Ik heb meer slotjes dan jij posts hebtquote:
Ga er wel van uitquote:
Poepgrappen hou ik me ook verre van.quote:
Nee ik moet steeds vaker en de laatste druppels zijn het zwaarst.quote:
De dokter, wat denkt die ervan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik moet steeds vaker en de laatste druppels zijn het zwaarst.
Die vond me voor lul staanquote:
Ik ga zo ff scheiten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Pissing the night away
Pissing the night away
je bent te laat denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Is het al gebeurt of ben ik nog op tijd?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Klote!
En nu...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]Teveel moeite omdat ik via proxy zit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |