Dat maak jij er van. Ik constateer slechts dat er geen verband bestaat tussen bitchy danwel lief zijn en de bereidheid om decolletés te delen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
oh, je wilt gewoon beide! Lief èn met een decolleté dat jou bekoort!
quote:
Als jij nu eens een leuk shirtje aan trekt en dan langzaam met je vinger tussen je borsten het shirtje naar beneden trekt.. dan geef ik wel aan wanneer het diep is en wanneer het te diep isquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer is het diep?
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef liefie_ het volgende:
ennuh, kan een decolleté wel te diep zijn?
nou ja dat ligt maar net aan het moment en de situatie als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.
Als er één Pien85 over de dam is...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef Pien85 het volgende:
Leuke TTIk verwachtte half een hele rits foto's van mooie decolletés... Maar helaas
Zelfs ik heb mijn grenzen. En als het om decolletés gaat dan is het zichtbaar zijn van de navel in het decolleté grensoverschrijdend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:56 schreef liefie_ het volgende:
nou ja dat ligt maar net aan het moment en de situatie als je het mij vraagt
van mij hoef het ook niet zoooooo laagquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn grenzen. En als het om decolletés gaat dan is het zichtbaar zijn van de navel in het decolleté grensoverschrijdend.
Gezien je OP.. is dat de manier waarop je geadoreerd wil worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij nu eens een leuk shirtje aan trekt en dan langzaam met je vinger tussen je borsten het shirtje naar beneden trekt.. dan geef ik wel aan wanneer het diep is en wanneer het te diep is
Naveltruitjes met flink decolletéquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.
Mijn decolleté is alleen voor insidersquote:
Dan zie je de navel niet in als onderdeel van het decolleté maar onder het naveltruitje. Dat kan dan weer wel.quote:
You know what I wantquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe...
[..]
Gezien je OP.. is dat de manier waarop je geadoreerd wil worden?
Ik adoreer nog even door...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef liefie_ het volgende:
maar binnenshuis sta ik voor een boel open (en een verlaten weiland, rustig plekje in het bos etc je snapt me wel)
Tonight, inside youquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn decolleté is alleen voor insiders
FMTA!quote:
quote:
quote:
Met het juiste figuur kan het erg mooi zijn, al zijn er maar weinigen bij wie het echt mooi is. Mijzelf incluis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef liefie_ het volgende:
naveltruitjes vind ik zoooo niet tof
owja ik ging
De mens heeft van oorsprong maar één functie en dat is voortplanten. Wees blij dat Snuit en ik ons nog bewust zijn van deze functie. Blijkbaar is de beschaving nu zover dat je je daar voor moet schamen...quote:
Uhuh. grootmuil.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal me wel gaan schamen onder de dekens bij een nakende Pien
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal me wel gaan schamen onder de dekens bij een nakende Pien
Voor mij alleen nog de lusten van dat ritueel , maar geen lasten meer erbij hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mens heeft van oorsprong maar één functie en dat is voortplanten. Wees blij dat Snuit en ik ons nog bewust zijn van deze functie. Blijkbaar is de beschaving nu zover dat je je daar voor moet schamen...
Gaat dit nu nog steeds over je decolleté?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op die 2 van mij, maar daar heb ik echt mijn handen wel vol aan
maar mijn grote vraag is... wanneer word jij weer single?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor mij alleen nog de lusten van dat ritueel , maar geen lasten meer erbij hoor
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op die 2 van mij, maar daar heb ik echt mijn handen wel vol aan
Diezelfde vraag geldt natuurlijk ook voor jou.quote:
Grote mondquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
jaaaaaaah.. ik weet het!
Coco en galiaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Heb je ook namen voor die twee?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog steeds over je decolleté?
ROFL, nee, zover ga ik niet. Het ging over mijn kids. En die hebben wel namen natuurlijkquote:
Nee, en gezien je gedraaikont ga ik daar ook nooit achter komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je wat ik met mijn mond kan doen
I knowquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
ROFL, nee, zover ga ik niet. Het ging over mijn kids. En die hebben wel namen natuurlijk
Ik weet niet eens of ik dat nog wel ooit ga wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar mijn grote vraag is... wanneer word jij weer single?!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ach volgens mij heeft iedereen er wel ooit in een lollige bui namen voor gekregen van vriendlief? Niet, oh.
Ik hoop dat jeh et ook niet niet wordt, maar ik hoop dat je het wel wordtquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik dat nog wel ooit ga worden![]()
Maar als ik het ben, ben jij de eerste die het hoort.
Heb je daar ook al een lijstje voor?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
Ik weet niet eens of ik dat nog wel ooit ga worden![]()
Maar als ik het ben, ben jij de eerste die het hoort.
geen lijstje, 1 persoon..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar ook al een lijstje voor?
Ik weet wat je bedoelt. Maar dan krabbel je net zo hard terug als je nu bij Pien doet, wedden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jeh et ook niet niet wordt, maar ik hoop dat je het wel wordtje weet wel hoe ik het bedoel
Eentje is genoeg, aangezien zbbrox en snuit me toch al wilden delen. Ik ga er gewoon van uit dat snuit op weg hiernaartoe dan zbbrox op haaltquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar ook al een lijstje voor?
Alleen maar recht op en neer is niet leuk, er moet een twist aan zittenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, en gezien je gedraaikont ga ik daar ook nooit achter komen
Vast wel jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Maar dan krabbel je net zo hard terug als je nu bij Pien doet, wedden?
Beth Hartquote:
NOOOOOOOOOOOOOOO WAAAAAAAAAAAY!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eentje is genoeg, aangezien zbbrox en snuit me toch al wilden delen. Ik ga er gewoon van uit dat snuit op weg hiernaartoe dan zbbrox op haalt
Maak dr maar weer iets banaals van jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen maar recht op en neer is niet leuk, er moet een twist aan zitten
Wat ik nu luister is op YouTube geeneens terug te vinden.quote:
Ah, de positie van de derde hond is nog niet vergeven zie ik...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Eentje is genoeg, aangezien zbbrox en snuit me toch al wilden delen. Ik ga er gewoon van uit dat snuit op weg hiernaartoe dan zbbrox op haalt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maak dr maar weer iets banaals van ja
Hahaha, je wilt gewoon een telefoonboom opstellen hiervoor? Ik hoop dat die gewoon in de kast gaat liggen verstoffenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de positie van de derde hond is nog niet vergeven zie ik...
Nee... want nu krabbel je wéér terug...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik las iets anaals...
maar maar maar, nee, ik hou mijn snuit wel
Dan zal ik nooit weten of het iets isquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik nu luister is op YouTube geeneens terug te vinden.
[ afbeelding ]
*Leave The Light On aanzet*quote:
Niet per sé, ik ben gewoon die ene die er met het spreekwoordelijke been vandoor gaat waar de andere twee om vechten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, je wilt gewoon een telefoonboom opstellen hiervoor? Ik hoop dat die gewoon in de kast gaat liggen verstoffen
Nou ja, ze had het over gedraaikont dus wat dat betreft is het ook niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik las iets anaals...
maar maar maar, nee, ik hou mijn snuit wel
Het is vreselijk, maar dat maakt het zo briljant.quote:
Mooi nummerquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit weten of het iets is.
[..]
*Leave The Light On aanzet*
Nu denk ik weer aan jouw en Pien der kont en ben ik instant geil..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ze had het over gedraaikont dus wat dat betreft is het ook niet zo vreemd hoor
Mijn kont is veel te dik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu denk ik weer aan jouw en Pien der kont en ben ik instant geil..
Als ik een vrouw was zou ik spontaan droogvallen van jouw gruwelijke mishandeling van de Nederlandse grammatica.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu denk ik weer aan jouw en Pien der kont en ben ik instant geil..
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik spontaan droogvallen van jouw gruwelijke mishandeling van de Nederlandse grammatica.
Stom dat de originele versie nergens te vinden is...quote:
Doe Maar! Mijn instant-vrolijk-zijn muziek!quote:
ik vond deze muziekstijl al niet echt bij je passenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stom dat de originele versie nergens te vinden is...
Jij bent nog niet volledig op de hoogte van waar ik allemaal naar luister...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
ik vond deze muziekstijl al niet echt bij je passen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin was leuk
en ik ben moe nu
maar voldaan enzo.
Zometeen naar bed denk ik
JBquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin was leuk
en ik ben moe nu
maar voldaan enzo.
Slaap lekker JB! heb je gemist!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin was leuk
en ik ben moe nu
maar voldaan enzo.
Natuurlijk niet. Net zomin als jij bij mij. Maar ik schat je toch in als iemand die dit soort muziek niet echt weet te waarderen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet volledig op de hoogte van waar ik allemaal naar luister...
Gaat het dan over het hiphop deel of het harde gitaren deel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
Natuurlijk niet. Net zomin als jij bij mij. Maar ik schat je toch in als iemand die dit soort muziek niet echt weet te waarderen.
De herriequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat het dan over het hiphop deel of het harde gitaren deel?
Arnhem?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Eerst foto's
Maar wel alleen van beesten, mn kindjes ga ik nu even niet delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg gewoon maar even niks...quote:
Begrijp me goed, ik hou van rock. Maar dat geschreeuw gaat me toch echt te ver hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon maar even niks...![]()
Ter compensatie dan maar een mooi liedje van Doe Maar...
Die is leuheuk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en een lieve Tapirfoto
[ afbeelding ]
De zanger van Tool wil ook nog wel een schreeuwen, dus helemaal vrijuit ga ik al niet...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
Begrijp me goed, ik hou van rock. Maar dat geschreeuw gaat me toch echt te ver hoor.
Helemaal zonder mij?quote:
Ik heb ook veel foto's van zequote:
I'm afraid so...quote:
Oow toch niet helemaal genegeerdquote:
Net zoals dat jij mij niet snapt, snap ik jou soms ook nietquote:
Alleen geef ik het aan wat ik niet snap en jij nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net zoals dat jij mij niet snapt, snap ik jou soms ook niet
En dat ga ik hier ook zeker niet doen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen geef ik het aan wat ik niet snap en jij niet
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zanger van Tool wil ook nog wel een schreeuwen, dus helemaal vrijuit ga ik al niet...
doei meissiequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat ga ik hier ook zeker niet doen!
Nou ja, film, nu
Je hebt mn nummer en alle andere middelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat ga ik hier ook zeker niet doen!
Nou ja, film, nu
quote:
Hoe was het? Ik had ook wel willen gaan..quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:12 schreef Howl het volgende:
'Avond. Ik ben weer thuis.
En KnuffelZacht, nog bedankt voor het organiseren van de mini-meet in Scheveningen!
Ik had iets warmer weer verwacht, en had me ook daarop gekleed. Dat was niet slim.quote:
Vanavond is het voor mij allemaal herrie. Ben blijkbaar niet in de juiste stemming. Al is dit toch ander geschreeuw dan dat van straksquote:
Klopt, MJK schreeuwt als geen ander...quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
Vanavond is het voor mij allemaal herrie. Ben blijkbaar niet in de juiste stemming. Al is dit toch ander geschreeuw dan dat van straks
Ik zit de hele avond al muziek als Milow, Jack Johnson en Joshua Radin te luisterenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, MJK schreeuwt als geen ander...![]()
Waar ben je wel aan toe vanavond?
Jammer hoor... De eerste ingevingen zijn toch altijd het beste. Die moet je niet backspacen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef DR34M3R het volgende:
En ik heb mezelf straks een borrel ingeschonken. Met als resultaat dat mijn backspace nu overuren draait
Wel als je eerste ingevingen onleesbaar zijn door tikfoutenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer hoor... De eerste ingevingen zijn toch altijd het beste. Die moet je niet backspacen!
Het gaat met name om typefouten. En inderdaad heel af en toe om dingen waarvan ik denk dat ik ze beter anders kan formuleren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer hoor... De eerste ingevingen zijn toch altijd het beste. Die moet je niet backspacen!
JB snapt mequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel als je eerste ingevingen onleesbaar zijn door tikfouten
Dan ben je er hier nog eentje vergeten...quote:
... of die maakt zonder drank om dezelfde reden ook regelmatig gebruik van de backspace.quote:
Je zit me te klieren nu hè?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je er hier nog eentje vergeten...
[..]
Dat geeft toch niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef DR34M3R het volgende:
En ik heb mezelf straks een borrel ingeschonken. Met als resultaat dat mijn backspace nu overuren draait
Nee hoor, dat valt wel mee stiekem, meeste tikfouten die ik maak haal ik niet eens terug.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:34 schreef AirwiN het volgende:
... of die maakt zonder drank om dezelfde reden ook regelmatig gebruik van de backspace.
Hoe is het met Bokito?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een heerlijke dag gehad trouwens, het weer was mooi en de dierentuin ook en de kindjes hebben zich heel goed vermaakt
Ja en nee, er zit wel degelijk nog een fout in die zin...quote:
mequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee, er zit wel degelijk nog een fout in die zin...
Die heb ik niet gezien.quote:
Tsja het is een beroemdheid en hij is vader geworden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Ik vind filelopen in een dierentuin wat te ver gaan eigenlijk
quote:
Niet? Het gaat me met name om.. ?quote:
We zitten nu officieel allebei op een andere golflengte.quote:
Ik zie het niet. En als je het me niet verteld, kan ik zometeen niet slapen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zitten nu officieel allebei op een andere golflengte.Zullen we een gemeenschappelijk onderwerp kiezen wat veel interessanter is?
Laten we Truth or dare doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zitten nu officieel allebei op een andere golflengte.Zullen we een gemeenschappelijk onderwerp kiezen wat veel interessanter is?
Ik heb het fout zie ik net... Dus het ligt aan mij...quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zie het niet. En als je het me niet verteld, kan ik zometeen niet slapen..
Ja dat zeg je nu. Maar zeg je dat niet alleen om van mijn gezeur af te zijn?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het fout zie ik net... Dus het ligt aan mij...
Een dare voor jou om mee te beginnen: zet je computer uit en laat je hier niet meer zien tot morgenochtend.quote:
Nu ga slapen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Pien85 het volgende:
Wat zal ik doen... film op zetten en daarna proberen te slapen, of hier nog blijven hangen, evt. daarna een film op zetten en dan gaan slapen?
Oke doeiquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dare voor jou om mee te beginnen: zet je computer uit en laat je hier niet meer zien tot morgenochtend.
Ik zou k1 gaan kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Pien85 het volgende:
Wat zal ik doen... film op zetten en daarna proberen te slapen, of hier nog blijven hangen, evt. daarna een film op zetten en dan gaan slapen?
Hier is het saai dus ga maar een film kijken.quote:
Ik ben een meisje, die kijken geen K1quote:
Emancipatie tochquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, die kijken geen K1
Hoi MNRquote:Op zondag 26 april 2009 00:00 schreef MNR het volgende:
Evening. Ga je me nu vertellen dat ik de 4e ben die thuis is?
Emancipatie is prima, maar je kunt te ver gaanquote:
Aan dat eerste mis je niet zoveel. Dat tweede is leuk hoor. Vind ik dan tenminstequote:Op zondag 26 april 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Emancipatie is prima, maar je kunt te ver gaanIk drink geen bier, en ik kijk geen K1...
Ja dat klopt.quote:
was jij ook naar scheveningen geweest, dan heb ik nog meer gemist dan ik dacht!quote:Op zondag 26 april 2009 00:00 schreef MNR het volgende:
Jij zeurt niet!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
Ja dat zeg je nu. Maar zeg je dat niet alleen om van mijn gezeur af te zijn?
De rest is gelijk gaan stappen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:00 schreef MNR het volgende:
Snuit!quote:Op zondag 26 april 2009 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was jij ook naar scheveningen geweest, dan heb ik nog meer gemist dan ik dacht!
Aloha lekker uitgewaaid?quote:
MUTS!!!! en dat zeg je me niet?! mijn dag was prima, heerlijk aan een bootje geklust en daar later op gevaren, ben wel een beetje erg bijgekleurdquote:Op zondag 26 april 2009 00:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Snuit!
Ja, heb het op het laatste moment nog besloten. Ik zag dat brox ook wellicht ging, dus heb het daar vanaf laten hangen. En hij ging, dus ik ging ook.
Hoe was je dag?
Ach zo heeft iedereen wel een afwijking hequote:Op zondag 26 april 2009 00:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aan dat eerste mis je niet zoveel. Dat tweede is leuk hoor. Vind ik dan tenminste
Ik ook. Dat bijkleuren dan. Ik ben vanaf nu in de kleur brandweerroodquote:Op zondag 26 april 2009 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MUTS!!!! en dat zeg je me niet?! mijn dag was prima, heerlijk aan een bootje geklust en daar later op gevaren, ben wel een beetje erg bijgekleurd
Hehe... nou, dat niet, maar ik zag wel 2 mensen naar elkaar toe trekkenquote:Op zondag 26 april 2009 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
Goedenavond alle laatkomers!
Zijn er nog nieuwe stelletjes ontstaan vandaag?
Nobody is perfectquote:Op zondag 26 april 2009 00:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedereen wel een afwijking he
Op het strand, daarna wat gedronken in een tent op de pier. Daarna naar het centrum geweest wat gegeten en daarna nog wat gedronken in een Ierse pub en daarna nog naar een cafe gegaan.quote:
Ik wilde je nog op de hoogte brengen (honestly) maar op het einde ging het opeens zo snel. Brox stond al half op de afgesproken parkeerplaats en ik moest nog tanken.quote:Op zondag 26 april 2009 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MUTS!!!! en dat zeg je me niet?! mijn dag was prima, heerlijk aan een bootje geklust en daar later op gevaren, ben wel een beetje erg bijgekleurd
Oke, heb jullie niet gezien. Ik lach rechts naast de pier ergens te bakkenquote:Op zondag 26 april 2009 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op het strand, daarna wat gedronken in een tent op de pier. Daarna naar het centrum geweest wat gegeten en daarna nog wat gedronken in een Ierse pub en daarna nog naar een cafe gegaan.
Ludo was om 11 uur in utrecht, alleen ik heb hem gelijk bij het station afgezet zodat hij direct door kon naar enschede.quote:Op zondag 26 april 2009 00:00 schreef MNR het volgende:
Ik jou ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 00:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke, heb jullie niet gezien. Ik lach rechts naast de pier ergens te bakken
Ja ik kan ook niet ruiken waar jullie uithangenquote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.![]()
Je had langs moeten komen het was erg gezellig.
Origineel is my middle namequote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Origineel![]()
Er lopen een hoop nobody's rond op deze aardkloot.
Noukjequote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Nouk84 het volgende:
Damn it, ik ben moe... Film is nu geen goed idee, slaap ik binnen no-time!
Ik zie dat Scheveningen mensen nu langzaam binnen druppelen! Hoi!
Ik ben al ruim een uur thuis. Eerst even gedouched en nu nog even fokken voor het slapen gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Nouk84 het volgende:
Hey Noukquote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Nouk84 het volgende:
Je had gewoon moeten bellen. Als je de nummers van een van ons had.quote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet ruiken waar jullie uithangen
Bij mij was het ook heel erg gezellig
Ja maar die heb ik niet, dus dat is geen optiequote:Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten bellen. Als je de nummers van een van ons had.
What is your first name?quote:
Kom je 9 mei wel?quote:Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet, dus dat is geen optie
Ik vraag me af op wie je doeltquote:Op zondag 26 april 2009 00:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... nou, dat niet, maar ik zag wel 2 mensen naar elkaar toe trekken
Ja vertelquote:
Gewoon doen.quote:
Jazeker, kwart over 10 was ik er weer ofzoquote:
Ik al veel langer dusquote:Op zondag 26 april 2009 00:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een uur thuis. Eerst even gedouched en nu nog even fokken voor het slapen gaan.
Hey!quote:
Leuke naam.quote:
Zo veel langer dus ook weer niet.quote:Op zondag 26 april 2009 00:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker, kwart over 10 was ik er weer ofzo
[..]
Ik al veel langer dus
[..]
Hey!Met wie was jij in Scheveningen?
Cue en box?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had iets warmer weer verwacht, en had me ook daarop gekleed.
Mrboxquote:Op zondag 26 april 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welke box? We hebben er hier toch twee?
Nee 35quote:
Haha!quote:
Dan doe je dat toch niet. Fok! slaapt nooit.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet. Fok! slaapt nooit.
Lieverdquote:Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef JoeyT het volgende:
Kenker wat zijn jullie triest met dat gezeik op die TT...
Deze jongen gaat leven hebben.
Dan had je iemand moeten meenemen vandaag. Keuze genoeg.quote:
Was trouwens nog erg gezellig, met zijn vieren naar scheveningen terug gereden, je hebt wat gemist!♦quote:
Yesh. En nu ik weer veilig achter de pc zit kan ik eens even lekker zeggen WAT EEN ONTIEGELIJK LEUK MENS IS DAT.quote:Op zondag 26 april 2009 00:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha!
Heeft MNR je netjes thuisgebracht?
quote:
Iddquote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Yesh. En nu ik weer veilig achter de pc zit kan ik eens even lekker zeggen WAT EEN ONTIEGELIJK LEUK MENS IS DAT.![]()
[/einde mededeling]
+1 scherpquote:Op zondag 26 april 2009 00:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je iemand moeten meenemen vandaag. Keuze genoeg.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Was trouwens nog erg gezellig, met zijn vieren naar scheveningen terug gereden, je hebt wat gemist!♦
quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Yesh. En nu ik weer veilig achter de pc zit kan ik eens even lekker zeggen WAT EEN ONTIEGELIJK LEUK MENS IS DAT.![]()
[/einde mededeling]
quote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[/einde mededeling]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik geloof je! Had wel even mee willen rijden, maar ik moest de andere kant opquote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Was trouwens nog erg gezellig, met zijn vieren naar scheveningen terug gereden, je hebt wat gemist!♦
Nou, dan slapen jullie toch samen?quote:
Mee eens is.quote:
Ja met die ene en nog wat anderenquote:Op zondag 26 april 2009 00:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker, kwart over 10 was ik er weer ofzo
[..]
Ik al veel langer dus
[..]
Hey!Met wie was jij in Scheveningen?
* Snuitebolletje jaloers op de ervaring van zbbrox isquote:Op zondag 26 april 2009 00:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[/einde mededeling]
Een aantal wel.quote:Op zondag 26 april 2009 00:33 schreef RealZeus het volgende:
Komen al de Scheveningen-mensjes 9 mei ook naar het bruisende Utrecht?
quote:
fixedquote:Op zondag 26 april 2009 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* DR34M3R jaloers op de ervaring van MNR is
mijn tijd komt misschien ooit nog wel!
Dan rij je maar een andere keer mee, als je wilt.quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof je! Had wel even mee willen rijden, maar ik moest de andere kant op
Ik heb niet zoveel met je gesproken, maar wat ik gezien heb...quote:
Jij bent ook een prima knul tijnquote:
Dankjequote:Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij bent ook een prima knul tijn
Mensen hebben het gewoon nodig jou te begrijpen en dan ben je prima te volgen imho.
Graag gedaan.quote:
Komt goedquote:Op zondag 26 april 2009 00:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan rij je maar een andere keer mee, als je wilt.
Jammer dat het geen Audi is.quote:
Kom je hierheen?!quote:
quote:
Lekker totdat de zon wegging en het harder ging waaienquote:
Dan moek fietsenquote:
Gezellig!quote:
Die knuffelt echt zacht trouwens.. zal wel het fleece zijn geweest.quote:
Haha jahquote:Op zondag 26 april 2009 00:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Die knuffelt echt zacht trouwens.. zal wel het fleece zijn geweest.
Ja! wat zat er in. daardoor had je bijna Scheveningen gemistquote:
goeiemorgenquote:
quote:
jaa ik baalde echt vanmiddagquote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
Meet vandaag was echt super leuk (kei gaaf voor de brabanders)![]()
Hij had het over mrboxquote:Op zondag 26 april 2009 00:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
All you need is Box. Tudududuuuu
* zbbrox laat het woord aan Robert ten Brink
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=g1&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=quote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja! wat zat er in. daardoor had je bijna Scheveningen gemist
Eeej je hebt je telefoon binnenquote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=g1&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=
Hijzelf is ook niet box maar broxquote:
Slaap lekker Dreamertjequote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hijzelf is ook niet box maar brox
Ik kruip mijn bedje weer eens in, welterusten![]()
quote:
Tot morgenochtend 0800 sharp!quote:Op zondag 26 april 2009 00:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hijzelf is ook niet box maar brox
Ik kruip mijn bedje weer eens in, welterusten![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 00:54 schreef MNR het volgende:
Al met al een leuke middag en voor herhaling vatbaar. Dus toch blij dat ik impulsief op het laatste moment besloten heb om toch even aan te waaien.
een pizza calzone?quote:Op zondag 26 april 2009 01:05 schreef zbbrox het volgende:
ik heb zin in pizza
en seks
valt dat te combineren?
Geen idee hoe mijn upload is:P zal eerst eens wat proberen met die compressie dingenquote:Op zondag 26 april 2009 00:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
right back at ya
ik kan evt ook wel mn pc als server openzetten wellicht.. hoe is je upload?
LOLquote:
whaha, zijn potentie gelijk een kilometer naar beneden.quote:
The Prodigy was dat.quote:Op zondag 26 april 2009 01:12 schreef MNR het volgende:
Hey djayzz (dat is een copy paste he?), welke muziek had je als eerste opstaan in de auto? Dat wil ik onder het filmpje gaan zetten. Was echt lekkere muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |