Ik kijk de 350mb versie. Vooral omdat de speler op mn pc waarmee ik kijk hapert bij die grote. Iemand die een speler aan kan raden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Stienn het volgende:
Welke kijken jullie altijd? de gewone van 350 mb of de versie van 1,09 gb?
heb de laatste de versie van 1,09 gb gezien! Toch best wat verschil!
Je moet een redelijk sterke pc hebben ja. En videokaart natuurlijk. Op mijn vorige pc ging het ook nog niet goed. Deze nieuwe heb ik een paar maanden en de 720p en ook de 1024p versies spelen nu perfect.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik kijk de 350mb versie. Vooral omdat de speler op mn pc waarmee ik kijk hapert bij die grote. Iemand die een speler aan kan raden?Kan natuurlijk ook zijn dat mn pc gewoon kut is.
Ah, dan zal dat het zijn. Ik gebruik mn pc eigenlijk alleen voor downloaden, en dus 24 kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet een redelijk sterke pc hebben ja. En videokaart natuurlijk. Op mijn vorige pc ging het ook nog niet goed. Deze nieuwe heb ik een paar maanden en de 720p en ook de 1024p versies spelen nu perfect.
350, weinig ruimte op hd, laptop trekt het maar net en voldoet voor mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Stienn het volgende:
Videokaart maakt in 9 van de 10 gevallen echt geen drol uit aangezien veruit de meeste spelers en codecs enkel softwarematig werken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet een redelijk sterke pc hebben ja. En videokaart natuurlijk. Op mijn vorige pc ging het ook nog niet goed. Deze nieuwe heb ik een paar maanden en de 720p en ook de 1024p versies spelen nu perfect.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Videokaart maakt in 9 van de 10 gevallen echt geen drol uit aangezien veruit de meeste spelers en codecs enkel softwarematig werken.
Matige aflevering, veel te veel sidestory. Lekker boeiend of die Hodges doodgaat of niet en wie er verantwoordelijk voor is, dat zoeken ze allemaal maar uit als er geen tikkende klok is.
De eerste rar downloaden, uitpakken, direct kijken, en tijdens het kijken de rest van de rars uitpakken wanneer deze binnen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef Mirel het volgende:
streamend 720p's kijken? Vanuit waar naar waar?
Met een beetje verbinding heb je de hele 720p versie ook binnen in een paar minuten, dus dat kijken terwijl je download lijkt ook wat overbodig. Tenzij je nog een langzame verbinding hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De eerste rar downloaden, uitpakken, direct kijken, en tijdens het kijken de rest van de rars uitpakken wanneer deze binnen zijn.
Beetje zoals YouTube werkt, kijken en downloaden tegelijkertijd. Binnen een minuut start de video.
Feitelijk is het eerder "progressief downloaden" dan echt streamen.
Als jouw internetverbinding snel genoeg is om een 720p aflevering van 24 in een paar minuten te downloaden (20 mbit), dan kun je met progressief downloaden in 20 seconden al beginnen met kijken, in plaats van 7 a 8 minuten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met een beetje verbinding heb je de hele 720p versie ook binnen in een paar minuten, dus dat kijken terwijl je download lijkt ook wat overbodig. Tenzij je nog een langzame verbinding hebt natuurlijk.
Tja, het is maar hoe je het op wilt vatten natuurlijk. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je zo'n opmerking al denigrerend vindt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:20 schreef Geqxon het volgende:
Overigens vind ik "tenzij je nog een langzame verbinding hebt" nogal denigrerend, alsof je ouderwets bent met minder dan 20 megabit.
Je kunt er gewoon niet tegen dat progressief downloaden FTW is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, het is maar hoe je het op wilt vatten natuurlijk. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je zo'n opmerking al denigrerend vindt.
Soms maakt het wel uit hoor. Kijk eens naar de 720p My Name Is Earl aflevering van gisteren:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:19 schreef Merel het volgende:
Pff, ik kijk gewoon baggerkwaliteit online met streaming video, alsof het verhaal minder goed wordt als ik een paar pixeltjes minder zie ofzo
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Soms maakt het wel uit hoor. Kijk eens naar de 720p My Name Is Earl aflevering van gisteren:
[ afbeelding ]
Briljant.
Ik snap het zelf ook niet meer. Misschien heb ik een verkeerd bericht gequote ofzo? Geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet meer. Misschien heb ik een verkeerd bericht gequote ofzo? Geen idee.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:28 schreef Jivis het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland niet de vader van Renee Walker's achterneef? Was de uitgelezen mogelijkheid geweest.
Een beetje net als jouw berichten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:32 schreef TC03 het volgende:
Kan het nog voorspelbaarder en saaier worden?
Ja maar kijk, dat soort dingen mis ik nooit, want dat vertellen ze op Fok dan wel weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Soms maakt het wel uit hoor. Kijk eens naar de 720p My Name Is Earl aflevering van gisteren:
[ afbeelding ]
Briljant.
Inderdaad, ik denk dat veel mensen het Jack-held-van-de-dag karakter missen dit seizoen. Dat Rene ook effe tegen die Moslim gaat vertellen dat Jack ziek is en dood gaat vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad, Jack die constant loopt te kreunen en zegt "I'm fine" heb ik nou al vaak genoeg gezien. Dit is niet tof.
1gb versie omgezet naar WMVHD met NL subs. Ik kijk dat dan via m'n Xbox 360 op m'n LCD TV. En met 5.1 geluid via m'n versterker. Anders zou ik het niet kijken. PC geluid is erg slecht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Stienn het volgende:
Ik wil op z'n minst een verklaring hebben voor zijn wangedrag.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor het eerst wil ik Tony nu echt dood hebben, en dit keer moet ie dat blijven ook! Ze hebben zijn personage helemaal naar de klote geholpen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:14 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik wil op z'n minst een verklaring hebben voor zijn wangedrag.
Maar persoonlijk geef ik Tony helemaal gelijk. Hij heeft het land diverse malen gered. Zijn dank:
-5 jaar gevangenis straf
-Verliest zijn Vrouw (Michelle)
En zelfs alle dingen die hij "vandaag" heeft gedaan. Hele basis met raketten opgeblazen werd hem nog niet in dank afgenomen. Hij werd gewoon geboeit. En na Jack z'n preek tegen President Taylor zei ze "I will think about it Jack". Zonder Tony was a) de president dood b)alle US troepen teruggetrokken uit Sangala C)die minister van sangala in handen van die neger d)honder duizenden doden door dat gas.
Stank voor dank - ik geef hem groot gelijk.
Haha, die fipo daarquote:Op maandag 11 mei 2009 09:14 schreef qu63 het volgende:
'Harde verhoren redden honderdduizenden levens'
En de quote "Ik heb er geen spijt van. Ik denk dat het helemaal juist was om te doen" is net Jack Bauer
Of zal Cheney 24 gekeken hebben?
Maar blijkbaar had Tony deze slechte plannen al vanaf het begin af aan, dus dan maken die eerdere acties ook niet veel goed. Ik kan het best begrijpen als hij een wrok houdt tegen de regering (hoewel dit alweer een andere regering is dan ten tijde van Michelle), maar zoveel onschuldige burgers vermoorden die hij voorheen bij CTU juist probeerde te beschermen, valt niet goed te praten. Het lijkt me ook niet dat Michelle nu trots op hem kan zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:14 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik wil op z'n minst een verklaring hebben voor zijn wangedrag.
Maar persoonlijk geef ik Tony helemaal gelijk. Hij heeft het land diverse malen gered. Zijn dank:
-5 jaar gevangenis straf
-Verliest zijn Vrouw (Michelle)
En zelfs alle dingen die hij "vandaag" heeft gedaan. Hele basis met raketten opgeblazen werd hem nog niet in dank afgenomen. Hij werd gewoon geboeit. En na Jack z'n preek tegen President Taylor zei ze "I will think about it Jack". Zonder Tony was a) de president dood b)alle US troepen teruggetrokken uit Sangala C)die minister van sangala in handen van die neger d)honder duizenden doden door dat gas.
Stank voor dank - ik geef hem groot gelijk.
Hij is BOOS.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar inderdaad, ik wil ook graag een goede verklaring of motivatie voor zijn vreemde gedrag nu.
Het zou geniaal zijn als Tony Jack overhaalt en ze volgend seizoen samen slecht zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Jack zijn daden worden ook niet altijd beloond, maar die zie je ook niet een virus op de inwoners afvuren als soort van wraak. DIe mensen hebben er bovendien helemaal niets mee temaken ook.
In het volgende seizoen heeft het virus in Jack in een bloeddorstig monster veranderd.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn als Tony Jack overhaalt en ze volgend seizoen samen slecht zijn
Haha jaquote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn als Tony Jack overhaalt en ze volgend seizoen samen slecht zijn
Nee, ik geloof wel graag in het goed in mensen.(niet dat dat blijkt uit mijn vorige reactie) En ik vond Tony toch wel altijd een bikkel (vooral in het seizoen waar die michelle weer ging terug veroveren) maar alleen boosheid, of brainwashing ain't gonna cut it.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:07 schreef Wytze het volgende:
Wie steunt mijn slechte-tweelingbroer theorie
Was de 'dood' van Kim niet de reden dat hij iedereen in een rap tempo doodschoot in dat gebouw bij de haven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Hopelijk gaat Jack Kim helpen net als aan het einde van seizoen 1. Dat was echt een van de mooiste momenten van 24 ooit, met die 2 pistolen alles kapot raggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt wel. Die cop bij de metro.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef Jivis het volgende:
Had de hele tijd het idee dat ik naar een oude aflevering zat te kijken. Echt niets was origineel.
Geweten? Tony heeft dat backup plan met Kim bedacht, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:05 schreef Richardfun het volgende:
Tony moet geweten hebben van het 'backup plan'. Ik denk dat Jack Tony alsnog afmaakt nu, hij moet niet aan het meest weerloze blondje in 24's Amerika komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |