Dat maak jij er van. Ik constateer slechts dat er geen verband bestaat tussen bitchy danwel lief zijn en de bereidheid om decolletés te delen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
oh, je wilt gewoon beide! Lief èn met een decolleté dat jou bekoort!
quote:
Als jij nu eens een leuk shirtje aan trekt en dan langzaam met je vinger tussen je borsten het shirtje naar beneden trekt.. dan geef ik wel aan wanneer het diep is en wanneer het te diep isquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
Wanneer is het diep?
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef liefie_ het volgende:
ennuh, kan een decolleté wel te diep zijn?
nou ja dat ligt maar net aan het moment en de situatie als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.
Als er één Pien85 over de dam is...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef Pien85 het volgende:
Leuke TTIk verwachtte half een hele rits foto's van mooie decolletés... Maar helaas
Zelfs ik heb mijn grenzen. En als het om decolletés gaat dan is het zichtbaar zijn van de navel in het decolleté grensoverschrijdend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:56 schreef liefie_ het volgende:
nou ja dat ligt maar net aan het moment en de situatie als je het mij vraagt
van mij hoef het ook niet zoooooo laagquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn grenzen. En als het om decolletés gaat dan is het zichtbaar zijn van de navel in het decolleté grensoverschrijdend.
Gezien je OP.. is dat de manier waarop je geadoreerd wil worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij nu eens een leuk shirtje aan trekt en dan langzaam met je vinger tussen je borsten het shirtje naar beneden trekt.. dan geef ik wel aan wanneer het diep is en wanneer het te diep is
Naveltruitjes met flink decolletéquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling dat de navel zichtbaar is.
Mijn decolleté is alleen voor insidersquote:
Dan zie je de navel niet in als onderdeel van het decolleté maar onder het naveltruitje. Dat kan dan weer wel.quote:
You know what I wantquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe...
[..]
Gezien je OP.. is dat de manier waarop je geadoreerd wil worden?
Ik adoreer nog even door...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef liefie_ het volgende:
maar binnenshuis sta ik voor een boel open (en een verlaten weiland, rustig plekje in het bos etc je snapt me wel)
Tonight, inside youquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn decolleté is alleen voor insiders
FMTA!quote:
quote:
quote:
Met het juiste figuur kan het erg mooi zijn, al zijn er maar weinigen bij wie het echt mooi is. Mijzelf incluis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef liefie_ het volgende:
naveltruitjes vind ik zoooo niet tof
owja ik ging
De mens heeft van oorsprong maar één functie en dat is voortplanten. Wees blij dat Snuit en ik ons nog bewust zijn van deze functie. Blijkbaar is de beschaving nu zover dat je je daar voor moet schamen...quote:
Uhuh. grootmuil.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal me wel gaan schamen onder de dekens bij een nakende Pien
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal me wel gaan schamen onder de dekens bij een nakende Pien
Voor mij alleen nog de lusten van dat ritueel , maar geen lasten meer erbij hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mens heeft van oorsprong maar één functie en dat is voortplanten. Wees blij dat Snuit en ik ons nog bewust zijn van deze functie. Blijkbaar is de beschaving nu zover dat je je daar voor moet schamen...
Gaat dit nu nog steeds over je decolleté?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op die 2 van mij, maar daar heb ik echt mijn handen wel vol aan
maar mijn grote vraag is... wanneer word jij weer single?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor mij alleen nog de lusten van dat ritueel , maar geen lasten meer erbij hoor
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op die 2 van mij, maar daar heb ik echt mijn handen wel vol aan
Diezelfde vraag geldt natuurlijk ook voor jou.quote:
Grote mondquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
jaaaaaaah.. ik weet het!
Coco en galiaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Heb je ook namen voor die twee?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nu nog steeds over je decolleté?
ROFL, nee, zover ga ik niet. Het ging over mijn kids. En die hebben wel namen natuurlijkquote:
Nee, en gezien je gedraaikont ga ik daar ook nooit achter komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je wat ik met mijn mond kan doen
I knowquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
ROFL, nee, zover ga ik niet. Het ging over mijn kids. En die hebben wel namen natuurlijk
Ik weet niet eens of ik dat nog wel ooit ga wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar mijn grote vraag is... wanneer word jij weer single?!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ach volgens mij heeft iedereen er wel ooit in een lollige bui namen voor gekregen van vriendlief? Niet, oh.
Ik hoop dat jeh et ook niet niet wordt, maar ik hoop dat je het wel wordtquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik dat nog wel ooit ga worden![]()
Maar als ik het ben, ben jij de eerste die het hoort.
Heb je daar ook al een lijstje voor?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
Ik weet niet eens of ik dat nog wel ooit ga worden![]()
Maar als ik het ben, ben jij de eerste die het hoort.
geen lijstje, 1 persoon..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar ook al een lijstje voor?
Ik weet wat je bedoelt. Maar dan krabbel je net zo hard terug als je nu bij Pien doet, wedden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jeh et ook niet niet wordt, maar ik hoop dat je het wel wordtje weet wel hoe ik het bedoel
Eentje is genoeg, aangezien zbbrox en snuit me toch al wilden delen. Ik ga er gewoon van uit dat snuit op weg hiernaartoe dan zbbrox op haaltquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar ook al een lijstje voor?
Alleen maar recht op en neer is niet leuk, er moet een twist aan zittenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, en gezien je gedraaikont ga ik daar ook nooit achter komen
Vast wel jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Maar dan krabbel je net zo hard terug als je nu bij Pien doet, wedden?
Beth Hartquote:
NOOOOOOOOOOOOOOO WAAAAAAAAAAAY!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eentje is genoeg, aangezien zbbrox en snuit me toch al wilden delen. Ik ga er gewoon van uit dat snuit op weg hiernaartoe dan zbbrox op haalt
Maak dr maar weer iets banaals van jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen maar recht op en neer is niet leuk, er moet een twist aan zitten
Wat ik nu luister is op YouTube geeneens terug te vinden.quote:
Ah, de positie van de derde hond is nog niet vergeven zie ik...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Eentje is genoeg, aangezien zbbrox en snuit me toch al wilden delen. Ik ga er gewoon van uit dat snuit op weg hiernaartoe dan zbbrox op haalt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maak dr maar weer iets banaals van ja
Hahaha, je wilt gewoon een telefoonboom opstellen hiervoor? Ik hoop dat die gewoon in de kast gaat liggen verstoffenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de positie van de derde hond is nog niet vergeven zie ik...
Nee... want nu krabbel je wéér terug...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik las iets anaals...
maar maar maar, nee, ik hou mijn snuit wel
Dan zal ik nooit weten of het iets isquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik nu luister is op YouTube geeneens terug te vinden.
[ afbeelding ]
*Leave The Light On aanzet*quote:
Niet per sé, ik ben gewoon die ene die er met het spreekwoordelijke been vandoor gaat waar de andere twee om vechten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, je wilt gewoon een telefoonboom opstellen hiervoor? Ik hoop dat die gewoon in de kast gaat liggen verstoffen
Nou ja, ze had het over gedraaikont dus wat dat betreft is het ook niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik las iets anaals...
maar maar maar, nee, ik hou mijn snuit wel
Het is vreselijk, maar dat maakt het zo briljant.quote:
Mooi nummerquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit weten of het iets is.
[..]
*Leave The Light On aanzet*
Nu denk ik weer aan jouw en Pien der kont en ben ik instant geil..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ze had het over gedraaikont dus wat dat betreft is het ook niet zo vreemd hoor
Mijn kont is veel te dik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu denk ik weer aan jouw en Pien der kont en ben ik instant geil..
Als ik een vrouw was zou ik spontaan droogvallen van jouw gruwelijke mishandeling van de Nederlandse grammatica.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu denk ik weer aan jouw en Pien der kont en ben ik instant geil..
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik spontaan droogvallen van jouw gruwelijke mishandeling van de Nederlandse grammatica.
Stom dat de originele versie nergens te vinden is...quote:
Doe Maar! Mijn instant-vrolijk-zijn muziek!quote:
ik vond deze muziekstijl al niet echt bij je passenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stom dat de originele versie nergens te vinden is...
Jij bent nog niet volledig op de hoogte van waar ik allemaal naar luister...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
ik vond deze muziekstijl al niet echt bij je passen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin was leuk
en ik ben moe nu
maar voldaan enzo.
Zometeen naar bed denk ik
JBquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin was leuk
en ik ben moe nu
maar voldaan enzo.
Slaap lekker JB! heb je gemist!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin was leuk
en ik ben moe nu
maar voldaan enzo.
Natuurlijk niet. Net zomin als jij bij mij. Maar ik schat je toch in als iemand die dit soort muziek niet echt weet te waarderen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet volledig op de hoogte van waar ik allemaal naar luister...
Gaat het dan over het hiphop deel of het harde gitaren deel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
Natuurlijk niet. Net zomin als jij bij mij. Maar ik schat je toch in als iemand die dit soort muziek niet echt weet te waarderen.
De herriequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat het dan over het hiphop deel of het harde gitaren deel?
Arnhem?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Eerst foto's
Maar wel alleen van beesten, mn kindjes ga ik nu even niet delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg gewoon maar even niks...quote:
Begrijp me goed, ik hou van rock. Maar dat geschreeuw gaat me toch echt te ver hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon maar even niks...![]()
Ter compensatie dan maar een mooi liedje van Doe Maar...
Die is leuheuk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en een lieve Tapirfoto
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |