografie bezigquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef murp het volgende:
echt tong , dat ze over jou nog geen boek hebben geschreven![]()
Het is dan ook een Tong80 original hequote:
Ik heb meer slotjes dan jij posts hebtquote:
Ga er wel van uitquote:
Poepgrappen hou ik me ook verre van.quote:
Nee ik moet steeds vaker en de laatste druppels zijn het zwaarst.quote:
De dokter, wat denkt die ervan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik moet steeds vaker en de laatste druppels zijn het zwaarst.
Die vond me voor lul staanquote:
Ik ga zo ff scheiten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Pissing the night away
Pissing the night away
je bent te laat denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Is het al gebeurt of ben ik nog op tijd?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Klote!
En nu...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]Teveel moeite omdat ik via proxy zit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Overmorgen denk ikquote:
tuurlijk, dit is geen democratiequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:06 schreef tong80 het volgende:
Waar blijft het slotje ?
Omdat er mods in slowchatten mag ie open blijven
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:13 schreef murp het volgende:
[..]
dat krijg je van je eigen sperma doorslikken
Ik vroeg niet naar je eigen ervaringenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:13 schreef murp het volgende:
[..]
dat krijg je van je eigen sperma doorslikken
Je hebt 'm ook in de andere topics gezien? Ik had 'm toch onder de Ctrl + V staan, dus ja...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef Kjelleke het volgende:
stoeprand heeft een nieuw plaatje gevonden on the websss...
ik mag dat wel
ik ben een notoire Stoeprand-volger, ik zie alles.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je hebt 'm ook in de andere topics gezien? Ik had 'm toch onder de Ctrl + V staan, dus ja...
IK BEN ZELFS NIET MEER VEILIG OP HET INTERNETquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:25 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
ik ben een notoire Stoeprand-volger, ik zie alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |