Dat maak jij er van. Ik constateer slechts dat er geen verband bestaat tussen bitchy danwel lief zijn en de bereidheid om decolletés te delen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
oh, je wilt gewoon beide! Lief èn met een decolleté dat jou bekoort!
quote:
Als jij nu eens een leuk shirtje aan trekt en dan langzaam met je vinger tussen je borsten het shirtje naar beneden trekt.. dan geef ik wel aan wanneer het diep is en wanneer het te diep isquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer is het diep?
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef liefie_ het volgende:
ennuh, kan een decolleté wel te diep zijn?
nou ja dat ligt maar net aan het moment en de situatie als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.
Als er één Pien85 over de dam is...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef Pien85 het volgende:
Leuke TTIk verwachtte half een hele rits foto's van mooie decolletés... Maar helaas
Zelfs ik heb mijn grenzen. En als het om decolletés gaat dan is het zichtbaar zijn van de navel in het decolleté grensoverschrijdend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:56 schreef liefie_ het volgende:
nou ja dat ligt maar net aan het moment en de situatie als je het mij vraagt
van mij hoef het ook niet zoooooo laagquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn grenzen. En als het om decolletés gaat dan is het zichtbaar zijn van de navel in het decolleté grensoverschrijdend.
Gezien je OP.. is dat de manier waarop je geadoreerd wil worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij nu eens een leuk shirtje aan trekt en dan langzaam met je vinger tussen je borsten het shirtje naar beneden trekt.. dan geef ik wel aan wanneer het diep is en wanneer het te diep is
Naveltruitjes met flink decolletéquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.
Mijn decolleté is alleen voor insidersquote:
Dan zie je de navel niet in als onderdeel van het decolleté maar onder het naveltruitje. Dat kan dan weer wel.quote:
You know what I wantquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe...
[..]
Gezien je OP.. is dat de manier waarop je geadoreerd wil worden?
Ik adoreer nog even door...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef liefie_ het volgende:
maar binnenshuis sta ik voor een boel open (en een verlaten weiland, rustig plekje in het bos etc je snapt me wel)
Tonight, inside youquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn decolleté is alleen voor insiders
FMTA!quote:
quote:
quote:
Met het juiste figuur kan het erg mooi zijn, al zijn er maar weinigen bij wie het echt mooi is. Mijzelf incluis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef liefie_ het volgende:
naveltruitjes vind ik zoooo niet tof
owja ik ging
De mens heeft van oorsprong maar één functie en dat is voortplanten. Wees blij dat Snuit en ik ons nog bewust zijn van deze functie. Blijkbaar is de beschaving nu zover dat je je daar voor moet schamen...quote:
Uhuh. grootmuil.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal me wel gaan schamen onder de dekens bij een nakende Pien
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal me wel gaan schamen onder de dekens bij een nakende Pien
Voor mij alleen nog de lusten van dat ritueel , maar geen lasten meer erbij hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mens heeft van oorsprong maar één functie en dat is voortplanten. Wees blij dat Snuit en ik ons nog bewust zijn van deze functie. Blijkbaar is de beschaving nu zover dat je je daar voor moet schamen...
Gaat dit nu nog steeds over je decolleté?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op die 2 van mij, maar daar heb ik echt mijn handen wel vol aan
maar mijn grote vraag is... wanneer word jij weer single?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor mij alleen nog de lusten van dat ritueel , maar geen lasten meer erbij hoor
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op die 2 van mij, maar daar heb ik echt mijn handen wel vol aan
Diezelfde vraag geldt natuurlijk ook voor jou.quote:
Grote mondquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
jaaaaaaah.. ik weet het!
Coco en galiaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Heb je ook namen voor die twee?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog steeds over je decolleté?
ROFL, nee, zover ga ik niet. Het ging over mijn kids. En die hebben wel namen natuurlijkquote:
Nee, en gezien je gedraaikont ga ik daar ook nooit achter komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je wat ik met mijn mond kan doen
I knowquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
ROFL, nee, zover ga ik niet. Het ging over mijn kids. En die hebben wel namen natuurlijk
Ik weet niet eens of ik dat nog wel ooit ga wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar mijn grote vraag is... wanneer word jij weer single?!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ach volgens mij heeft iedereen er wel ooit in een lollige bui namen voor gekregen van vriendlief? Niet, oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |