In het volgende seizoen heeft het virus in Jack in een bloeddorstig monster veranderd.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn als Tony Jack overhaalt en ze volgend seizoen samen slecht zijn
Haha jaquote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn als Tony Jack overhaalt en ze volgend seizoen samen slecht zijn
Nee, ik geloof wel graag in het goed in mensen.(niet dat dat blijkt uit mijn vorige reactie) En ik vond Tony toch wel altijd een bikkel (vooral in het seizoen waar die michelle weer ging terug veroveren) maar alleen boosheid, of brainwashing ain't gonna cut it.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:07 schreef Wytze het volgende:
Wie steunt mijn slechte-tweelingbroer theorie
Was de 'dood' van Kim niet de reden dat hij iedereen in een rap tempo doodschoot in dat gebouw bij de haven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Hopelijk gaat Jack Kim helpen net als aan het einde van seizoen 1. Dat was echt een van de mooiste momenten van 24 ooit, met die 2 pistolen alles kapot raggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt wel. Die cop bij de metro.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef Jivis het volgende:
Had de hele tijd het idee dat ik naar een oude aflevering zat te kijken. Echt niets was origineel.
Geweten? Tony heeft dat backup plan met Kim bedacht, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:05 schreef Richardfun het volgende:
Tony moet geweten hebben van het 'backup plan'. Ik denk dat Jack Tony alsnog afmaakt nu, hij moet niet aan het meest weerloze blondje in 24's Amerika komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |