Wat?quote:
Stofzuigerquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Gkhn het volgende:
Hoe krijg je t stof dat in de ps3 zit eruit?
quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Gkhn het volgende:
Hoe krijg je t stof dat in de ps3 zit eruit?
FO3 is wel prima te spelen. Je merkt wel heel sterk de invloeden van Oblivion.Het enige dat ik jammer vind is het feit dat praktisch ELKE karakter die je tegen komt met je gaat knokken. Ik wil ook wel eens iemand tegen komen waar ik een fatsoenlijk gesprek mee kan voerenquote:Op zondag 26 april 2009 13:31 schreef whataboutit het volgende:
ik zoek eigelijk een spel in de trant van Fallout3, maar dan zonder de gemuteerde wezens. Maar alleen normale mensen, verder hetzelfde idee als fallout. Bestaat er zoiets?
Ligt aan je karma heh, de enige mensen die mij aanvallen zijn raiders. In mijn hometown krijg ik zelfs bij elk bezoek kadootjes, zo aardig vinden ze mequote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
FO3 is wel prima te spelen. Je merkt wel heel sterk de invloeden van Oblivion.Het enige dat ik jammer vind is het feit dat praktisch ELKE karakter die je tegen komt met je gaat knokken. Ik wil ook wel eens iemand tegen komen waar ik een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Ik moest toch wat uitpikken dan voor de zoveelste keer voor inFamous, God of War III of Uncharted 2 te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |