Co-op campaign?!!! Het zal wel niet.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Co-Op screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en stel dat je Oblivion na 1 uur al weglegde omdat het zo godvergeten saai was, zal je dan dezelfde mening zijn toegedaan bij FO 3?quote:Op maandag 27 april 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt aan je karma heh, de enige mensen die mij aanvallen zijn raiders. In mijn hometown krijg ik zelfs bij elk bezoek kadootjes, zo aardig vinden ze me
Overigens is Fallout 100000 keer beter dan Oblivion.
Nou, ik heb dat gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef Platina het volgende:
[..]
en stel dat je Oblivion na 1 uur al weglegde omdat het zo godvergeten saai was, zal je dan dezelfde mening zijn toegedaan bij FO 3?
Helemaal mee eens, coop zou echt fantastisch zijn. Multiplayer kan me verder niet boeien.quote:Op maandag 27 april 2009 10:56 schreef Platina het volgende:
Schrap die multiplayer nou verdomme, liever een co-op of 2 uur extra gameplay in de singeplayer.
Omdat dat tenkoste gaat van de prestaties.quote:Op maandag 27 april 2009 14:24 schreef RedemptioN het volgende:
sowieso snap ik niet waarom er zo weinig games met co-op zijn, terwijl dat toch 1 van de meest gewilde feature is bij games...
Ja, het is lastig de graphics en framerate nog op orde te krijgen. Ook moet de gameplay vaak aangepast worden. Je ziet dat games die er vanaf het allereerste moment mee beginnen (Gears of War), het wél goed doen. Het kan dus wel, maar is erg lastig te maken.quote:Op maandag 27 april 2009 14:30 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Omdat dat tenkoste gaat van de prestaties.
punt is dat je het natuurlijk op 2 schermen moet zien en stabiel moet lopen ja, maar dan gooien ze de graphics iets omlaag, omdat het scherm toch door 2en gesplitst is zie je sowieso al minder detail dan wanneer je het in singleplayer speelt...tenminste dat is zoals ik het ervaar ^^quote:Op maandag 27 april 2009 14:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, het is lastig de graphics en framerate nog op orde te krijgen. Ook moet de gameplay vaak aangepast worden. Je ziet dat games die er vanaf het allereerste moment mee beginnen (Gears of War), het wél goed doen. Het kan dus wel, maar is erg lastig te maken.
Kans dus dat de demo hier wel al op 7 mei uitkomtquote:Nieuws | 27 april 2009 - Sony Computer Entertainment heeft zojuist bevestigd dat inFamous vanaf 29 mei in de Europese winkels ligt. De game verschijnt drie dagen eerder, op 26 mei, in Noord-Amerika. Oorspronkelijk stond inFamous gepland voor een release in juni, maar na het behalen van de gouden status besloot men de game vroeger uit te brengen.
Op 21 mei wordt alvast een voorproefje, in de vorm van een demo, vrijgegeven via het PlayStation Network. Diezelfde demo wordt echter al op 7 mei beschikbaar gesteld voor Amerikaanse pre-orders.
Ik heb fallout een tijdje gespeeld, maar ik vond het toch erg jammer van die domme monsters en ghouls. Ik heb het niet zo op dat on-realistische randjequote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
FO3 is wel prima te spelen. Je merkt wel heel sterk de invloeden van Oblivion.Het enige dat ik jammer vind is het feit dat praktisch ELKE karakter die je tegen komt met je gaat knokken. Ik wil ook wel eens iemand tegen komen waar ik een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren
quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Co-Op screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Death match
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Treasure
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Uncharted 2
-Multiplayer co-op for 3 players. Different story than single player. Zones/actions in the map requiered for 2/3 players. Mini bosses in each section. Players will revive after a few seconds (lees if the other players helkp to revive)
-Deathmatch. 4vs4 you can choose two skills. And you need to explore like in Uncharted 1 to find the strongest weapons.
-Capture the treasure, is like CTF. 4vs4 trying to steal treasures from the enemy base.
Gamespot Multiplayer Hands-on & Video Interviewquote:We managed to keep the secret completely safe for over a year and a half
quote:Sony has revealed that everyone who buys inFamous in the US will receive a bonus - access to the multiplayer beta test for Uncharted 2.
This is a US-specific promotion, but Sony has told Eurogamer that it's working on something for Europe that will be announced in due course.
Multiplayer Designer Interview HDquote:Evan Wells: I want to start off and emphasize the fact that we have not taken our eye off the single player adventure at all. This is in addition to. In every way the single player adventure is just as important as it ever has been.
Lol ik ook! Ebay?quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Demon Souls gekocht![]()
4 May shipment
[ afbeelding ]
Donequote:Op maandag 27 april 2009 21:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Maar wij zijn dan ook bizar goed![]()
Voeg me even toe op psn
Als ie al komt hierquote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef RedemptioN het volgende:
graag of niet he, wil je de man zijn...met een game die hier nog niet is, of wil je een loser zijn die altijd de laatste is met het kopen van zijn games?!?!!
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review (9/10!)quote:Demon's Souls is a dark medieval adventure. It is basically an open-ended action RPG with real-time combat, a fully customizable avatar with ten different classes, and stat leveling and skill acquisition.
quote:It's not a hack-and-slasher, though Demon's Souls incorporates the best elements of that genre into its accomplished weapons combat. The pace is slower, and you can learn to use magic, miracles, ranged attacks, scavenged items and enchanted equipment to give you a wealth of alternatives to slicing things up with a sword.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |