Alfred!quote:Op zondag 26 april 2009 09:28 schreef iamredleader het volgende:
Bijna, D_Hartog!
Ik wist het weer zodra ik m'n eigen post terug zag, maar moest even op de ontkenning wachtenquote:
Dat was hem wel.quote:Op zondag 26 april 2009 09:35 schreef iamredleader het volgende:
Was dat niet de 3-mile-island reactor?
The Fonz! (Arthur Fonzarelli)quote:Op zondag 26 april 2009 09:40 schreef iamredleader het volgende:ik loop als een trein!
Henry Winkler speelde in een Amerikaanse tv-serie in de jaren 70 een immens populair karakter. Hoe heette zijn karakter?
Jij bent er snel bij!quote:
De drank komt iig uit de Caribean, althans, daar maken ze altijd reclame meequote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef sig000 het volgende:
Malibu ligt in Amerika.
Dat is iig goed, maar nu nog welk eiland?quote:Op zondag 26 april 2009 10:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De drank komt iig uit de Caribean, althans, daar maken ze altijd reclame mee
Bij 'easy going' zou ik idd ook aan Jamaica denken.. Haïti dan?quote:Op zondag 26 april 2009 10:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is iig goed, maar nu nog welk eiland?
Barbados!quote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hoofdstad is Bridgetown.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef De_Hertog het volgende:
Naar aanleiding van je komische ondertitel:
666 staat bekend als 'the number of the beast', het getal waaraan de duivel te herkennen is. Maar recent onderzoek van de oudst beschikbare teksten leert dat het waarschijnlijk om een spelfout of foute overschrijving gaat.
Wat is het 'echte' Getal van het Beest?
Het gaat om één schrijffout, niet driequote:Op zondag 26 april 2009 10:26 schreef Susi het volgende:
444 ofzo ?
quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het gaat om één schrijffout, niet drie
De oudste teksten van de bijbel werden nog niet met Arabische nummers geschrevenquote:Op zondag 26 april 2009 10:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hmmm....ik dacht dat hij ondersteboven werd gelezen!
quote:Op zondag 26 april 2009 10:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De oudste teksten van de bijbel werden nog niet met Arabische nummers geschreven
Doe mij die link ook eens, ik weet het antwoord toch nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WAUW!!!! Heb er net ff wat over gelezen maar dat is echt interessant!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Number_of_the_Beast is een mooi uitgangspunt.quote:Op zondag 26 april 2009 10:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe mij die link ook eens, ik weet het antwoord toch niet
Interbrew?quote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
Laat ik dan een andere vraag stellen, want als ik hints ga geven naar het getal wordt het toch maar prijsschieten. Het antwoord was overigens 616.
Welk bedrijf is de grootste bierbrouwer ter wereld?
Interbrew was nummer 3. Ze zijn wel deel van wat inmiddels, door overnames, de grootste is.quote:
InBev is al een stapje verder, maar ze zijn inmiddels nog een overname en naamswijziging verder.quote:Op zondag 26 april 2009 10:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Inbev?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |